automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pronksist puks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

gordon99

Nimelt on mul probleeme võrriga. Väntvõlli siduri poolses osas on üks pronksist puks ja sealt vahelt ajab bensiini välja kui kallutada ratast veidi külje peale. Kas sellest võib olla põhjustatud see, et mootor ei lähe tööle ja kas see bensiini väljaajamine on põhjustatud sellest, et puks on lihtsalt ära kulunud või on mingi muu põhjus?? Olen 2 korda saanud võrri tööle ja minek oli võrril väga hea, siis suri aga järsku välja ja avastasin, et küünal on kuiv. Puhastasin siis karbussi ära, aga küünal jäi ikka kuivaks, siis hakkas järsku jälle bensiini tulema, aga mootor enam tööle ei läinud. Süütemomenti on igatpidi keeratud, aga pole tulemusi andnud. Praegust on selline seis, et küünal on märg ja säde on, aga isegi ei paugu. Enam oma mõistus ei aita, äkki oskab keegi aidata? Mootoriks on D-6 välise süütepooliga.
Millegipärast jookseb sul bensiin solinal karterisse. karteri kuivakslaskmiseks on mootori all väike kruvi. Vea parandamiseks pead karpa nii korda tegema, et ujuk bensiini pealevoolu sulgeks.

gordon99

isandpauk Kirjutas:Millegipärast jookseb sul bensiin solinal karterisse. karteri kuivakslaskmiseks on mootori all väike kruvi. Vea parandamiseks pead karpa nii korda tegema, et ujuk bensiini pealevoolu sulgeks.

Ise arvasin ka, et asi on ujukis, et ei sulge korralikult, aga ta hakkab välja ajama alles siis kui olen üle ujutanud, ja siis ratast keeranud, siis tõmbab bensu karterisse ja hakkab sealt läbi ajama, tegelt ta ei tohiks siis ka nii palju läbi ajada.

gordon99

Kas oleks äkki võimalik puksi parandada nii, kui ajada puks kuumaks ja siis panna tina sinna peale, siis peaks ilusti kõik laiali sulama ja puks tihedamaks minema. Või on äkki mõningaid muid võimalusi?
Loomulikult on tore, kui see puks hästi tihe on, kuid antud hetkel on viga ikkagi karburaatoris.
gordon99 Kirjutas:Kas oleks äkki võimalik puksi parandada nii, kui ajada puks kuumaks ja siis panna tina sinna peale, siis peaks ilusti kõik laiali sulama ja puks tihedamaks minema. Või on äkki mõningaid muid võimalusi?
Parim viis puksi normaalmõõtu saada on leida sobiv treial ning anda talle uus pronkstoorik ning soovitud mõõtudega joonis.
Tinaga jamamine meenutab preservatiivi paikamist, kuigi probleemi tegelik lahendus peitub siiski karburaatoris.

gordon99

Kas siis ei jookse bensiini karterisse, kui ma karburaatori üle ujutan?
(29-06-2005, 23:38 PM)Raimond Kirjutas: [ -> ]
gordon99 Kirjutas:Kas oleks äkki võimalik puksi parandada nii, kui ajada puks kuumaks ja siis panna tina sinna peale, siis peaks ilusti kõik laiali sulama ja puks tihedamaks minema. Või on äkki mõningaid muid võimalusi?
Parim viis puksi normaalmõõtu saada on leida sobiv treial ning anda talle uus pronkstoorik ning soovitud mõõtudega joonis.
Tinaga jamamine meenutab preservatiivi paikamist, kuigi probleemi tegelik lahendus peitub siiski karburaatoris.

Mul täpselt sama mõte peas keerelnud! Karestaks ja puhastaks õrnalt pöördsiibri  "puksi" pinna ära , krundiks tinajoodisega üle ja hõõritseks mõõtu.  Seejärel katsetustesse, et vaadata kui hästi ja kui kaua vastu peab. Meetodi muudab atraktiivseks just see, et  erinevalt puksi väljavahetamisest oleks seda võimalik teha "köögilaual". Palju seal ikka temperatuuri mootori töötamisel ikka on... Ideepoolest võiks ju täitsa toimida seni, kuni laager lõtkuta kannab.  Äkki on keegi juba katsetanud?

Teine idee oleks panna vända hammaka alla mingi sobivalt õhuke tihendav asi, mis ka vastu peaks. Olen vaadanud et nt Hydroscand müüb mingeid huvitavaid õhukesi kummiservada tihendseibe... 
 seda  tinanõksu on  venemaal  tehtud  ja pole kuulda  olnud  et  ei  toimi .
  karpa   võtad  küljest  ära  ja teed  sellega  neid  toiminguid  , mida  süütega  tegid , seni  kuni  jalad  ülespidi asendis   sisendavast puhudes  toimub  õhu läbivool ainult  uput  usnupule vajutades ,  soovitav on  viilimata  mootoril  kasutada  düüset. kui  karpaga oled  ühelepoole saanud  siis  soovitav  süütemoment  mingi  pisut  teaduslikuma  nõksuga   õigeks  sättida ja  pajehhali .
   see  lisaõhu  võtmine  pöördsiibri  vahelt ei  takista  kuidagi  käimaminekut  , kui  muud  parameetrid  paigas , ennemini  tekitab suur  lõtk  probleeme  väljasuretamisega .  halvim  ,mis   lekkest tuleneb  , on  siduri  libisemine , kui  õlisegu piisavalt  siduriruumi  on  kogunenud . eeldusel  , et  kasutad  kaant  ja  tihendit  muidugi .
  uue  puksi  tegu  karterisse  ei ole  paraku  niisama  lihtne  , kui  võib  tunduda  , siin  foorumis  võibolla  kaks-kolm  meest  on  kes  seda   laksust ja  mõtlemata on   võimelised   edukalt  teostama .
Mnjah,eks ta ole. Neid pukse olen treinud ja vahetatud. Ma olen ka korra läinud laisa mehe teed-pinnisin pronkspuksi ümber võlli tihedamaks....nii seestpoolt kui ka väljast. Selle puksi eesmärk ei ole ju see,et võll selle peal kannaks. Malmpuksiga selliseid võtteid ei saa kasutada. Pean ütlema,et selle pinnimisega võib rahule küll jääda,sest asi läheb ikka paremaks. Eks ta üks häda asi ole. Korra saab teha küll. Ja kestab senikaua,kuni laagrid ära kuluvad ja võll puksi augu ka suuremaks kulutab.