automoto.ee foorumid

Täisversioon: vaz 2101 süüde õigeks !
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

vaz2101

Tere, mul on selline mure, et šiksil (21011) mootor käis täiesti lahti. Jagaja ka pealt ära. Ja enam kuidagi pöördesse ei saa. Jagajat ei oska paika panna õieti. Kord lööb karbussist leegi välja, kord kollektorist. Kas keegi oskab aidata. Mismoodi jagaja õieti nuuti panna ja süüde õigeks!?
Copy-paste http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4530
ok teeme siis nii ,et pane kõik küünla juhtmed nii nagu jagaja peal olevate numbrite järgi on ,siis on juhtmed õieti pandud .süütega on siis nii ,et pane väntvõlli märk kokku plokil oleva märgiga ja siis pane jagaja nii ,et seda saaks mõlemale poole pöörata ning rootor oleks sunatud 1 silindri küünla juhtme poole ,mis on jagaja kaanel. Siis proovi käivitada ,kui lubab natsa ,siis käivitamise ajal proovi keerata jagaja korpust natsa paremale vasakule ning mootor peaks hakkama rohkem lubama ja käivituma . Kui mingil põhjusel peax hakkama mootor blokki lööma siis ttuleks võtta lahti jagaja kaanelt küünlajuhtmed ja ühendada nii ,et 1 silindri juhe ühendada 4 silindri auku ja 2 silindri oma 3 ndasse 3 nda oma 2sse ja 4 oma 1 sse . Siis ei tohiks enam kindlalt blokki lüüa ,siis kui vaja ,siis jälle käivitamise ajal natsa jagajat keerata ,kuni käivitumiseni. Kui mootor on käivitunud ,siis keerata jagaja sellisesse asendisse ,kus mootor töötab kõigeparemini ja siis peax korras olema. Juhul ,kui tegid selle juhtmete vahetuse ,mis ma siin kirjutasin ja mootor käivtus ja soov panna nii ,nagu originaalis on ,siis tuleb tõsta jagaja oma pesast välja ja keerata võlli pool pööret ja panna täpselt samas asendis tagasi . siis tulex jälle küünlahjutmed panna nagu originaalis ja kui mootor on käivitatud ,siis reguleerida süüde.

Ps.Kontrolli ka kondekat.
Nukkvõll on kindlasti õigesti peal?