automoto.ee foorumid

Täisversioon: V-501 - 2.käik ei püsi hästi sees ja veel üks kergem probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

uluk007

Loodan et mootori ja käikude liigi tunnevad foorumikasutajad juba pealkirjast ära. Seega asun kohe probleemi juurde:
kui deltaga(masin millel see mootor peal on) sõites tahan 2.käiku panna, siis vahest läheb(võib mõne aja pärast ka välja visata) ja vahest EI lähe. Ise olen peamiselt kaalunud kaht varianti:
1) hammasrattad kulunud(vähe tõenäoline, sest alles paari kuu eest sai kogu käigukrempel uus pandud);
2) käigufiksaator valesti
Natuke lisan veel siia infot juurdeRolleyes:
Kui kohapeal panna 2.käik sisse, käib küll kerge naks nagu masinast läbi, kuid sidurit lahti lastes liikuma küll ei hakka, isegi mitte ei ürita(käiku nagu polekski sees)...
Igatahes plaanin siis mootori laiali lammutada ja uurida milles probleem seisneb. Kuid ennem mõtlesin küsida ka foorumirahva arvamust...

Teine probleem minu jaoks nagu nii tähtis polegi. Kuid ega hüva nõu küll paha ei teeToungue Probleem siis selline, et teise käiguga(kui sisse läheb muidugiWink pole ültse jõudu alguses st ei taha hästi vedama hakata ja kaotab pöördeid(üldjuhul lõpuks lihtsalt jääb seismaSad). Esimene käik tuleb ikka väga peeneks lasta ennem. Siin arvasin ka paari viga, mis olla võiks:
1)süüde vale(no elektronsüütega eriti võimalusi pole, sätitud on ta mul paar milli ülespoole süütemärki[kriips on ~2mm allpool poolkuu keskkohast]), siin kohal ka neile, kes pakuvad järsku, et säde on nõrk - ei säde on metsik: näppu ma enam igatahes piipu ei pane, lõi raisk mu pikali juba proovidesToungue Aga küsimus on siinkohal selles, et kas mul süüteandur on ikka õiges kohas?
2)Karbussiga midagi valesti: Düüs on puhas, segukruvi 1.25 ringi väljas, ujuki tase täpselt nii, et tilkuma ei hakkaksToungue
3)sidur libiseb(juba ebaloogilisem, sest kui ta esimese käiguga libiseb nii palju, et ei saa piisavat kiirust kätte 2.käigu jaoks, võiks ta ju ka 2.käiguga libiseda ja sellest tulenevalt ei tohiks masin pöördeid kaotada)

Ette tänades, Uluk007
viga kipub minema käigukasti siiski eeldan, käigukastis oleva vedru süüks, kui ta ise käigu valja viskab(ja pika \"raiumise\" peale vahest ka sisse laseb panna käigu?)vedrul kõrv küljest murdund, eeldan.

uluk007

renxx Kirjutas:viga kipub minema käigukasti siiski eeldan, käigukastis oleva vedru süüks, kui ta ise käigu valja viskab(ja pika \"raiumise\" peale vahest ka sisse laseb panna käigu?)vedrul kõrv küljest murdund, eeldan.
Jah, selles viga oligi(vedrus), ma pakun et ta oli valesse asendisse pandud ja seetõttu vast pingesse jäänud ning fiksaatori tagant ära tulnud(kuigi ma pole kindel kuidas see eelmine kord sai pandud, sest siis ma pole sellest mootorist veel mitte kui midagi jaganud ning isa pani selle kokku tookord...)
OT:
Kui palju V-50 käigukasti õli käib?(tean et seal on see normi kruvi, kuid vaja oleks enam-vähem täpset õli kogust mis sinna käib, sest siis tean palju osta...)
ausolla pole kunagi mõõtnud seda, nimodi, aga liitrist peaks piisama täiesti.(aga õli võib ju alati rohkem osta,teda kulub ju piisavalt võrril ntx bensu sisse, mootorsaele bensusisse jne) ahjaa, kui mootor täiesti tühi siis veel ju käigukasti kah õli vaja, aga usun et 1, 1,5L peaks olema sobiv selleks.
Deltale läheb käigukasti kuskil 800g max õli (täiesti kuiva)

kulvo54

Mul on ka stellaga mõnikord viskab käigu välja,mõnikord ei lähe sisse.Proovi seda pane aeglasti teine käik sisse ja libista sidurit kui tunned,et hakkab vedama ja kui juba tunned pane rohkem gaasi.Teine variant lase esimesega 20km peale,et mootor läheks soojaks ja,siis pane teine käik(AEGLASELT)
mina soovitan kulvole asi lihtsalt korda teha. ehk kestab sõiduk siis ka septembrini välja...