automoto.ee foorumid

Täisversioon: Delta tuunimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

delta

just sain endale delta,aga tahaks seda kuidagi välimuselt tuusemaks teha,(peale ülevärvimise).Mõtlesin panna krossi porilaua,kummi(taha),ja mingit muud tuld tahaks sinna ette,mul tule peegel roostetab ja klaasis on mõraSad,tahaks teada et kui palju need asjad maksma läheksid,ja äkki saab midagi ise teha?
veel tahaksin teada,et kus kohast saada bensiini-80-86,kas üldse seda müüakse? (delta raamatus oli kirjas et maksimum 86)
Veel tahaks teada,et kuidas mootorit forsseerida/võimsamaks teha.praegu on käsil selle delta korrastamine ja seal on viga et,on pandud uus käigu tross ja 1,2 käik on olemas,aga vabat poleSad,et siis kuidas see vaba sisse saada?
osta sooviks,kui keegi müüb kiivrit ja nagu ennemgi rääkisin pikka istet mingit jawa,minski?,iz,uralite ja muude vene mootorrataste istmeid.

Väga ootaks vastuseid mu küsimustele...küsimused on küll kõik üksteise otsas aga jah palun aidake algajatBig Grin!

R1X

isandpauk Kirjutas:Kütuseks kasutage 95 oktaaniga bensiini. Alla selle kuumeneb delta liialt ning võib detoneerida. Õliks kasutage spetsiaalset seguõli. Müügil põhimõtteliselt igas tanklas. Üks odavamatest on addinoli Super MIX, kesklassi omad on igasugu spetsiaalsed sae seguõlid suure koormusega mootoritele ning loomulikult on võimalik osta ka castroli ülikvaliteetset võistlusmootorratastes kasutatavat seguõli (kastoorõli) hinnaga ~300EEK/l.
Delta puhul ei oma mingit tähtsust millist eelnimetatud õlidest te bensiini sisse segate, kuid isiklikult addinolist kallimat ma küll ei ostaks. Segu vahekord on vastavalt õlile ning on kirjas pudeli peal (unustage oma tehasemanuaal - tol ajal polnud spets. seguõli olemas).
Üldjuhul on soovitatav segu 1:50 , kvaliteetsemate (loe: kallimate) õlide puhul läheb see number kuni umbes 1:100-ni.
Kogu see pikk jutt ümberseletatult:
Osta 5 liitrit 95 bensiini ning kalla sinna sisse 100-120ml spetsiaalset kahetaktilise seguõli.

see on bena kohta
[Pilt: 8da9d83fcda39a5530548ccfdac07df4.jpg]

ntx pane uus esihark, enamus idamaiseid harke sobib sinna... pildil peaks olema kas minsk v voshodi esihark. Taha võib panna mingid reguleeritavad amordid. Sumpad võib ülesse tüüa. Siis uus iste nagu mainitud. Esiporilauaga saab ka mängida, no seda siis igaühe oma maitsele. Ning lõpetuseks võib kumme ja velgi ka kopsida! Wink Ning 80 ja 86 - tunnen kaasa, talvel on suht raske majandada sellise rämpsuga. Kasuta ikka 95, ei juhtu selle Delta mootoriga midagi, kui teed õige segu on kõik korras! Võin kihla vedada,et enamus siit foorumist on minuga ühel meelel!
Nõuanne: tee ennem Delta ilusti korda ja siis hakka tuunima. Ja see mootori forseerimine pole üldsegi nii lihtne nagu siis forumis mõni räägib a\'la ``tee sinna väiksesed augukesed ja sealt lõika see maha ja lihvi seda``.
Mootori forsseerimisest on paljujuttu olnud ja selle kohta on isegi üks suur teema siin foorumis.

Kasuta otsingut!

Kui sa otsid pikka istet siis arvesta sellega, et ei tasu osta Urali istet, sest Uralil on kaks väiksemat, kergelt jalgratta sadula kujuga istet.

