20-05-2005, 00:07 AM
Metslane
20-05-2005, 07:22 AM
Raamatu järgi 0,1mm.
20-05-2005, 07:45 AM
Kui soovid, et väljalaskeklappe ära ei põletaks, siis jäta suurem vahe.
kolmemees
20-05-2005, 11:48 AM
miilits Kirjutas:Kui soovid, et väljalaskeklappe ära ei põletaks, siis jäta suurem vahe.Kui palju suurem?
ja kas mõlemil klapil peab olema ühe sama suur vahe?nii sisselaske klapil kui ka väljalaskel?
20-05-2005, 11:57 AM
Tegelikult on jah nii, et väljalaskeklapp/tõukurvarras kuumenevad rohkem ning vajavad suuremat vahet. Praktiliselt tähendab see seda, et kui sa sead mõlema klapi vaheks 0.15mm on see täiesti piisav.
Klapivahede erinev reguleerimine on juuksekarva lõhkiajamine (vähemalt vene masinate puhul).
Klapivahede erinev reguleerimine on juuksekarva lõhkiajamine (vähemalt vene masinate puhul).
20-05-2005, 12:00 PM
Raamatu järgi on jah mõlemad klapivahed sama suured. (raamat on tark asi)
Klappe reguleeri ikka täiesti külma mootoriga ja proovi seda võimalikult täpselt teha. Liiga suure vahe korral võivad klapid klõbisema hakata, ohtlikum on aga lubatust väiksem vahe. Mootori soojenedes hakkavad detailid paisuma ja kui on liiga väike vahe, pole neil selleks ruumi ja detailid võivad puruneda...
Klappe reguleeri ikka täiesti külma mootoriga ja proovi seda võimalikult täpselt teha. Liiga suure vahe korral võivad klapid klõbisema hakata, ohtlikum on aga lubatust väiksem vahe. Mootori soojenedes hakkavad detailid paisuma ja kui on liiga väike vahe, pole neil selleks ruumi ja detailid võivad puruneda...
Andres
20-05-2005, 14:06 PM
musti911 Kirjutas:Raamatu järgi on jah mõlemad klapivahed sama suured. (raamat on tark asi)
Klappe reguleeri ikka täiesti külma mootoriga ja proovi seda võimalikult täpselt teha. Liiga suure vahe korral võivad klapid klõbisema hakata, ohtlikum on aga lubatust väiksem vahe. Mootori soojenedes hakkavad detailid paisuma ja kui on liiga väike vahe, pole neil selleks ruumi ja detailid võivad puruneda...
Prunevad ka või? Sellist asja kuulen küll esimest korda.
Minu meelest kipuvad liiga väikese paisumisvahe korral sooja mootoriga klapid pisut lahti jääma, mille tõttu tööpinnad põlevad krobeliseks ja klapid muutuvad ebatihedaks.
22-05-2005, 21:22 PM
Jah tõesti, selleks, et midagi puruneks, tuleb reguleerimisega suht palju puusse panna, kuid teoreetiliselt (ka praktiliselt) on see võimalik. Kui see vahe on olematu, või lausa miinustes (reguleerimiskruviga annab klappe silindri sisse keerata) Ja siis võib kolb klapiga kokku saada, mis pole eriti mõnus...
Metslane
22-05-2005, 21:43 PM
Ei noh, tere hommikust! Äkki seletad ka lähemalt kuidas K-750-nel klapid kolviga kokku saavad?
25-05-2005, 10:47 AM
Sorry, pidasin silmas hoopis dnepr k-650... Tal rippasendis klapid. Minu viga