automoto.ee foorumid

Täisversioon: Autokere ja motikaraam
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai juuni lõpus Saaremaal käidud ning ühel hoovil jäid silma paar asja, mida nüüd tuvastatuks sooviks saada.

Kõigepealt üks autokere:
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...1.jpg.html
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...2.jpg.html
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...3.jpg.html

Ja nüüd mootorrattaraamid:
http://lypsik.nohik.net/gallery/v/lypsik...5.jpg.html

Ma vabandan, et need pildid nii üldised on, aga seal autokere juures umbrohus ma ei viitsinud sumbata (ning pealegi tundus, et see kere seisab seal vaid ausõna peal koos) ja muidu olin ka juba veidike väsinud.
Kere: pakuks GAZ M1 aka Emka. Vaata (http://www.autogallery.org.ru/gaz-m1.jpg)

Raam: tagumine on BMW, esimene ka miski ennesõjaaegne eurooplane.

Asp
esimene raam pakun et on miski DKW variant a mudelit ei oska hetkel pakkuda
Esimene raam peaks olema midagi, millel on eraldi käigukast.

Asp
Esimeseks raamiks pakuks vene ISH-i , igatahes paistab pakiraam seda nägu, DKW-del millede ainetel nõukogude motokonstruktorid oma asju leiutasid olid pakiraami pulgad sõidusuunaga risti (minu teada), ka Krasnõi- okt. Äkki siis ISH 8 või 9 vms? Kaela osa ka nagu päris DKW oma pole (raami poolne lõpp?)