automoto.ee foorumid

Täisversioon: traktor xt3-7
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

XT3-7

kas keegi on kokku puutunud sellise traktoriga nagu XT3-7, toodetud viiekümnendate alguses, tegu on esimese vene traktoriga, millel on kummirattad. oleks huvitatud kas tal oli hüdraulika? nimelt minu omal on aga ühe vanapapi jutu järgi oli XT3-7 ilma hüdraulikata. mis küünlaid kasutada ja kust saaks?ostaks meeleldi raamatu.
Konkreetse mudeli kohta ei oska midagi kirjutada, aga hüdraulika tuli (vist tehase lehelt lugesin) esimesena alles DT-54-le. Seda hakati tootma 1949, kuid hüdraulika vôis tulla ka hiljem.
Näiteks kolme punktiga rippsüsteem muutus standardseks alles pärast 1959 a.

XT3-7

tänud info eest.äkki oskad selle tehase aadressi anda.
Kui valida sellelt http://www.trak.ukrbiz.net/retro.htm lehelt \"glavnaja\", peaks saama XT3 kodulehele.
Konkreetsel lehel on ka DT-54 pilt.

XT3-7

aitäh Künnimees sain sealt lehelt ilusa pildi oma traktoist
XT3-7 tehnilised andmed:
Mootori nimivõimsus: 12 hj/1600p/min
Traktori pikibaas: 1650-1430-1857 mm
Traktori rataste jooksulaius: 1000-1500 mm
Traktori läbimiskõrgus: 313-520 mm
Traktori gabariitmõõtmed: pikkus 3000 mm
laius 1264-1764 mm
kõrgus 1106-1313 mm
Kütuse, vee ja määrdeõliga
varustatud traktori kaal: 1400 kg
Liikumiskiirus (arvutuskiirus): 1.käigul 4,09
2. ,, 5,29
3. ,, 6,69
4. ,, 12,73
5. ,, 0,71(lisakäik)
tagurpidikäigul -
Veojõud kõrrepõllul töötamisel, kg:
1.käigul 600
2. ,, 450
3. ,, 300
4. ,, 100
5. ,, -
Paakide mahutavus, liitrites:
põhikütuse paak 40
mootori õlitussüsteem 6,3
õhufilter 0,4
mootori jahutussüsteem 14
jõuülekande karter 8,5
kummagi lõppülekande karter 1,1
rippsüsteemi karter 4,5

Andmed pärinevad raamatust V.Anohhin, V.Boltinski, I.Karnauhhov, V.Rozanov \"TRAKTORID\", Eesti Riiklik Kirjastus Tallinn 1955

Selle raamatu järgi on see traktor rippsüsteemiga, isegi joonis olemas ja selle erinevuse kirjeldus \"Bellarussi\" omast.
[Pilt: ilusadasjad0079kx.th.jpg]

[Pilt: ilusadasjad0067fm.th.jpg]

[Pilt: ilusadasjad0086oh.th.jpg]

[Pilt: ilusadasjad0141kd.th.jpg]

[Pilt: ilusadasjad0156iz.th.jpg]

[Pilt: ilusadasjad0162ky.th.jpg]

Selline isend sattus siis eile objektiivi ette.
Mul on naabrimehel selline,tahaks ää osta aga vana naine ei luba müüa.Huvi pärast küsin,et mitu silindrit sellel on?
To XT3-7: On sul rehepeksumasina rihmaratas ka küljes?
siim006 Kirjutas:Mul on naabrimehel selline,tahaks ää osta aga vana naine ei luba müüa.Huvi pärast küsin,et mitu silindrit sellel on?

Kahesilindriline bensiinimootor.

mätas

OT: Endal vaja ka sellisest isendist lahti saada. Kap. remont lõpetamata st vaja käima panna. Aga teemasse tagasi, hüdraulika täitsa olemas. See ehitatud lisakasti, mis asub käigukasti taga otsas, selle pealt töötab vaid rippsüsteem. Märgin maha, kui kellelgi antud traktori kohta suurem huvi siis TTÜ raamatukogus raamat täitsa olemas. Raamatu nimeks "Traktor ХТЗ-7 : konstruktsiooni kirjeldus ja hooldamise juhend".

