automoto.ee foorumid

Täisversioon: bensiin vales kohas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sai hangitud yx Jup4 mootor. Seisukorra hindamiseks on asi suht aatomiteks kistud. Uurimise käigus selgus, et hooratta karterist väljalastud õli on väga kahtlaselt vedel ja haiseb rämedalt bensiini järele. Kas see eeldab,et väntvõlli tihendid on õhtal ja vajavad vahetust? Kas silindri kompressiooni mõõtmisega saab teada, et karter on ebatihe või on m6ni muu variant selle väljaselgitamiseks?
Mina sinu asemel vahetaks niikui nii simmerid ja vajadusel ka laagrid ,et säästa end tulevikus mootori lahutamisest .
Kas hooratta karter on käigukastiga ühenduses? Või kuidas hooratta karterisse õli lisada saab (kas kindlasti peab?)?
hooratta karteris ei tohi mingit õli olla, ilmselt on sinna õli sattunud käigukastist sest käigukasti ja hooratta karteri vaheline tihend on jama. mina vahetaks sinu asemel ESKAd ja laagrid ära ja paneks mootori poolte vahele korralikult hermeetiku vahele ja ongi mootor korrasWink
sihuke tunne on jah, et simmerid läbi. Aga see jutt, et hooratta karteris õli ei tohi olla on vale. Kui sa jupiteri manuaali loed, siis seal on kirjas, et peabki mingi 0,millegagi liitrit 6li olema, et tihendid kauem säiliksid.
IZJU2 Kirjutas:sihuke tunne on jah, et simmerid läbi. Aga see jutt, et hooratta karteris õli ei tohi olla on vale. Kui sa jupiteri manuaali loed, siis seal on kirjas, et peabki mingi 0,millegagi liitrit 6li olema, et tihendid kauem säiliksid.

pole jupiteri manuali lugenud, kuid räägi kuidas sa paned sinna õli?

karukoobaz

mul oli kaa hooratta karteris nats õli, a äkki see tuleb sinna panna mootori kokkupanekul, sest ega see sealt kuskile ei kao ju?!
karukoobaz Kirjutas:mul oli kaa hooratta karteris nats õli, a äkki see tuleb sinna panna mootori kokkupanekul, sest ega see sealt kuskile ei kao ju?!

Mõtle nüüd korralikult järele, mida Sa siia kirjutasid...
2 taktilise mootor on ju nii ehitatud et tal lüüakse pena ühe korraga alla ja kui see seal enda ringi saab ära tehtud siis tuleb üles tagasi ja põmaki (ühesõnaga kui ta õlitusringil käib siis võtab selle õli sealt ka kaasa ja seal ei saa õli olla, korras mootori puhul....).

karukoobaz

IZJU2 Kirjutas:sihuke tunne on jah, et simmerid läbi. Aga see jutt, et hooratta karteris õli ei tohi olla on vale. Kui sa jupiteri manuaali loed, siis seal on kirjas, et peabki mingi 0,millegagi liitrit 6li olema, et tihendid kauem säiliksid.
pole ise manuaali lugend a ma arwan et IZJU2 ei hakka siin midagi sellist kokku valetama et manuaalis kirjas!Wink a tglt mul võisid mul ESKAd ka läbi lasta ,a seda ma ei usu!
Kallid \"seltsimehed\"! Kui õigesti aru saan, on tegu IŽ-JU -ga ja see tähendab, et temal on kaks eraldi väntvõlli ja nende vahel hooratas eraldi ruumis ning hooratta ruumis käib tõesti törts õli, et tihendid sealt poolt kuival ei oleks.See hooratta ruum omab ka üht \"punni\" , millisest tuleb mootori kokkupanekul lisada õli.
Kui palju on törts õli? Võtan varsti mootori lahti ja siis panen sinna ka õli.
oomaigaad...kui te Jupiteri mootorit allpoolt olete vaadanud, siis seal asub üks kaan otse hooratta karteri kohal. V6tate kaane maha - näete ohoo hooratas. Sellest avast valategi sortsu 6li sisse, et tihendid säiliksid. See eeldab muidugi, et mootor on maha võetud raamilt v6i siis tsikkel upisidedown pööratudBig Grin .
Tegelikult pannakse seda õli vist selle kruvi august.

Edit: Aga kui palju on törts?

karukoobaz

jap,sealt kus on mootori seeria number(see polt lahti ja läheb). A tõesti, et palju siis? 0,...?