Samuti on mõnedel izidel ka sellised istmed.

Ette ei tasu aga panna suuremate mootorrataste esiharke, sest need on raskemad ja muudavad kiirust hulga väiksemaks.
Mootor läheb paremini pöördesse, kui võtad leegitoru ära, paned kolvi ülemisse surnud seisu ning siis puurid külje peale(kolvile)(äärtesse) kaks auku.
Ära neid kuula, kes ütlevad, et puuri kolvi põhja sisse.

Edit:kui augud valesti puurid(6,1mm), siis ei pruugi asi enam nii hästi tööle minna ning mina selle eest EI VASTUTA.

R1X

aga kust myyaxse seda pikka istet?
sorry, mehed, mu naljasoonega on täna midagi lahti. kui see nüüd nali oli, siis küll ääretult mitteoriginaalne. kui aga mitte, siis head vastutamist. vaata ainult, et nurga taga maha ei lööda.


lööb tagasi Kirjutas:Mootor läheb paremini pöördesse, kui võtad leegitoru ära, paned kolvi ülemisse surnud seisu ning siis puurid külje peale(kolvile)(äärtesse) kaks auku.
Ära neid kuula, kes ütlevad, et puuri kolvi põhja sisse.

Edit:kui augud valesti puurid(6,1mm), siis ei pruugi asi enam nii hästi tööle minna ning mina selle eest EI VASTUTA.
R1X Kirjutas:aga kust myyaxse seda pikka istet?

eks sa vaata KB -sse!
No kuulge. Selleks et masinat paremini pöördesse saada, pole vaja kolvi sisse mingeid auke puurima hakata. Niipalju, kui mina sellest all- ja ülalkirjeldatud puurimise asjast aru saan, on tulemuseks lihtsalt see, et masin saab kütet vähem peale (väntvõlliruum on surve/töötakti ajal ühenduses nii sisse- kui väljalaskega).
MASINA KÜTTESEGU REGULEERITAKSE KARBURAATORIST !!!
Ja eriti tore on kolbi puurida kui silider on peal, karter alumiiniumipuru mõnusalt täis....

lööb tagasi Kirjutas:Mootor läheb paremini pöördesse, kui võtad leegitoru ära, paned kolvi ülemisse surnud seisu ning siis puurid külje peale(kolvile)(äärtesse) kaks auku.
Ära neid kuula, kes ütlevad, et puuri kolvi põhja sisse.

Edit:kui augud valesti puurid(6,1mm), siis ei pruugi asi enam nii hästi tööle minna ning mina selle eest EI VASTUTA.
Sellised kasutajad on siinseid foorumi kasutajaid, kes veel asja ei jaga eriti, juba tükk aega valesti juhendanud.

Selliseid kasutajaid on juba liiga palju.

Pole mõtet kirjutada selliseid õpetusi nagu: Keegi kuskil vist tegi ja ma soovitan sul ka seda teha.

Mõni võib oma masina nõnda täielikult ära rikkuda, tänu nendele toredatele kasutajatele.

Ma arvan, et paljudele, kui mitte kõigile, meeldiks küll see, et nad saavad oma küsimustele asjalikud vastused. Niisama pole mõtet nämmutada ja teisi segadusse ajada.

KRT, KUI SA EI TEA SIIS ÄRA TULE TEISI ÕPETAMA! UURI ENNEM VÄLJA, ET KAS SU ANDMED IKKA TÕESED ON!
agent007 Kirjutas:...Sumpad võib ülesse tüüa...

Mitu summutit Deltal on?

Ära jaga väär-infot!

Deltale oleks ilmselt võimalik ühendada ka kaks sumpat, aga siis tuleks juba lisatöid teha. Tuleks leegitoru kaheks jagada(ringi keevitada)!
mrt36 Kirjutas:
agent007 Kirjutas:...Sumpad võib ülesse tüüa...

Mitu summutit Deltal on?

Ära jaga väär-infot!

sry... näpukas, deltal on 1 sumbuti!