automoto.ee foorumid

Täisversioon: Opel Vectra A 1,6 55 kW
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure: millalgi talvel hakkas auto tühikäik kõikuma, eriti sooja mootoriga. Tundus nagu ühel hetkel jätaks mitu silindrit korraga vahele ja auto suri välja, kui välja ei surnud, siis pani automaatselt pöördeid juurde (kuni 1300-ni) ja käis ilusti edasi, kuni pöörete langemiseni 800-ni ja sama jama kordus uuesti. Siis sai vahetatud niikunii eluea piirile jõudnud jagaja kaan ja küünlajuhtmed (loomulikult ka küünlad), mootori töö sellest paremaks ei läinud. Sai kasutatud Injector cleanerit, mis samuti midagi ei muutnud. Diagnostikas mingit viga ei avastatud, keerati süüde hilisemaks ja diagnostik väitis, et viga on kaprisses jagajas, mis ei salli liiga varast süüdet. Pöörete kõikumine/vahelejätmine kadus küll ära, kuid kütusekulu on endisest 1,5-3 liitrit suurem ja auto dünaamilised omadused toovad peale seda \"seadistamist\" meeleheitepisarad silma, eriti maanteel möödasõitu tehes. Huvipärast sai mõõdetud kompressiooni, mis on kõigil silindritel ühtlane ja auto vanust arvestades päris hea (14).
Diagnostiku juttu mina ei usu, sest selle varasema süütega sain ma probleemideta sõita 4 aastat ja 100 000 km.
Oodatud kõik arvamused ja ettepanekud veaotsinguks.

lugupidamisega

Steelrider
endal sarnane jama mondeoga. see madalate pöörete asi eriti. ja eriti käivitamise järel. käisin mingi meistrimehe juures, see ütles, et \"hargnääre\" on see asi, mis sellist jama põhjustab. ja kui siis mu mondeo laiali kiskus, et seda hargnääret \"opereerida\" (puhastamine mingis vormis) siis avastas, et \"ohhooo, mondeol sellist asja pole.\" küll aga on mondeol sama viga põhjustada võiv õhukulu lugeja. ehk siis sellist anomaaliat põhjustab tema sõnul \"hargnääre\" (kas keegi teab mis see on?) ja kui hargnääret pole, siis on see jama õhukulu lugejas. mondeol läks asi korda 2-ks nädalaks, siis oli viga tagasi, kuid minu probleemi tagasituleku tagamaad peituvad mingis arvutiprogrammi veas ning kuigi kõik on puhas ja korras, laseb süsteem vea koodi sisse ja see omakorda mõjutab mootori tööd... või midagi sarnast ... ehk oli mingit abi Smile

u.
Hmm... Kontrollimata on õhulugeja ja tühikäiguklapp, peab siis proovima veel seda aju vahetust, siis peab edasi mõtlema.
eiei, see aju vahetus on minu auto spetsiaal Smile see jäta viimaseks
ehk siis enne kontrolli niisama õhkululugeja ja tühikäigumootor (-klapp)
need saastuvad päris kiiresti!
hmm - jutt käib ju C16NZ opeli monopritsest (kadetile ja vectrale pandi - ehk ka astrale?).
ma ei suuda ausaltöelda selle masinaga seoses õhukululugejat ja tühikäigumootorit silme ette manada. Kas nad sellel üldse olemas on?

nende monopritside kohta olen mina ainult hirmujutte kuulnud. Umbes et kui pritsega jama, siis ainukeseks lahenduseks on kogu süsteemi ümber lappamine. Kuidas vigade lugemisega on? Check Engine tuli on töökorras (näitab ennast süüte sissekeeramisel)? Kas ta töötava mootoriga kah midagi kurdab? Kas sa veakoode oled lugenud. Otsi täpse meetodi kohta calibraklubi foorumist, aadressilt - seal see kusagil olemas ning kehtib enam-vähem samamoodi kõigile selle aja pritseoopelitele.

muide, need mootorid võtavadki päääris palju kütet. Rohkem kui minu kaks korda võimsam mootor näiteks... Minu Vectra-kogemus oli 8-9 vahel Sad

ehk oskab ka Indrek selliste asjade kohta midagi kosta?
13piisab Kirjutas:hmm - jutt käib ju C16NZ opeli monopritsest (kadetile ja vectrale pandi - ehk ka astrale?).
ma ei suuda ausaltöelda selle masinaga seoses õhukululugejat ja tühikäigumootorit silme ette manada. Kas nad sellel üldse olemas on?

nende monopritside kohta olen mina ainult hirmujutte kuulnud. Umbes et kui pritsega jama, siis ainukeseks lahenduseks on kogu süsteemi ümber lappamine. Kuidas vigade lugemisega on? Check Engine tuli on töökorras (näitab ennast süüte sissekeeramisel)?

muide, need mootorid võtavadki päääris palju kütet. Rohkem kui minu kaks korda võimsam mootor näiteks... Minu Vectra-kogemus oli 8-9 vahel Sad

ehk oskab ka Indrek selliste asjade kohta midagi kosta?

Kasutati jah Asconast Astrani seda \"tipptehnoloogiat\"

Sellel mootoril puudub õhukululugeja,tühikäigu mootorit enda klassikalisel kujul (toru kujuline vidin mis ükendatud voolikute vahele)sealt kah ei leia see on asendatud monopritse(karburaatori) küljes oleva seguklapi(siibri) \"liigutajaga\"

See Opeli monopritse on tõesti üks haigemaid asju mida eales opelil kasutatud väga tavaline et sellise pritsega masin \"katkub & jõnksutab\" kõigutab pöördeid jne... Kuid tavaliselt on vead sootuks labasemad kui arvatakse (esimese hooga vahetatkse aju,pritse ja krt teab mis veel)näiteks vigane temperatuuri(uue hind ca90.-eek) andur (seda ei suudeta /või ei taheta isegi forssi töökojas leida)või kehva ühendus pistikutes ja mootori \"massi\" ühendusesOlen ise mõnda aega omand kahte 1,6NZ monopritsega Kadetti .Kütuse kulu jäi alla 9l/100km ja seda isegi linnas nii et ei midagi hullu ainult et igasugused reguleerimis võimalused tõesti puuduvad

Selle \"Check engine\" vigade lugemine on samaväärne \"pohmaka ravamisega\" st tõelise probleemini ei jõuta sest \"aju\" on tavaliselt salvestanud kõik \"vead\" (sealhulgas isegi pistikute lahti ühendamist mõne anduri küljest näitab veana) ja mootor peab kontrolli ajal töötama sest lihtsalt \"süüde sees\" varjandi puhul näitab RPM ehk mootori pöörete lugeja viga.
St. pean alustama A-st ja B-st ehk siis mootori üldisest seisukorrast. Nüüd ma tean vähemalt, et ma ise ei ole loll, sest et ei suutnud õhulugejat üles leida Wink.
Selle kütusekulu kohapealt... need neli aastat sõitsin ma pidevalt \"tahhomeeter punases\", eriti linnas, sellest hoolimata ei tõusnud kütusekulu üle 8 liitiri, maanteel sõites oli eelmise suve keskmine kulu 6,3 l/100 km. Seetõttu dünaamika ja kütusekulu nüüd sedavõrd häirivaks muutusidki.
Suur tänu kõigile vastamast, edasisega pean vist ise toime tulema.