automoto.ee foorumid

Täisversioon: Võrr ei võta pöördeid!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

BmX

Enne mootori lahtivõtmist olid pöörded normaalsed aga nüüd peale remonti ei ole enam jõudu ega pöörded ei ole nii nagu peaks.Töötab kuskil pooltel pööretel.
Ma olen juba mitu kuud oma ajusid n*ssinud aga sotti pole saanud
MIS ON VIGA, PALUN AIDAKE!
Võibolla ei saanud sul väntvõll päris keskele ja nüüd nö poob mootorit.
Kas kõik tihendid ika tegid uued/hermeetikuga kokku ja mis sorti remont see oli. Tegelt kui tahad kõrgemaid pöördeid keera segukruvi rohkem lahti Wink

BmX

kõik on uued ja vahetasin mootori tihendit.Kruvikeeramine ei aita ka. Kinni samuti ei poo. Müstika või vis?

BmX

kõik on uued ja vahetasin mootori tihendit.Kruvikeeramine ei aita ka. Kinni samuti ei poo. Müstika või vis?
imeb karteripoolte tihendi või vända kaelustihendi vahelt lisaõhku.

BmX

seda oleks ju näha kui läbilaseb.
Kui mootor enne hästi töötas, miks sa pidid selle lahti kiskuma?
rnkx Kirjutas:Kui mootor enne hästi töötas, miks sa pidid selle lahti kiskuma?
Ütles ju et vahetas karteri tihendit ju see sisi lasi õhku läbi.
Bmx Kirjutas:seda oleks ju näha kui läbilaseb.
Huvitav kuidas? Minumeelest on õhk läbipaistev ja selle kadu pole võimalik märgata.
Tegelikult peakski nii olema, et kui mootor imeb kuskilt õhku tõusevad tuurid ebanormaalselt kõrgeks ja jõudu pole. Võibolla ongi nüüd nii ,et sa oled nende kõrgete tuuridega harjund ja nüd kui normaalsed pead neid madalaks. Proovi kui kergelt mootor ringi käib, võta küünal maha ja tõmba ketist, kui käib väga raskelt siis on mingi jama kuskil.
Ok ma vist ei pannud seda tähele.

Vabandan eksimuse pärast.

BmX

[/quote]
Huvitav kuidas? Minumeelest on õhk läbipaistev ja selle kadu pole võimalik märgata.
Tegelikult peakski nii olema, et kui mootor imeb kuskilt õhku tõusevad tuurid ebanormaalselt kõrgeks ja jõudu pole. Võibolla ongi nüüd nii ,et sa oled nende kõrgete tuuridega harjund ja nüd kui normaalsed pead neid madalaks. Proovi kui kergelt mootor ringi käib, võta küünal maha ja tõmba ketist, kui käib väga raskelt siis on mingi jama kuskil.

[/quote]
Sul on vist õigus et ennem olid pöördel liiga kõrged.
Nüüd on asi nii et käivitub ideaalselt ja töötab mingi 5 sek ja siis enam ei sõida :S

[/quote]
Sul on vist õigus et ennem olid pöördel liiga kõrged.
Nüüd on asi nii et käivitub ideaalselt ja töötab mingi 5 sek ja siis enam ei sõida :S
[/quote]

Karbuss umbes?

BmX

Sul on vist õigus et ennem olid pöördel liiga kõrged.
Nüüd on asi nii et käivitub ideaalselt ja töötab mingi 5 sek ja siis enam ei sõida :S
[/quote]

Karbuss umbes?
[/quote]
Karbuss pole umbes. Olen seda juba kümneid kordi puhastanud aga ikka ei midagi, samuti olen keeranud neid kruvisid.

uluk007

BmX Kirjutas:
mrt36 Kirjutas:[quote
Sul on vist õigus et ennem olid pöördel liiga kõrged.
Nüüd on asi nii et käivitub ideaalselt ja töötab mingi 5 sek ja siis enam ei sõida :S
Tsitaat:Karbuss umbes?
Karbuss pole umbes. Olen seda juba kümneid kordi puhastanud aga ikka ei midagi, samuti olen keeranud neid kruvisid.

Aga mis nägu sul küünal peale seda 5 sek on?

BmX

küünal on ka täiesti normaalne .
Asi on liiga müstiline Smile

gordon99

kas sul gaasi tõmbab ikka korralikult peale, äkki jääb lihtsalt gaas poole peale. Vaata ka summutit, et miskit takistust seal ees pole, ning süütemoment
mul oli kunagi sama jama viga oli selles et surveaste oli nii väike ja magneeto juurest sealt august tuli bensu välja
ma sõitsin kord ilma silindri alumise tihendita päris hästi lippas.

onyks

mul on yks võrr see suurte ratastega (nagu mestal) võrr
enne sõitis väga hästi ka peale remonti (vahetasin kolvi ja rõngad) kuid siis jäi seisma talveks. võrr läks nii hästi edasi et sai moppidega võidu sõita ja kui veel segu kruvi keerasid siis läks mööda ka veel. aga nyyd
ei taha aga kuidagi tööle minna ja kui laheb siis tiksub vaikselt ning kui kaasi annad laheb kohe kül pöörde aga mitte kaua nii 10-15 sekundiks ning tiksub väikestel pööretel edasi olenemta kas gaasi annad või mitte. aidake milles asi võib olla