automoto.ee foorumid

Täisversioon: Paar mureküsimust ´79 Opel Commodore C teemal
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Et siis mõned jamad, kus ei tea ise, mida vaadata/kontrollida/teha.
Autoks on ´79 Opel Commodore C, 2.5R6, karburaatoriga (85kW), automaatkäigukast.

1. Soojast peast ei käivitu. Töösoe mootor välja suretades ning siis paari hetke pärast uuesti käivitades ei taha käima minna. Ei jõua nagu vedada. Ca kolme-nelja minuti möödudes käivitub taas normaalselt.

2. Käigukastil käik sisse lülides teeb auto tuntavalt tugeva jõnksu. Mõnikord ei võta kohe vedu taha ka sõitmisel. Annad gaasi, tõmbab tuurid üles aga ei vea normaalselt. Ja siis järsult võtab veo taha. Kus ja kuidas üldse kontrollida automaatkäigukasti tööd ning vajadusel remonti teha? Usa autode puhul olen tuttav tegijatega, kui euro autodel kus/kes teeb? Ja ise vaadates, siis mida üldse jälgida?

3. Kui kohalt ära minna, siis näiteks tuled tõmbuvad tuhmimaks. Ka suund sisselülides on sama lugu...... Mingi pingekadu? Või misasi.....Kehvad ühendused?

Loodan, et väga segased seletused ei tulnud.....pea terve päeva valutanud ja suht väsinud ning uimane ka juba...

Ette tänades ja huviga ootama jäädes,

Chopper.



Igaks juhuks võiksid aku klemmid üle vaadata, äkki on need mustad ja ei anna korralikult ühendust.

Automaatkastide helgeks peaks peetakse aga Kuno Talimaad, pesitseb teadaolevalt kusagil Nõmmel. Ainult et tema teenus võib kasti remondil kallis olla, kuigi tööd teeb väga head.

Asp
Miskipärast arvan, et- GM nagu ta oli- evib mõnd üsna tuntud GM-i kasti. Kahjuks puudub aimdus, millist täpsemalt.
Imre Paldiski maanteelt suudab vast aidata küll.
on pakkuda 1 väga kõbe sama aasta pill, normaalse hinnaga, 4-kohaliste numbrite lõpupoole, annaks ka tingida kui läheb fännile, karpa, manuaal (4) ja lisade poolest suht plank. ainsad hädad on klapisääretoss (seismisega sääred kõvaks läind - enne seismajäämist ei suitsend absoluutselt) ja esipidrade kinnijäämine. ajastule sobiv valuvelg kah all (velg originaal, vist isegi tagavarakas on sama alu-valu). auto on eestis alates mingi 1993 ja kogu aja jooksul sõitnud siin eestis aind pool aastat. ülejäänud aja seisnud garaasis, nüüd peale ülekäimist aasta-poolteist väljas. kere remm tehtud, sile komplektne pill, sinine, sisu kah must/sinine kunstnahk ja samet. Modra on gaasamortidega smoothitud. katusel nahaimitatsioon. katuse nahk isegi maas käind ja selle alt A-piilari ülemised otsad keevitatud-roostesurmatud jne jne jne (tyypiline mädakoht nahk-katuse puhul), esikannud timmi aetud (tyypiline äravaju,mise koht suurematel opelitel). täiesti komplektne, tuled värgid nagu uued, kroom särab, kõik sildid küljes alles. ametlikult ylevaatuselt läks 2.5 a tagasi läbi nagu niuhti. molu (prill) on senaatori oma. autot oleks kahju anda lõhkarditele järvejääle paarutamiseks. veel pisivigadest - väljas seismisega tagakoopakaarte tippudel imetillukesed roostetäpid, ja on väike kahtlus et tagasillas võiks kusagil mingid kummijullad ära vahetada, kuna vahel harva nagu õrnalt õõtsuks (pole kindel - võibolla ka ettekujutus). ainus ratsing on see et ette originaal-sahtlisse on pandud lada radikas - kere vastused kõik originaalid. mis veel? aa - tutikas esiklaas. mis veel? jajah - kojamehed on ära vanunud. aus pill, endale tehtud, armastuse ja hoolega. käigud sidurid käivad klõps-klõps nagu kellavärk. aegajalt ka käivitatud et ära ei paagataks. müümise põhjus ruumiga seotud.
Nii.

Aitäh vastanutele.

Nüüd on üks mure veel.
Nimelt külmast peast ei kipu ta käima minema ja tõmbab lõpuks aku tühjaks. Kui juba korra on käima lkäinud, siis enam pole probleemi. Aga näiteks ööseks seisma jättes ja siis järgmine päev käivitades on jama.

Võibolla on viga minus endas, aga samas pole nagu sellist jama varem olnud ka.
Jansa Kirjutas:Miskipärast arvan, et- GM nagu ta oli- evib mõnd üsna tuntud GM-i kasti. Kahjuks puudub aimdus, millist täpsemalt.

TH180 peaks olema.
Seda oled vaadanud, mismoodi õli välja näeb ja kas seda piisav kogus kastis ikka on?
pppp Kirjutas:Seda oled vaadanud, mismoodi õli välja näeb ja kas seda piisav kogus kastis ikka on?

Nii. Vahepeal polnud üldse aega tegeleda autoga.

Kastis õli on varda järgi piisavalt, isegi rohkem kui max. Õli on punaka tooniga. Seda ma tean, et automaadi õli peabki olema punane, kuid kas see omab ka mingit tähtsust, kui punane ta on. Minul oli ta ikka vägagi hele. Kuigi toon on arusaadav.
Mingit erilist lõhna ma ei täheldanud õlil.
Vardalt vaadates tundus ka puhas olevat, st mingit puru/sodi näha ei olnud.
Vägagi hele on vägagi uus õli. Läbipaistev (nagu mootoriõligi, samamoodi).
Nähtavat puru sa varda küljest vaevalt näha saaksidki, selle korjab magnet enda külge.
chopper Kirjutas:Mõnikord ei võta kohe vedu taha ka sõitmisel. Annad gaasi, tõmbab tuurid üles aga ei vea normaalselt. Ja siis järsult võtab veo taha.

Nii.

Värsket infot siis natuke. Seda ma ei olnud enne tähele pannud.

Et see ülalpool kirjeldet kastijama on külmast peast. Soojana nii ei tee, siis toimib korralikult.
Kas kasti öli vaatasid ikka töötava mootoriga?Seisvaga näitab see alati rohkem.
Teemast väheke mööda: Oli tööautoks Audi 100 2.8 automaat, külmalt toimis hästi, aga kui sai soojaks siis ei tahtnud kuidagi neljas käik sisse minna. Vahel läks juba 70 pealt aga mõnikor oli vaja kiirendada 140-ni ja siis tõmbas ka veel rehvi vilisema asfaldi peal. Ei kujuta ette kuidas niimoodi atlvel sõita oleks saanud. Praegu on auto remondis ja tuli välja et auto aju viga oli...