automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: ford escort mk1
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
kas on mõtet osta sellist masinat 1500 krooniga
mootoril hakati tegema kap remonti, kuid asi jäi pooleli kuna valiti valed raamsaaled (jupid läksid maksma 2000-)
poolraam ja põhi on mäda.
kaasa saab veel vaz 2101 mis on veidi paremas olukorras (põhi mäda, kui seisma jäi, siis mootor töötas, nüüd on eemaldatud karbuss ja veel mõned vidinad, paneks siksi müüke 500-)
kui palju maksavad raamsaaled?

paar pilti- www.pilt.ee kasutaja tõnu01
väga huvitav eksemplar, omal on ka olemas universaalkerega variant, aga ühe pika küljeaknaga ja tagant luugiga, kui vähegi aega ja raha on sinna peale kulutada, siis tasub igaljuhul korda teha, ilus masin tuleks sellest!
aga kui haruldane see masin on?
vat ei oska öelda, eestis pole sellist rohkem kohanud, minu valduses olevat varianti tean ühte veel....
MK I on umbes kümmekond, MK II veidi rohkem.

Asp
Esiteks lingi parandus: http://www.pilt.ee/view/493205/

See konkreetne kerevariant on ikka üsna haruldane. Kui ma ei eksi, siis peaks see olema akendega kaubik, midagi tänapäeva Citroen Berlingo sarnast: http://www.tpu.fi/~s2mmakel/Escort/escort_mainos4.jpg . Ei tea, kas tehtigi otse tehasest akendega, või on need hiljem lisatud.

Mootori pärast ära muretse, kui seal 1,1 või 1,3 Kent XFlow vahel on (99% tõenäosusega on), siis kasvõi näiteks minul vedeleb üks töökorras isend nurgas, neid peaks foorumikasutajatel veel olema. Kere on probleem nr 1, 2 ja 3. Esiotsa juppe vast leiab, aga kahtlane, kas nii spetsiifilisi tagumise otsa plekke kuskilt veel saada on. Igasugu plekkide koha pealt on eBay abiks, Eestist ei leia vist enam suurt midagi.

Hinda ära vaata, maksku ta siis 1500, 3000 või 4500 krooni, nagunii pead sellest enam-vähem normaalse asja saamiseks vähemalt 20-30 tuhande krooniga arvestama. Seda juhul, kui pea kõik ise teha.

Aga iseenesest on see lõbus ja odav auto. Kui kere ükskord korda saad, siis kõikvõimalikke mootori, vedrustuse, pidurite ja veermiku osi on veel võrdlemisi lihtne saada ja need ei maksa palju. Ja konkreetselt sellist keremudelit pole siit veel kellelgi Wink

Edit: kas on äkki tegemist sama isendiga, mida rustang siin mainib: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...9#pid40169 ?
ei oska öelda
täna sain kätte numbrid, dokumendid ja ostu-müügi lepingu.
kere tüüp on kombikaubik.
väljalaskeaasta 71.
eestis sõitnud pole.esmane registreerimine 01.06.1994 sinised dok. - kas
siniste dokumentidega masinaid on juba arvelt maas?
istekohti 7.
mootori töömaht 1090
See 7 istekohta on lahe Smile Ehk siis põhimõtteliselt on tegemist MPV-ga.

Arvel oleku kohta saad vastuse arkist, nende veebivormi kaudu. Passi värv ei näita iseenesest vist midagi. Ostu-müügi tehingut ARKis vormistades saad nagunii uue tehnilise passi.

Edu ja jaksu ning tee auto arengust teema ka Liikmete autode ja projektide alla Wink
kuid selle 7 kohaga on väike jama.
enne arvele võtmist vahetas eelmine omanik esiistmed välja ja viskas vanad istmed kuuti, ja kui registreerimisel küsiti, et mittu kohta on, siis omanik ütles et loe üle ja nii saigi paberile 7 kohta. kuid 2 istmekohta sinna ära ei mahu, kuna siis ei jää eriti käimise ruumi, ning jalgu poleks ka kuhugi panna, kuna tal kuudi põrand on salongi põrandast kõrgem.
ei tea kas selliste istmekohtadega ta ülevaatuselt läbi läheb?
kui ma oma bussiga(6 kohta) käisin ülevaatust tegemas, siis mulle öeldi, et kui on 6 kohta, siis peab ka 6 istet olemas(mul oli vaid 3) ja nii saigi naelte, fiati istmete, puu prussidega ja muu käepäraste asjadega sinna miskit kokku klopsitud.
No kui isearetatud istmekohad on, siis vast viska need lisaistmed välja ja registreeri ikka 5-kohalisena. Selle 1,1 Kenti mootoriga on vast kõva tegemine juba kolme-nelja inimest ringi vedada.
see 1,1 oli kere plekil kirjas, mis tegelikult on, seda ei tea
esmalt siis plaanis ära keevitada poolraamid, et mu auto kokku ei vajuks.
kas tasuks põhjatööde tegemiseks auto küllili lükata, või peab akkama auto all roomama?
ja põhjas olevad augud tuleks ka ära teha.
siis kataks põhja mastiksiga ära.
valmistaks puuduvad küljeklaasid.
ostaks mootori või korjaks olemasoleva mootori kokku.
paneks masina liikuma.
kas ja kuidas saaks teada samasuguste autode olemasolu kohta eestis, ehk kus ja kui palju neid on ja kas mõni sõidab ringi ka?
ARK oskab viitsimise korral öelda, palju konkreetset mudelit eksisteerib. Muid võimalusi eriti pole.

Kellele need kuuluvad ja kus nad on, ARK ei ütle.

Asp
tõnn Kirjutas:esmalt siis plaanis ära keevitada poolraamid, et mu auto kokku ei vajuks.
kas tasuks põhjatööde tegemiseks auto küllili lükata, või peab akkama auto all roomama?
ja põhjas olevad augud tuleks ka ära teha.
siis kataks põhja mastiksiga ära.
valmistaks puuduvad küljeklaasid.
külili. Kui sädemeid lendab, pole üldse mugav neist allpool olla.

mastiks jäta ainult kivikaitseks. Korrosiooni eest kaitseb just ja ainult värv.

\"valmistaks küljeklaasid\" - need ju karastatud klaasist? Kuidas sellist asja \"valmistada\"?
Küljeklaas võib ka vist pleks olla...kui ma õieti mäletan.

Aga ma keevitaks enne keresse tugevduses sisse (uste asemele ja veel risti/rästi, et kere ära ei vajuks külili olles. Pehmete poolraamidega keevitamine niisama või hiljem jooksu/uste sulgemisega probleeme tekitada.

Asp
varemgi on sapaka küljeklaasi relakaga lõigatud, kuid tuleb lõigata jupphaaval ja jahutada, kuna klaas kipub purunema.
nüüd siis pildid ka üleval http://pilt.ee/ford%20escort
kasutaja: ford escort
ehk on kellegil mõnda raamatut kus on mootori koostamise õpetus või läbilõiked.
mootorilt on puudu raamsaaled (mille järgi tuleks võtta raamsaalte mõõdu) klapid ja need vardad mis klappe liigutavad + pisividinad.
üleliigsed asjad on: karbuss, 2 plokikaant, klapikambrikaas, jagaja, mootoriplokk, kasutatud kolvid.
Lehti: 1 2 3 4