automoto.ee foorumid

Täisversioon: aidake ühe väikse asjaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

VäntZ

Lugu siis selline , et panime ühe sugulasega karpatõ kokku kõik on korras säde on, pena jõuab karbussi, süüde kah õigeks keeratud kompressioon on kah olemas täitsa. Probleem on selles et bensiin ei jõua kuidagi silindrisse. Kui bena otse lisada küünla august siis aiult turtsub, paugub, lubab küll nagu käima minna aga ei lähe. Kas viga võib olla hõbekarbis või millegis?

Ette tänades VäntZ
no seda viga et bensiin silindrisse ei jõua küll hõbekarbi parandusega ei ravi,
Kas kindel ikka, et süüde õige? Näiteks mul võrriga oli, et liialt vara toimus kogu see värk ja käis jube vaevaliselt ja käima oli kah raske saada.

VäntZ

mu mu süüde on paigas järgmiselt : Genekalt poolku on täpselt pealtvaates kohakuti kella kolme peal asetseva kriipsuga (mootoril).
Nii kõik räägivad et on õige. Mootor om muidu V-501m.Peab vist rääkima kellegagi kes oskab neid masinaid parandada. Muidu olen teinud mootoril kapp remondi.
VäntZ Kirjutas:Peab vist rääkima kellegagi kes oskab neid masinaid parandada. Muidu olen teinud mootoril kapp remondi.

ära pane pahaks, aga suhteliselt vastuoluline sõnum. millised su teadmised siis ikkagi on? järsku peab hakkama alles sulle algtõdesid seletama?

asi lihtsalt selles, et mõni aeg tagasi ajas mul s..a keema kodanik, kes \"installis\" võrrile traktori magneeto külge, aga polnud midagi kuulnud sellest, et süüde õigeks ka tuleb panna. no siis tekkis küll selline lootusetu tunne...

see küünla august valamine unusta küll kohe ära. normaalne mootor nii ei tööta ja pealegi saad küünla keermest nii ruttu lahti. vaata parem, kas salnikud on korras (algajatel juhtub tihti, et kummitihendite eest ei hoolitseta mootori kokkupanekul üldse ja need keeravad kraed teistpidi või lähevad suisa katki) ja ega kuskilt õhku ei ime (enamasti karteri vahelt ja silindri alt). puhtus karbussis ei tee samuti paha.

VäntZ

Kas sa mõtled 2 kummitihendit mis on mõlemal pool väntvõlli?
seda ma ei tea küll kohe mitte kas nad on korras või mitte.
:@Aga se kes su SITA keema ajas oled sa kyll ise,, kui teine ei tea midagi ja kysib siit nõu kas se on siis kohe sitasti ve siis peakssul sit amu juba põhja kõrbema sest siin foorumis kõik kysivad ja osad kysivad kah tobedasti...

tead, kodanik väntz, sitasti ei taha sulle öelda, kuigi võiks. noortefoorumeid, kus lolli möla aetakse ja teineteise masinaid kiidetakse on küll. siin tuleks kõigepealt kasutada otsingut, sest iga uus foorumikasutaja küsib sama asja, millega eelmine just lõpetas. selles probleem ongi. ja kui sarnast teemat ei leia, siis alles võiks oma murest rääkida.

samuti ei teeks paha ennast enne kurssi viia elementaarsete põhitõdedega. selle kohta leiab samuti siit foorumist otsingut kasutades infot. lisaks on olemas ka piisav kogus kirjandust. ja kui siis midagi segaseks jäi, aidatakse hea meelega. küsimustele \"krt mul võrr rsk ei lähe tööle mis viga võix olla ma vist panin dislat sisse ja mingi pauk käis ka\" ei vasta siin enam juba keegi. vähe sellest, enamasti kustutatakse selline jama ära (mis tähendab seda, et 5 min pärast on see sama küsimus jälle üleval).

nüüd siis olen juba piisavalt selgitanud seda, mida juba mitu kasutajat samamoodi on teinud, seega selleks korraks kõik. kui postituste sisu asjalikumaks ei lähe, siis lähevad kõik postitused järjest kustutamisele ja lõpuks ka kasutajakonto kinni. säätkem kaasfoorumlaste närve ja aega.

ja tänan muret tundmast, minu siseorganite rikkumisega tegelevad küll noorukid siin foorumis, mitte mina ise.

LÕPUKS - püüa siis kindlaks teha, mis korras need väntvõllitihendid on. samuti peaks ikkagi selgitama ka muude tihendite seisukorda, kust lisaõhk võiks tulla.
ää nüüd kõiki noori kah pahategijateks tee! aga muidu jutt täitsa õige!