Narmont

XT3-7 Kirjutas:kas keegi on kokku puutunud sellise traktoriga nagu XT3-7, toodetud viiekümnendate alguses, tegu on esimese vene traktoriga, millel on kummirattad. oleks huvitatud kas tal oli hüdraulika? nimelt minu omal on aga ühe vanapapi jutu järgi oli XT3-7 ilma hüdraulikata. mis küünlaid kasutada ja kust saaks?ostaks meeleldi raamatu.

mul on XT3-7 ja ma tean et sellel traktoril on hüdraulika. Auto küünlad sobivad sellele väga hästi. Kas sa so traktoril topkaid peab panema? Mul peab ja se on päris tüütü iga kord kui käima paned korra küünlad maha võtta ja kui esimese korraga käima ei lähe siis võtad uuesti küünlad maha ja lased bena silindrisse.


mairold

[Pilt: 20060805210143DSC02391.JPG_th.jpg]

[Pilt: 20060805210135DSC02399.JPG_th.jpg]

[Pilt: 20060805210141DSC02400.JPG_th.jpg]

mairold

Sikassaare kuurist leitud kaks vanakest. Üks on XT3 DT-14 ja teine "sakslane", millel kabiin röötsakil peal. DT-14 isegi töökorras, on küla kasutuses, potipõllunduses abiks.

Viimane foto sealt samast külast, traktor on vist omavalmistatud. Vene ajal tehti omavalmistatuid üsna usinalt.

Kahju, et mul pole fotot traktorist, mis mu naabrimees kokku pani, mingi 10 aastat tagasi. Paadimootor peal. Käivitati lõkendava pirruga (ei tea, mis seal tehti) ja mootor töötas sinise suitsu kaasabil. Mu tädimees oli traktori toolil kui õnnetu lusiksepp aurukatla filmist.

Vaat selliseid asju ikka liigub.

mairold

Prangli saarel nägin traktorit, mis sarnane kolmandal fotol olevaga. Ei olegi isetehtud?
Meie kandis nimetati seda Sipelgtraktoriks. Ilmselt kerge kaalu ja väiksuse tõttu. Kadund papal oli ka HTZ-7. Olin siis veel poiske ja väga palju ei mäleta, aga suur bensukulu oli sellel riistapuul küll. Öeldi poolnaljaga, et läheb ämber bensiini kartuli vao ajamise pealeToungue
Kas kellegil on xt3-7 küljepealset rihmaratast ?
(04-08-2006, 09:33 AM)Narmont Kirjutas: [ -> ]
XT3-7 Kirjutas:kas keegi on kokku puutunud sellise traktoriga nagu XT3-7, toodetud viiekümnendate alguses, tegu on esimese vene traktoriga, millel on kummirattad. oleks huvitatud kas tal oli hüdraulika? nimelt minu omal on aga ühe vanapapi jutu järgi oli XT3-7 ilma hüdraulikata. mis küünlaid kasutada ja kust saaks?ostaks meeleldi raamatu.

mul on XT3-7 ja ma tean et sellel traktoril on hüdraulika. Auto küünlad sobivad sellele väga hästi. Kas sa so traktoril topkaid peab panema? Mul peab ja se on päris tüütü iga kord kui käima paned korra küünlad maha võtta ja kui esimese korraga käima ei lähe siis võtad uuesti küünlad maha ja lased bena silindrisse.
Aga selline küsimus , ega sul rehepeksumasina rihma ratast ei ole ??
(19-11-2007, 22:49 PM)via Kirjutas: [ -> ]Meie kandis nimetati seda Sipelgtraktoriks. Ilmselt kerge kaalu ja väiksuse tõttu.
"Sipelga " nimi tuli eestimaale seoses traktoriga Allis-Chalmers, sest see masin oli keskelt peenike, kui sipelgas.