automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ei käivitu!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

Solenoid

Nüüd on jama, ma surgitsesin mootoris ja nüüd enam ei käivitu, ma võtsin mootori kaane lahti ja siis voolas sealt mingit vedelikku maha kuskilt praost, vist õli sest see ei haisenud nagu bens.
Käivitades starter käib ja siis jääb laksuga seisma ja läheb edasi... jagaja käib imelikult ringi (siis kui ma seda pööran). Milles võib viga olla, ma tõesti ei teinud midagi muud kui mootor lahti ja mootor kinni (palun ärge küsige miks).
Äkki täpsustaks mis autoga ja mis mootoriga jne on tegu?
Solenoid, esiteks soe soovitus, osta endale oma auto kohta käiv Haynes\'i manual, foorumi kaudu sa ei saa eluilmas seda jooksma. Selleks, et korralikku mootoriremonti teha, napib sul ilmselgelt aabitsateadmisi, keegi ei hakka sulle siin raamatutäit tarkust kirja panema. Ikka ise tuleb uurida ja siis foorumist täpsustavaid küsimusi küsida.

Kaanest võib voolata välja nii õli kui jahutusvedelik. Õli on must ja kleepuv, jahutusvedelik heledat värvi ja voolav. Mõlema väljajooksmine on normaalne kaane maha võtmisel.

Jagaja korpus käib ringi? Jagaja peab ikka olema ühes kindlas asendis. Kuidas seda leida, otsi siitsamast foorumist. Lihtsalt suvaliselt pööramisest pole kasu.

Kaane puhul on oluline ka klapiajami ajastus, kõlab täpselt sedamoodi, et see on täiesti metsas sul. Halvimal juhul oled juba mõnest klapist ka jagu saanud. Kas nukkvõll käib rihmaga? Kas rihmale tegid märgid ja panid TÄPSELT samasse asendisse tagasi nii ülevalt kui alt? (see kehtib muidugi ainult ülanukkvõlli korral, tõukurvarrastega mootori puhul on veidi teisiti).

Solenoid

Tegemist on Opel Corsa A \'87-ga. Ma ei oska mootori korha eriti midagi öelda, sellel polnud mitte mingit täpsustust.

Ma olin ka mures selle rihmaga kui ma selle maha võtsin, aga mitte ükski hammaratas ei pöörlenud (auto seisis ju) nii et rihma asend ei saanud muutuda, ja selle rihma sain päris suure vaevaga tagasi nii et ma ei usu et panin ta kuidagi valesti tagasi peale, ta oli täiesti pingul mõlemalt poolt.

Põhimõtteliselt ma ei puutunud mitte midagi õlist mootoris (nükkvõllid on täiesti puutumata) kartes et ma ajan asjad sassi, aga paistab et isegi seda polnud vaja.

Kui ma kaane kinni panin siis oli nagu midagi vahel (mis oli võimatu), mis seal ikka, muttrid kinni ja nii see oligi.

Sel jagajal on üks väike märk ja mootoriblokil ka mis läheksid nagu kokku, aga see ei aidanud, ega ta täispöördeid ka ei tee.
O santa simplicitas.... Sad
Palun otsi endale mõni automootori õpik ja loe seda natuke. Konkreetseid nimetusi ei oska soovitada, aga ehk oskab keegi teine. Kui sellega oled lõpule jõudnud, siis osta see Haynes ja aja seal näpuga järge. 90% tõenäosusega ajasid sa lihtsalt klapid pähe ja kõik. Rihma ja rihmarataste peale tuleb teha enne mahavõtmist väga täpsed märgid, tagasi peab rihm minema hamba täpsusega, mitte umbes nii et \"mõlemalt poolt oleks pingul\".

