automoto.ee foorumid

Täisversioon: üks ventiil.. kas eriline?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
olen hädas ühe ventiiliga. välja näeb see just nagu autokummi õhuventiil, õhku/vedelikku saab sellest läbi puhuda samade vahenditega kui autokummigi - ehk siis tõenäoliselt see ongi auto kummi õhuventiil, mis on lihtsalt installitud metallist toru külge.

kuid konks on selles, et see ventiil peab enda taga hoidma 27 at rõhu all piirituse ja hüdraulika õli segu. küsimus ise on selline, et kas kellelgi on andmeid, mitu at rõhku kannatab tavaline kummi õhuventiil (st palju reservi on)? kas kõne all olnu on ka sisuliselt tavaline õhuventiil või on välimus petlik. võiks ju mõelda, et sellisele survele vastu pidamine eeldab mingit erilist sisu?

aitähh vastajatele!

U.

P.S jutt on hydragas vedrustuse süsteemi täitmise ventiilist

TOM167

Tundub,et tegu on veoauto ventiiliga nil on pikem metallist toru mille sees nad on.metallist toru seepärast,et on tegu topelt rattalise sisemise kummi ventiiliga see peab ulatuma välimise ratta juurde muidu on paras tegu kummi täis pumbata.see kannatab 8-10 at
konditsioneeride puhul ka mingid auto-sarnased ventiilid kasutusel. Ja arvan, et sääl survet ikka mehiselt. Kui tööle kondimees tuleb, võin talt pärida.