automoto.ee foorumid

Täisversioon: Milline karburaator Audi 80-le?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ainars

mul audi 80 1,6 mootoriga (82). karburaator ei käi enam ja tahaks uut panna. kes teab milline sport karpa sobiks 1,6 mootorile. kust üldse saaks midagi sellist. äkki kellelgi on müüa.
Äkki seletad pikemalt, milles karburaatori mittekäimine väljendub?

Asp

ainars

1. võtab tohutult bensiini, mingi 12l 100km, seda on palju sellise väikses mootori kohta.
2. kui sõita gaas maas, siis hakkab auto jõnksutam. (nii iga käiguga) kui anda natuke gaasi nii, et mootoril oleks pidev töö taga siis käib normaalselt.
näiteks maantel on sõita enam vähem normaalne, aga linnas täitsa võimatu.
3. tühikäigul pöörded hüppavad mingi 400 p ulatuses
4. kohalt võtmine on ka omaette ooper.
5. kiiruste suhtes jookseb ainult 130 välja ja ega kiirendusomadusedki head ole: sama kui sõita mingi 1,0 dislaga.
6. maanteel sõites on pidevalt ökonomaiser ülevalpool keskmist.
muidu on mootorile remont tehtud pool aastat tagasi. silindris on surve 11.
eelmine omanik vist on karburaatori vahetanud, praegu on vist mingi vw jeta oma peal.
Vene Solexit ehk 08 karpat on pandud. Eriti \"sport\" ei ole ja vastav üleminek tuleb teha, aga korralikult timmituna ei ole minekus ega kütusekulus originaaliga võrreldes vahet.

p,
võitleb kah ühe Pierburgiga

tim_13

see et tühikäik jama ja madalatel pööretel ei käi võib vabalt ka süütest tulla
(hammas rihm ja jagaja)
Miks on sul vaja sport karpat? Kui tahad paremat minekut siis pane parem 2.0 mootor kapoti alla.

ainars

0liver Kirjutas:Miks on sul vaja sport karpat? Kui tahad paremat minekut siis pane parem 2.0 mootor kapoti alla.

Mootorivahetust ei ole nagu plaanis ,sest sai just tehtud (u 6 kuud tagasi) mootorile kap. remont. Nii et nagu mootorit pole mõtet minema visata. karbus jäi ainult vana, nüüd seegi parema vastu vahetada (mis vähemalt normaalselt töötab). Aga kui vahetada, siis juba millegi asjalikuma vastu!

ainars

tim_13 Kirjutas:see et tühikäik jama ja madalatel pööretel ei käi võib vabalt ka süütest tulla
(hammas rihm ja jagaja)

kuidas selle hammasrihmaga on. kui nihutada Nukkvõlli paari hamba võrra edas või tagasi, kas sellega on võimali ka mootori võimsust tõsta. kui on siis kuidaspidi peaks seda nihutama ja kui palju.