automoto.ee foorumid

Täisversioon: miks vedela korrosioonitõrje potsik \"lõhkes\"?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
eile sai karpe seestpoolt möksitud. Kivikaitsepüstoli+vedela korrosioonitõrjega.
Kivikaitsepüstolil pole mingit töörõhku märgitud. Niiet keerasin prooviks kompressori tavapärase 4-5bar asemel kusagile 8-10bar kanti. Loogika oli, et pritsib teine nii paremini (ca meetrine voolik veel püstoli otsas).
aga oh häda - tundub, et selline surve põhjustas püstoli tavapärase olukorra asemel, kus tõrjepotsikust imetakse (torus vaakum) hoopis sinna puhumise. Ei kulunud just kaua, kui (tugevalt kivikaitse püstoli külge keeratud) korrosioonitõrje-purgi kaas pauguga minema lendas (ja ka põhi kole ümaraks muutus). Minul muidugi pool elamist+suud+silmad tõrva täis. Õnneks jäi nägemine alles.
pärast survet vähendade ja korgi pääle tagasi tagudes sain selle purgi kenasti tühjaks lastud - justament nii nagu peab.

on kellelgi analoogset ebameeldivat kogemust? Oli see liig suurest rõhust tingitud? Või on veel variante? Täna õhtul proovin olukorda simuleerida.
Kuskilt sellise pritsi potsikult lugesin umbes sellist hoiatust - Õhutusaugu ummistamisel võib lõhkeda. Pritsi korgi pealpoolses osas oli vist mingi väike auguke. See peabki vaba olema.
Äkki oli sul seal mingi viga.