Ma saan aru, et ilmad on soojad ja veri vemmeldab, aga oma praeguste teadmistega rikud sa selle mootori lõplikult ära. Mootoriehituses pole kohta kiirustamisel, igat sammu kohta tuleb enne tegemist mitte üheksa aga üheksateist korda mõõta ja mõttes läbi mängida. Teadmiste ja raamatutarkuse tähtsust on võimatu üle hinnata.
Mis asi seal lõppeks selle ühe silindri mittetöötamist siis põhjustas?
Kui sa võtsid rihma maha ja siis lasid \"mootori kaane\" lahti ja tõstsid maha ning omast arust MITTE MIDAGI ei liigutanud siis arvesta asjaoluga et nukkvõll hoidis ju mõningaid klappe lahti nüüd kui keerasid plokikaane poldid lahti muutis nukkvõll ise asendit seega muutus ka süüte asend ja autot ei saagi käima.See et sa rihma peale tagasi said ei tähenda veel seda et mootori \"märgid\" oleks õiges kohas!!!
Aga jah uuri ennem pisut kirjandust ja tee mootori tööpõhimõtted endal selgeks ning ka need \"vedelikud\" mis mootoris ringlevad...
Süüde varane kui tagasi lööb. (jagaja lahti?)
Jesperil õigus. Kui mootor käivitades pool tiiru ära teeb ja siis kolksuga seisma jääb ning teeb sedasi ülalkirjeldatud \"remondi\" järel, siis on miskis silindris üks ilma sääreta klapp kolvi pääl tantsu löömas. Ise näind üht autot päris lähedalt sarnase \"remondi\" järel kui nõu tuldi küsima, et miks ei tööta.

Et järgmiseks võta kaan uuesti maha, vii kuhugi töökotta ja lase uued klapid panna. Kaane lahtivõtmine Sul ju selge, tuksi pole ka enam midagi keerata. Kui siis mootorit jälle kokku hakkad sättima, palu enesele keegi mehhaanikainimene appi, kes Su tegemisi valvaks ja näpunäiteid jagaks. \"Iseenesetarkusega\" mutreid kinni-lahti keerates ei saa Sa sest mootorist iial asja. Raamatulugemine ei tee ka paha muidugi... Smile

Solenoid

Ma olen mega masendunud... klapi oleks nii või teisiti ära pidanud vahetama, aga nüüd on vaja klappe. See mootor päris pool tiiru ei tee, ta teeb kohe mitu ja alles siis jääb kolksuga seima. Keegi tubeb diagnoosima esmaspäeval ja ma arvan seesama peab ka klapid korda tegema.
On pakkuda sellele mootorile komplektne
plokikaan kui peaks huvi olema.

Solenoid

ints Kirjutas:On pakkuda sellele mootorile komplektne
plokikaan kui peaks huvi olema.

Mis see on?
Solenoid Kirjutas:
ints Kirjutas:On pakkuda sellele mootorile komplektne
plokikaan kui peaks huvi olema.

Mis see on?

?????

Plokikaan on see osa mootorist mille
küljes on klapid koos vedrudega,küünlad .

Solenoid

Aa, ma ei saanud aru tervest \"komplektne plokikaan\" lausest... alles teist aastat koolis siin Eestis Toungue, ma mõtlen selle üle, võibolla läheb vaja. Kuipalju muidu hind oleks?
Komplektne antud kontekstis vist tähendas seda, et kaanel on klapid küljes (ja ehk veel üht-teist).

OT: Mis keeles sa seal Šveitsis põhiliselt suhtlesid?
Solenoid Kirjutas:Aa, ma ei saanud aru tervest \"komplektne plokikaan\" lausest... alles teist aastat koolis siin Eestis Toungue, ma mõtlen selle üle, võibolla läheb vaja. Kuipalju muidu hind oleks?

See \"komplektne\" võiks tähendada seda, et too on korras vidin kõige klappide ja kulinatega, mille võiks otsekohe oma mootorile selle teise asemel külge kruvida. Võib ka olla, et see tuleks odavam kui lasta endist kaant korda teha.

Solenoid

Olgu peale kui nii ütled, aga mis hind tuleks, mul on tööhind teada klappide vahetuseks, klappide hinda ei tea, töö oleks 500 EEK. Ma ise oskan kruve lahti keerata küll... aga muud eriti ei oska Toungue

Solenoid

pppp Kirjutas:Komplektne antud kontekstis vist tähendas seda, et kaanel on klapid küljes (ja ehk veel üht-teist).

OT: Mis keeles sa seal Šveitsis põhiliselt suhtlesid?

Prantsuse, ma pole teisi viitsinud õppida... saksakeelt vihkan, nüüd tuleb itaalia keel saksakeele asemele.
Solenoid Kirjutas:Olgu peale kui nii ütled, aga mis hind tuleks, mul on tööhind teada klappide vahetuseks, klappide hinda ei tea, töö oleks 500 EEK. Ma ise oskan kruve lahti keerata küll... aga muud eriti ei oska Toungue

Vaata enda sõnumeid!
Lehti: 1 2