automoto.ee foorumid

Täisversioon: Fordiga hädas...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Et sihuke mure.. Ford Courier putka, too Fiestast aretatud pirukas. Eelmine sügis ütles kütusepump üles, vahetati ära. Siis tekkisid süüteprobleemid, jättis vahele ja käis vaevaliselt, lõpuks keeldus käivitumast. Panin asja sügistalve tatise ilma arvele ja jätsin sinnapaika, kindlustus kah kallis, talvel käisin jalaWink Nüüd jälle autut tarvis. Sai aku laetud ja masin käima. Vaevaliselt käis, küttefiltri vahetasin, vanast voolas solki väljaToungue (ärge näkku lööge, mina masinaga vaevalised tuhat või paar sõitnud) Võtsin küünlad maha, et puhastada, avastasin, et kahel isolaatorid katki, tõenäoliselt ise sügisel närveldades tuksi keerand. Ostsin uued. Masin käis- vaevaliselt, siis hakkas torust sinist suitsu ajama ja palju, pöörded aga tõusivad paremuse poole. Jätsin siis seisma kuna pelgasin majarahva käest pahandamist (viiekordne paneelikas, paljudel ilusa ilmaga aknad lahtiToungue) õue paksu sinihalli vingu täis, lämmatama kippusBig Grin
Vaatasin siis õli, oli topelt üle normi, tundus kahtlane, sügisel olin ise õli vahetanud kui auto sain, mõtlesin et lasen siis vähemaks aga see mis välja voolas, oli väga vedel asi. Ise paraku lõhna ei tunne, nirunina sihuke aga enne kutid kommenteerisid bensuhaisu auto ümber. Sama vedelikku oli ka välja tilkund kuskilt ja loik auto all. Lasksin kõik välja voolata ja kallasin puhta õli mootorisse. Käivitus jälle aga käis vaevaliselt ja suitses. Ostsin siis kindlustuse ka, et homme majast kaugemale tossutama minna, ehk põletab mootorist saasta välja ja suvatseb tööle hakata.

Aga nüüd see küsimus, mis vaevab. Kas see võis olla bensiin, mis õli vedelaks tegi ja liitri juurde lisas. Näpu vahel tundus küll sedamoodi, lõhna kui ei tunne ju.. Kas on võimalik, et nonde kahe katkise küünlaga silindri kaudu, kus süüdet polnd, pealepumbatud kütus karterisse õli hulka sattus. Mootor on see imelik segavereline, mis pole päris pritse ega karbuss ka mitte. Monopritseks kutsutud vist.
Vat targemad, öelge nüid kas või mis??? Ja kas võin minna metsa paarutama ja motot \"puhtaks\" põletama või on loota, et moto ÄRA põletan?
Selle üle, kas mittetöötav silinder suudab märgatavalt õli bensiiniga solkida, olen kuulnud vastakaid arvamusi, aga minu isiklik arvamus on, et ei suuda. Bensiin siseneb silindrisse ju õhuga segunenult, küllap liigub ta sama hästi väljalaskeklapi kaudu välja ka. Mõneminutilise käiguga ei jõua bensupump puhtfüüsiliselt nii palju kütet peale anda, et liitri juurde annaks.
Jesper Kirjutas:Mõneminutilise käiguga ei jõua bensupump puhtfüüsiliselt nii palju kütet peale anda, et liitri juurde annaks.

Ei polnd sugugi ainult mõneminutiline käimine. Sai ikka sandina sõidetud ka natuke sügisel ja nüüd kevadel kohapeal käiatud. Ja ikke gaas \"põhjas\", et rohkem tuure loota, mida tõsi küll, ei ilmnenud.
Juhul kui nüüd mootori korralikult tööle said, siis ei tohiks küll ohtu olla et midagi läbi põletad.
Missugune bensupump seal on?
Need karpa ja pritse vahepealsed asjad on ühed vastikud poolp...tused, vt mu allkirja Toungue
minu fordil eelmine talv oli sihike jama karbussiga , läks käima ja kui gassi anssid .siis sri välja ja nii mitu korda võtsin karpamaha ja nägin :kollektor bena täis!!! Mul pohh vana risukah , aga natukese aja pärast oli ka õli juurde tulnud ja sama nali , et suitses ja turtsus , asi lõppes sellega , et saale ei pidanud vastu , ju siis oli õli liiga lahjaks jäänud
Ei ole küll konkreetse isendi ehituse ja hingeeluga kursis, aga kui kolvil vähegi rõngaid peal on, siis mittetöötav silinder küll nii palju pentsu karterisse ei suuna. Kas jahutusvedelik on vähenenud, kui jah ja lisaks ving hallikat tooni, siis on küllalt suure tõenäosusega plokikaanetihend õhtal või plokikaanes mõra.
Kui jahutusvedelik kõik alles, siis tuleb viga ikka pentsupumba juurest otsida.

Kui liitri jagu lisavedelikke õli sees, siis ei maksaks vist puhtakssõitmisele eriti loota.
pppp Kirjutas:Missugune bensupump seal on?
Need karpa ja pritse vahepealsed asjad on ühed vastikud poolp...tused, vt mu allkirja Toungue

On olnud enesel mõttes teha AP (anonüümsed Pierburg\'ikud) toetus krupp, kõikide pierburgi elektrooniliste karburaatoritega kimpus olevate inimeste abiks, ja toetamiseks nenede rasketel hetkedel Toungue



(jaanus @ 2bE)
Bensupump on pisike (u.10cm pikkSmile silinderjas junn bensupaagis, paremini ei oska kirjeldada.Vahetatud sügisel uue vastu. See asjandus kollektori pääl, mida muidu karbussiks arvaksin (aga, mis seda vist päriselt ei ole) on weberilt.

Täna omiku siis \"paarutasin\" Sõitsin tasakesi majast eemale tühermaale ja gaasitasin. Ikka jõle vaevaliselt käib ja suitseb ka.. Miskil hetkel võtab nigu teised potid ka järele ja tuurid üles nigu päris.. aga siis jälle kooleb.. Kui gaas päris põhja suruda, hakkab lämbuma. Ei jaksa ikkagi nigu süüdata vai mida? Et liiga palju bensu peale tuleb, ei julge nigu uskuda või mis? Kogu mure algas eelmine sügis peale jama bensupumbaga, mis siis vahetatud sai.
Bensu rõhuregulaatorit ja tagasivoolu oled kontrollinud?
Mõnikord on ka bensa vigaBig Grin! Omal kahekordne sellelaadne kogemus. Ja kui on sihuke hall ving mis veel põlenud kütuse või õli järgi ei haise siis võib sinnakanti see viga jääda küll. Kui massin Sinu käes ka naa vähe olnud siis soovitaks solgi paagist välja lasta ja värske sisse valada.Wink