Nimelt on mul probleeme võrriga. Väntvõlli siduri poolses osas on üks pronksist puks ja sealt vahelt ajab bensiini välja kui kallutada ratast veidi külje peale. Kas sellest võib olla põhjustatud see, et mootor ei lähe tööle ja kas see bensiini väljaajamine on põhjustatud sellest, et puks on lihtsalt ära kulunud või on mingi muu põhjus?? Olen 2 korda saanud võrri tööle ja minek oli võrril väga hea, siis suri aga järsku välja ja avastasin, et küünal on kuiv. Puhastasin siis karbussi ära, aga küünal jäi ikka kuivaks, siis hakkas järsku jälle bensiini tulema, aga mootor enam tööle ei läinud. Süütemomenti on igatpidi keeratud, aga pole tulemusi andnud. Praegust on selline seis, et küünal on märg ja säde on, aga isegi ei paugu. Enam oma mõistus ei aita, äkki oskab keegi aidata? Mootoriks on D-6 välise süütepooliga.
Millegipärast jookseb sul bensiin solinal karterisse. karteri kuivakslaskmiseks on mootori all väike kruvi. Vea parandamiseks pead karpa nii korda tegema, et ujuk bensiini pealevoolu sulgeks.
isandpauk Kirjutas:Millegipärast jookseb sul bensiin solinal karterisse. karteri kuivakslaskmiseks on mootori all väike kruvi. Vea parandamiseks pead karpa nii korda tegema, et ujuk bensiini pealevoolu sulgeks.
Ise arvasin ka, et asi on ujukis, et ei sulge korralikult, aga ta hakkab välja ajama alles siis kui olen üle ujutanud, ja siis ratast keeranud, siis tõmbab bensu karterisse ja hakkab sealt läbi ajama, tegelt ta ei tohiks siis ka nii palju läbi ajada.
Kas oleks äkki võimalik puksi parandada nii, kui ajada puks kuumaks ja siis panna tina sinna peale, siis peaks ilusti kõik laiali sulama ja puks tihedamaks minema. Või on äkki mõningaid muid võimalusi?
Loomulikult on tore, kui see puks hästi tihe on, kuid antud hetkel on viga ikkagi karburaatoris.
gordon99 Kirjutas:Kas oleks äkki võimalik puksi parandada nii, kui ajada puks kuumaks ja siis panna tina sinna peale, siis peaks ilusti kõik laiali sulama ja puks tihedamaks minema. Või on äkki mõningaid muid võimalusi?
Parim viis puksi normaalmõõtu saada on leida sobiv treial ning anda talle uus pronkstoorik ning soovitud mõõtudega joonis.
Tinaga jamamine meenutab preservatiivi paikamist, kuigi probleemi tegelik lahendus peitub siiski karburaatoris.
Kas siis ei jookse bensiini karterisse, kui ma karburaatori üle ujutan?
(29-06-2005, 23:38 PM)Raimond Kirjutas: [ -> ]gordon99 Kirjutas:Kas oleks äkki võimalik puksi parandada nii, kui ajada puks kuumaks ja siis panna tina sinna peale, siis peaks ilusti kõik laiali sulama ja puks tihedamaks minema. Või on äkki mõningaid muid võimalusi?
Parim viis puksi normaalmõõtu saada on leida sobiv treial ning anda talle uus pronkstoorik ning soovitud mõõtudega joonis.
Tinaga jamamine meenutab preservatiivi paikamist, kuigi probleemi tegelik lahendus peitub siiski karburaatoris.
Mul täpselt sama mõte peas keerelnud! Karestaks ja puhastaks õrnalt pöördsiibri "puksi" pinna ära , krundiks tinajoodisega üle ja hõõritseks mõõtu. Seejärel katsetustesse, et vaadata kui hästi ja kui kaua vastu peab. Meetodi muudab atraktiivseks just see, et erinevalt puksi väljavahetamisest oleks seda võimalik teha "köögilaual". Palju seal ikka temperatuuri mootori töötamisel ikka on... Ideepoolest võiks ju täitsa toimida seni, kuni laager lõtkuta kannab. Äkki on keegi juba katsetanud?
Teine idee oleks panna vända hammaka alla mingi sobivalt õhuke tihendav asi, mis ka vastu peaks. Olen vaadanud et nt Hydroscand müüb mingeid huvitavaid õhukesi kummiservada tihendseibe...
seda tinanõksu on venemaal tehtud ja pole kuulda olnud et ei toimi .
karpa võtad küljest ära ja teed sellega neid toiminguid , mida süütega tegid , seni kuni jalad ülespidi asendis sisendavast puhudes toimub õhu läbivool ainult uput usnupule vajutades , soovitav on viilimata mootoril kasutada düüset. kui karpaga oled ühelepoole saanud siis soovitav süütemoment mingi pisut teaduslikuma nõksuga õigeks sättida ja pajehhali .
see lisaõhu võtmine pöördsiibri vahelt ei takista kuidagi käimaminekut , kui muud parameetrid paigas , ennemini tekitab suur lõtk probleeme väljasuretamisega . halvim ,mis lekkest tuleneb , on siduri libisemine , kui õlisegu piisavalt siduriruumi on kogunenud . eeldusel , et kasutad kaant ja tihendit muidugi .
uue puksi tegu karterisse ei ole paraku niisama lihtne , kui võib tunduda , siin foorumis võibolla kaks-kolm meest on kes seda laksust ja mõtlemata on võimelised edukalt teostama .
Mnjah,eks ta ole. Neid pukse olen treinud ja vahetatud. Ma olen ka korra läinud laisa mehe teed-pinnisin pronkspuksi ümber võlli tihedamaks....nii seestpoolt kui ka väljast. Selle puksi eesmärk ei ole ju see,et võll selle peal kannaks. Malmpuksiga selliseid võtteid ei saa kasutada. Pean ütlema,et selle pinnimisega võib rahule küll jääda,sest asi läheb ikka paremaks. Eks ta üks häda asi ole. Korra saab teha küll. Ja kestab senikaua,kuni laagrid ära kuluvad ja võll puksi augu ka suuremaks kulutab.