automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: ford escort mk1
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
oleksin väga tänulik.
tere
kas mootoripoolset gardaani otsa annab asendada mõne kättesaadavama masina omaga?
Mul on seda kardaani otsa (yoke) pakkuda näiteks paari õlle eest - rustang(at)kuku.e
veidi väiksema tähtsusega vajalikud asjad on kaitsme ja laadimisrelee katted, põrkerauad (need mis nurkadesse käivad 4tk), 12 tolliseid kummid, käigukasti gardaanipoolne simmer ja laager, bensupaak, uksepolstrid.

rustang, kus ma selle kardaani otsa kätte saaksin?
ise ma asun ida virumaal.

elektri sain enamvähem korda, pead vaevab vaid rooli juures olevad lahtised juhtmed, arvatavasti suunatuled, lähi-kaugtuled, soendus, kuna neid pole veel korda saanud.
tõnn Kirjutas:veidi väiksema tähtsusega vajalikud asjad on kaitsme ja laadimisrelee katted, põrkerauad (need mis nurkadesse käivad 4tk), 12 tolliseid kummid, käigukasti gardaanipoolne simmer ja laager, bensupaak, uksepolstrid.

rustang, kus ma selle kardaani otsa kätte saaksin?
ise ma asun ida virumaal.

elektri sain enamvähem korda, pead vaevab vaid rooli juures olevad lahtised juhtmed, arvatavasti suunatuled, lähi-kaugtuled, soendus, kuna neid pole veel korda saanud.


Nende 2 osaliste stangedega läheb sul keeruliseks. Eestist neid ei leia. Isegi juba aasta otsinud.
siis peab mingit rõvedat omaloomingut tegema, kuna ilma nendeta vist ei saa.
Mul on üks keskpärane tagakaitseraud üle. Sobib hädapärast ka ette, aga õige on muidugi parem (vastavad augud on ka sisse tehtud, mul oli ta alguses ees). Muidugi ma ei tea, kas furgoonile sedaani/kupee tagakaitseraud üldse taha sobib, esiots peaks küll sama olema.

Esikaitseraua, ka tavalise täispika, leidmine Eestist on vist suht raske, ma otsisin enda oma pool aastat, kuni Viljandist üks välja ilmus.
tekkis selline idee, et ostaks kuldsest börsist selle rohelise universaalkerega avariilise masina sealt võrumaalt kambapeale ära, seal tundus esimene põrkeraud suht korralik olevat, samuti saaks sealt veel vajaminevaid osi näiteks keredetaile ja laepolstrit, peaks asja uurima.

minu masina eelmine omanik andis mulle ühe tagumise põrkeraua Smile veidi roostes ja mingi sodiga kaetud, kuid võiks sellest koopia teha, ja olekski tagumised olemas.


kas võiks põhja pleki ja ukse karbid teha tsink plekist või on selle keevitamine liiga mürgine?
veidi teemast mööda, kuid kas on mõistlik soendada garaazi leeklambiga, või tarbib ta kõik õhu ära, ehk saan vingumürgituse
Minu teada on sellel Võrumaa rohelisel taga luuk, mitte uksed. Ja pikk, ühes tükis tagastange.


Christopher
olen piltidelt näinud sellist kaubikut, millel on esi stange ühes tükis.
olenemata keretüübist, sobiks see masin mulle väga hästi doonoriks, kuid praegu pole nii palju raha, et seda masinat ära osta ja koju vedada ~200km
tõnn, loe pt-d!!
Kui te seda Võrumaa rohelist pole veel ära toonud, siis minu käest saab mõned pildid ehk. Juhul, kui peaks suuremat sorti huvi olema. Hind ei pidanud ka just kosmiline olema. Börsi kuulutust ma ise näinud ei ole.
Pooleteise nädala taguse infole tuginedes võib öelda, et autu on seal alles.
Ja tean ka teed sinna Smile, kus see asub.


Christopher
loomon@hot.ee
loomon@hotmail.com, MSN
käigukast undab, ka see tähendab, et õli on otsas, või tuleb hakata laagreid vahetama? kui kaua see undav käigukast kestab ilma remontimata ja millised tagajärjed sellel on?
kas gardaani mootoripoolse otsa roostekahjustusi tasub kinni keevitada ja maha lihvida, või oleks targem uus gardaaniots muretseda?
jesper, kas sellel mootoril mis ma sult ostsin, pole seda kohta kuhu pidurivõimendi voolik käib?
Võimalik et ei ole jah, sest mul on ilma võimendita auto.
undamine tuleb hoopis tagasillast, kallasin õli juurde, ikka undab, mida teha?
kas 1,1 mootori kolvirõngad sobivad 1,3 mootorile?
Silindri läbimõõt peaks neil igatahes sama olema, 80,98mm. Mürki võtma ei hakkaks, aga tõenäoline on et sobivad.
kas kolvid saab altkaudu kätte, või peab plokikaane maha võtma?
kui palju maksab plokikaanetihend?
Lehti: 1 2 3 4