16-07-2005, 10:10 AM
16-07-2005, 14:27 PM
Keskmootoriga autosid on Eestis kõvasti. Ehitatutest kõikvõimalikud bagid, vormelid, Estfieldid, Cobrad, tehase poolt toodetutena näiteks Pontiac Fierod ja Porsche Boxterid. Iseenesest ei ole keskmootor mingi imerelv, head sõiduomadused saavad ikkagi alguse õnnestunud raami/kandekere ning vedrustuse projekteerimisest.
16-07-2005, 15:07 PM
Estfieldid ja Cobrad?
16-07-2005, 15:34 PM
Keskmootor on telgede vahel asuv mootor. Kus juht istub, ei oma tähtsust.
16-07-2005, 17:43 PM
Kui ainus tingimus on telgeda vahel asuv mootor, siis läheb sinna ka suurem enamus linnaliini busse ja näiteks MTZ traktorid
16-07-2005, 18:22 PM
Ja põhimõtteliselt lähebki. Mid-engined tähendab konkreetselt ja ainult seda, et mootor on telgede vahel. Sõiduomadused sõltuvad ikka muudest asjadest ka peale mootori asukoha.
Samas on esimeses postituses selgelt öeldud, et jutt käib autodest, mitte näiteks põllutööriistadest või kosmoserakettidest. Võibolla põllumajanduslikul kolal on mingi oma jaotus ja terminoloogia, ei tea.
Samas on esimeses postituses selgelt öeldud, et jutt käib autodest, mitte näiteks põllutööriistadest või kosmoserakettidest. Võibolla põllumajanduslikul kolal on mingi oma jaotus ja terminoloogia, ei tea.
16-07-2005, 22:43 PM
mina olen aru saanud, et kui mid engined siis mootor asub juhi istme taga
17-07-2005, 21:36 PM
Mulle on M-H. Kuuse \"100 autot\"-raamatust sama meelde jäänud.
Nii arvab ka Google.
edit: siiski-siiski http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design , draiver võib engine taga ka istuda (kui mahub).
edit2: et nagu Jesper mainis, sõiduomadusi mootori asukoht väga ei morjenda, peamiselt ikka kaalujaotuse paremaks paikasaamiseks asi hea on.
Nii arvab ka Google.
edit: siiski-siiski http://en.wikipedia.org/wiki/Mid-engine_design , draiver võib engine taga ka istuda (kui mahub).
edit2: et nagu Jesper mainis, sõiduomadusi mootori asukoht väga ei morjenda, peamiselt ikka kaalujaotuse paremaks paikasaamiseks asi hea on.
25-09-2005, 21:56 PM
Sobib vast siia teemasse, olgugi et pole Eestis ehitatud ja mina pole sellega sõitnud. Aga no kuna meil on, nagu Valdo mainis, Ida-Euroopa foorum, siis...
Vaadake millega slovakid hakkama on saanud : http://www.k1-styling.sk/menu.php?menu=a...attack.htm
Vaadake millega slovakid hakkama on saanud : http://www.k1-styling.sk/menu.php?menu=a...attack.htm
26-09-2005, 21:41 PM
Nii kui mina aru sain maksab sihike 59 000 eur i ...Aga jah , ega ta vist suurem asi auto ole..
27-09-2005, 12:03 PM
Jah, eks ta ole, mõtle kui palju see veel bentsu võib võtta
Uudis, mille kaudu ma selle auto enda jaoks avastasin, on järgmine: http://www.minut.ee/article.pl?sid=05/09...ode=nested
Ausalt öeldes teevad sellised asjad mind siiralt kadedaks. Siia järgi võiks kohe lisada ka soomlaste Raceabout 2005, mis on tehnilistelt lahendustelt (alumiiniummonokok, süsinikkiust kere) veel oluliselt kõvem pill kui Attack.
Uudis, mille kaudu ma selle auto enda jaoks avastasin, on järgmine: http://www.minut.ee/article.pl?sid=05/09...ode=nested
Ausalt öeldes teevad sellised asjad mind siiralt kadedaks. Siia järgi võiks kohe lisada ka soomlaste Raceabout 2005, mis on tehnilistelt lahendustelt (alumiiniummonokok, süsinikkiust kere) veel oluliselt kõvem pill kui Attack.
27-09-2005, 13:12 PM
Aa ja see ka, et Racetech saab enda kodulehe andmetel kohe-kohe veel ühe keskmootorilise masinaga hakkama, milleks on Ford GT40 koopia.
http://www.racetech.ee/a/images/gt40/juuli_2005/
http://www.racetech.ee/a/images/gt40/juuli_2005/
27-09-2005, 14:36 PM
soss1 Kirjutas:on eestis keegi proovinud sellist autot ehitada. on kelleltki kogemusi saada. või oskab keegi äkki rääkida, et kuidas sõiduomadused erinevad.Keskmootoriga Muhu sõiduomadused on tõesti paremad kui originaalil. Esisild on piisavalt koormatud ja talvel ei pea enam liivakotti ette pagasnikusse toppima.
http://www.muhuklubi.ee/www/modules/cpg/...galdus.jpg