automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa 250 mootori vahetus 350se vastu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sõber tahab osta omale Jawa 250 ning vahetada selle mootor vana Jawa 350se vastu.
Küsikski siis, et kui palju tuleb mootorikinnitusi ümber keevitada ning kas see on üldse mõttekas tegu?

Otsingust ei leidnud vastet, kuivõrd see ei töödanud.
Mul sõbral on sellise lahendusega jawa.Kuna tal 250se mootor jooksis kokku
Istub 1:1, keevitama ei pea midagi. Raamid on identsed, probleeme võib tekkida ainult jalgpiduri pedaali kinnituskronsteiniga, mis tuleks vahetada 350-se oma vastu.
Ok, tänud stretch
Peale jalakronsa ei sobi veel küljeplekid ja õhu puhasti . 250-nese õhukas on tunduvalt suurem kui 350-nese oma ja ei mahu lihtsalt plekkide alla. Samas uuematel oli juba 350-nese karpa ja õhupuhasti . Erineb veel karpade peal olev alumiiniumist kate. Muidu paljud vahetasid vanasti mootorid ära ,et minekut juurde saada.
Küsitud oli küll ainult mootorikinnituste kohta, aga kui juba detailidesse laskuda, siis on erinev veel spidomeetri trossi kinnitus mootori külge ja leegitorud. Samuti on \"gaasirutška\" konstruktsiooni (segurikastusklapi hoova) tõttu nende suure õhufiltriga mudelite (559/02 ja 559/04) gaasitross ümbrise suhtes natuke pikem. Pikem on ka \"rutška\" kelgu soon juhtrauas. Kui jätta gaasikäepide vahetamata, siis need kaks viimast fakti ei oma erilist tähtsust ja võib jätta sama trossi

t-n-t

minu arvates see vahetamine ei tasu end ära,250 kärab küll...vahetamine rikub ainult originaali ära.