automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:Mossele webber?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis te sellest asjast arvate.
Türil pidi tehtama sobivaid kollektoreid 1000 eeguga.
Kas asi tasub ennast ära või mitte?
Tänud asjakohaste vastuste eest!
mis Weber sellele kollektorile läheb, horisontaal või langevvoolu? ja kas oled sa näinud mõnda juba valmiskollektorit, kuidas on selle valmistamiskvaliteet?
ja kas ei ole sellel firmal mõnd valmis prooviautot ette näidata?

aga kas sa originaalkollektorile ei saa panna mõnda Weberit vahetükiga peale?

mina katsetaks raha olemasolul küll sellise asjaga, suure tõenäosusega annab korraliku (seisukord) karburaatori pealepanek su autole juurde, muutub mootori töö paremaks, ökonoomsemaks.

see tasumise asi on igaühe enda teha, kui on isu katsetada ja aretada siis lase käia, kogemused on alati kasuks ja kui auto on igapäevakasutuses siis tasub selline investeering ilmselt tõusvate kütusehindade juures ära küllWink

Üks Weber DCOE maksab olenevalt tootlikkusest suurusjärgus 5000-6000kr. Edu investeeringu tasa teenimises.
millegipärast kahtlen et teema algataja pidas silmas enale uue Weberi ostmistToungue tõsi sinnaklassi uute hinnad jäävad, ilmselt pidas ta silmas kasutatud, mille leiab mõne mootori pealt ja millele saab edukalt osta sisse remontkomlekti, nii et ei ole see midagi nii mittetasuvRolleyes
No kui kuskil müüakse DCOE-sid sellise hinnaga, mille puhul paari hind ei ole keskmise Mosse hinnaga samas suurusjärgus, võtaks mina isiklikult kohe selle paari, ja ehk ühe ka tagavaraks. Paraku pole nagu silma hakanud, heal asjal on üldjuhul ka hea hind. Ka kasutatud heal asjal.

Ja kui jutt ei ole DCOE-dest vaid muust Weberi OEM toodangust, siis vabandust, aga \"Weber\" ilma tüübi tähiseta ON DCOE, sama moodi nagu \"kroon\" ilma täpsustusteta on Eesti, mitte Rootsi kroon.
Kunagi sai 408-le zigulli oma pandud.Tuli auke natuke välja venitada viilides.

FlammablE

Lada pealt mehaaniline weber on minu arust edulisem kui mosse originaalid. Selle kasuks räägib ka lihtsus. Praegu sierral on mingi uuem weberi toodang peal ja igasuguste vaakumi lekete ja juhtmetega jändamine võtab eluisu ära. Juba väiksemgi kõrvalekalle kusagil muudab mootori tööd päris korralikult.
Siiski kui mootor originaalilähedane, pole mõtet 2 weberi peale raha kulutada, mingit imerohtu sellest ei leia. Mootor tarbib siiski mingi koguse küttesegu ja sellisel juhul hakkavad muud asjad piirama.
Kõigepealt soovitaks originaal karpa korda teha ja õieti reguleerida ning düüsid valida. Saab ka minekut juurde ja vajadusel ökonoomsemaks.