automoto.ee foorumid

Täisversioon: Volga kojameeste mootoriga häda
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vähemalt ma arvan, et see viga pruugib seal olla.
Nimelt, ei taha nimetet asjad tööd üldse teha. Kui sisse lülitada, siis harjad käivad üle klaasi sel hetkel kui ise tahavad ja tavaliselt ei ole see hetk siis, kui seda hädasti vaja oleks. Väga korrapäratult liiguvad, mõnikord jäävad üldse keset klaasi poole pühkimise ajal seisma.

Milles võiks olla viga ja kuidas parandada?

Olen laisk ja pole veel viitsinud uurida, mõtlesin et, küsin enne.....


C.
Esimene variant - harjad läbi ja vahel annavad ühendust, vahel mitte. Sel juhul töötavad ainult sisselülitatud lülitiga, kuid mitte alati.

Teine variant - lõpplüliti kontaktid segi (loe: paigast ära). Sel juhul töötavad vahel ka väljalülitatud lüliti korral (lõpplüliti ei anna signaali, et kojamehed on nn puhkeasendis). Sest väljalülitatud lüliti korral toob mehhanism kojamehed klaasi keskelt alati puhkeasendisse. Kui lõpplüliti kontaktid \"jupsivad\", siis hakkabki väljalülitatud lüliti puhul aeg-ajalt ise tööle.
Ahah.
Vot, seda ma jah, ei seletanudki täpselt.
Töötavadki ainult ikka sisselülimise korral....aga iseenda soovi kohaselt.

Lahenduseks vist harjade vahetus? Või on mõtekam terve mootoro vahetada?
chopper Kirjutas:Lahenduseks vist harjade vahetus? Või on mõtekam terve mootoro vahetada?

Mõlemad variandid võimalikud. Minuarust olid venelased kojamehemootorid unifitseeritud (villised, 21, 52 jms), seega peaks neid liikuma nagu ka harju.
Ok. Tänan, Valdo.
Viga leitud. Hoopistükkis salongi lüliti oli vigane.