automoto.ee foorumid

Täisversioon: d-6´le uus elu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
niisiis. paar suve tagasi sai üks võrr endale sebitud ja suvel natuke ringigi sõidetud. talvel läks asi kuuri ja kuni selle nädala alguseni sealt välja ei pääsenud.
viimasest sõidust mäletasin, et lisaks võrri sääsepininale oli kuulda ka kerget kõlksu iga pöördega, mingi jama.
tõstsin mootori maha ja avasin, et puurida end tema sisemaailma. ja mis ma näen. silindri kaan on ok. täiesti puhas ja ilus. küünal samuti. kolb pealt tahmakorraga kaetud, nii nagu see normaalne ongi. kolb ise külgedelt sooniline, kolm rõngast, kõigil rõngasoontel lukud puudu (on see normaalne???), kolvi sõrm tuli vedruseibi eemaldamisel vabalt välja...
silinder samuti sooniline, ülevoolu kanalite augud terved, järelikult polnud rõngad servadesse sõitnud, rõngad ise on ka muidu terved. sõrm ja puks kulunud.
seega plaanis vahetada kolb, rõngad, puks, sõrm, silinder lasta puurida.
kahjuks läks enne lahtivõtmist meelest kontrollida sädeme olemasolu, aga viimati sõites liikus masine pöörete ülesssaamisle edasi küll.

saada tahaks võrri millega saaks rahulikult igapäeva liikumised liigutud ja mille mootor kestaks kauem kui mõni kuu...
lugesin vanemaid topikuid ja palju oli kuulda ülekuumenemise probleemist. kuidas sellest lahti saada? sundjahutus? või piisab süüte sättimisest ja rikkamast segust.

uluk007

No üldjoones peaks piisama täpsest süütest, õigesti reguleeritud karbussist(loomulikult korras mootor) ja korralikust kütusest(loe: normaalsest segust ehk siis korralikust 2-taktilise õlist ja korralikust bensiinist[ei pea olema mingi X-oktaanarvuga, sobib täitsa ka 95]). Ega paha tee ka masina korralik käsitlemine(selle all mõtlen parajatel pööretel sõitmist, mitte peenestamist)
Tegelikult D6 mootoril pole kolme rõngast originaalis, vaid kaks.
Säärekaga on jah selline lugu, et rõngad on \"vaba paiknemisega\" ehk rõngasoontes tihvte pole. Silindri puurimine unusta küll ära – märksa lihtsam ja kiirem on silinder asendada. Seda enam, et võrri remontkolbi pole mina oma silmaga näinud ega sellise olemasolustki kõrvaga kuulnud...
kullokas Kirjutas:Säärekaga on jah selline lugu, et rõngad on \"vaba paiknemisega\" ehk rõngasoontes tihvte pole. Silindri puurimine unusta küll ära – märksa lihtsam ja kiirem on silinder asendada. Seda enam, et võrri remontkolbi pole mina oma silmaga näinud ega sellise olemasolustki kõrvaga kuulnud...
Võrri silindrit võib küll puurida. Muide võrride kolvid ja silindrid on erinevates mõõtudes! Kui lähete kolvi või silindrit ostma tuleb alati olemasolev kaasa võtta ,et õiget mõõtu variant leida.