automoto.ee foorumid

Täisversioon: miks just Dnepr tehakse ümber???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
paljud Dnepritest ümber ehitatud .äkki keegi teab mullegi öelda.Miks mitte kasutada muid rattaid ,vaevalt,et see juhus.Mis on selles pillis nii head või halba,et just Dnepr on kõige rohkm ümberehitatud .Vaevalt ,et soetuse hind soodsam arvestades sinna sisse minevaid summasid või tundub ainult mulle nii! Muidugi on tulemus ilus.
hmm

MInuteada ei ole asi selles, et seda raami hea ümber teha vaid selles, et masin on hea vastupidavusega. Hea kruisida ringi. Samas suhteliselt odav masin.
Kui just siin \"emmilistest\" rääkida siis:
Kuigi ma ei poolda ümberehitusi üldse, meeldib mulle tehase konditsioonis ural voyager. Suht hea masin minekut on ka samas ei ole eriti äkiline.
Mõnus oli sellisega kaasreisija olla. Kahjuks on tehasepoolt toodetud selliseid masinaid suht vähe Eestisse jõudnud.
Ma ei tea, kui sarnased või erinevad on Ural Voyager ja Ural Wolf, kuid Wolfi toodetakse praegugi ja tuuakse ka Eestisse sisse: http://www.ural.ee
eks ikka sellepärast,et boksermootor ja selle sound sobib Chopperile nagu rusikas silmaauku.
puhas misjooni tunne ,et Dneprist peab hea ratta saama.
Ümber ehitatakse masinaid, mis sobivad oma hinnat (kättesaadavuselt) doonoriteks. Mujal euroopas tehakse ümber eesti arusaama järgi \"välismaa\" tsikleid, kuna seal on need aastakümnete jooksul llevinud. Meil on levinud aga ida toodang millest suurema osa moodustavad dneprrid.