automoto.ee foorumid

Täisversioon: milline auto võtab kõige vähem kütust???????
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

kadimel112

Palun andke teada, ma ei tea autodest midagi aga soovin osta auto mis võtab kõige vähem kütust!
tänan
Toryota Prius
***
Või täpsustad hinnaklassi ntx?
Ma ei leidnud hetke maailmarekordi omanikku, aga üsna heal tasemel on soomlaste meeskond: http://www.students.tut.fi/~remmi/r6c.html . Samas vaevalt sa seda autot neilt lihtsalt niisama osta saad.

Hõlpsalt kättesaadavatest autodest on kindlalt parim Toyota Prius.
palju ostuks raha on?
muidu soovitataksegi Toyota Priust, bensiinikulu 4,3L/100km, aga hind ca 400000kr. Wink
Või Smarti, mis kah märkimisväärselt vähe bensiini võtab.

Kui aga reaalselt, siis suvaline kuni 2L mootori töömahuga (turbo)diiselauto peaks hakkama saama alla 6L/100km (suvel, maanteel).

aga kui on tahtmist erilisi ökosõite ja -võtteid harrastada, võid seda teha ükskõik millise autoga, vaata näiteks seda teemat Auto24 foorumis
No kui eesmärgiks on parim, siis ei saa raha lugeda. Prius erineb tavaautost samapalju kui mikrolaineahi aiagrillist.

Ja \"suvaline 2l diiselauto\" on ju pooltel jobudel olemas. Ülejäänutel on LandCruiserid. Igavamat valikut on raske ette kujutada.
Kui see küsimus juba siia foorumisse tuli, siis mõeldakse eelkõige midagi vana ja odavat.

Suvaline diisliga väikeauto (sarjast Golf/Polo, Corsa, Fiesta jne) ajab asja ära või siis sama masina 1,3-1,6 bensiinimootoriga versioon. NB Korras mootori/karburaatori/süütesüsteemi/veermikuga. Alla selle jääb võimsusest ökonoomsuse tarbeks juba väheks.

Aga üldiselt arvestea reaalelus vana masina puhul ikka 5-7 liitrit kuluga.

Muideks, kui kütusekulu juba probleemiks osutub, on mõistlik muretseda roller. Või üldse vaadata jalgratta poole.

Asp


tavria on väga ökonoomne maanteel oli omal selline mõni aeg tagasi maanteel 4,6
Kodanik Mihkel Schumacher poseeris alles \"väike\"auto roolis (olles ise suurem raskem liikurist) mille kütusekulu oli 0,00... l/100km, seda küll umbes 30 km distantsil. Kahjuks libistasin vaid pilgu kergelt üle artikli ja ei mäleta täpseid fakte, sry.
Kindlasti on see teaduse, insenerikunsti ja krt teab mille tippsaavutus ka mõistliku hinnaga müügis. Praktilisusega asi muidugi ei hiilga, pakiruum tundus kitsavõitu Wink

Loodan, et said täpse vastuse küsimusele \"milline auto võtab kõige vähem kütust???????\", aga kardan, et see ei ole \"milline\" vaid mitme-mitme €milline.
Mina kasutan igapäevasõitudeks ajaloolist Nissan Sunny´t. Kütusekulu olenevalt sõidustiilist 4,0-5,.. l,DK/100km. Muud ülalpidamiskulud minimaalsed. Kannatab isegi Saksas paagi täis osta.
Osta elektriauto, kui elektrit (vedel)kütuseks mitte arvestada on`see praegustest kõige ökonoomsem ja hoiab looduse ka puhtana.
mnjah, huvitav kriteerium autole. Mina jagan autosid ainult mugavuse järgi (suured on mugavad kaassõitjatele, väikesed ja sportlikud aga juhile).

soovitus: golf II diisel (<5l/100km - mu sõbra praktika). Ökonoomsed - ja juppidega pole probleemi. Odav osta, odav pidada. Muidugi jah, mugavus on null Big Grin
VW grupil üldse hääd diislid - tänapäeval pärast Seati know-how saamist veel eriti. Ka diisel-A6 oli oma suuruse kohta väga ökonoomne. Vabandan, et ma enam täpset praktika-numbrit ei mäleta, aga see oli väike.

liiga väikese mootoriga autot (näiteks 0.9 Yaris jne) pole mõtet soetada - see võtab praktikas rohkem kütust kui suurema motoga sama mudel. Maanteel ühtlasel sõidul on kulu küll pisike, aga linnas ja muidu rüüpab ikka mõnuga, niiet näiteks 0.9 Yaris võtab keskmiselt liiter-poolteist vähem kütust, kui minu 2.0 110kW (ning minu masin on Yarisest 15a vanem...).

teet,
kelle töökaaslase Lagunal eile gaasitross saba andis - uue saab heal juhul nädalaga. Üle mõistuse mulle kui Opelitega liikujale...
Fiat Uno, mootor ei mäleta 1,1-1,3 midagi sinna kanti, küttus bensiin. Küttus võttab pea poole vähem kui minu liikur oma seega maanteel 5-6 linnas 8.
Sai kunagi sõbraga katsetusi tehtud teemal \"kuhu minu raha kaob\"
Isiklikest kogemustest naabrimehe Volkswagen Passat 1,6 diisel, vana ja roostetand,pumba lagin teeb kurdiks, aga 40-45 l diislit Mm kohta, kütust ostab bussijuhi kääst 9 kr/l. Tõeline ökoliikumine.
40-45 liitrit diislit millimeetri kohta on küll väga huvitav kulu...100-le kilomeetrile teeb see tagasihoidlikud neli miljardit liitrit... 36 miljardit krooni...

Tundub, et kerkinud kütusehindade saladus on teada..samuti Eesti rikkaim inimene, kes sellise kuluga autot pidada suudab Wink

Asp
Kõigevähem kütust võtab seisev auto Smile. Aga Fiat Punto 1,6. Paagitäiega(38L) 875km.Küllaltki arvestatav tulemus Soomes koos 3 reisijaga+pagas jah liikumiskiirus üle 100km/h ei küündinud ja \"rullnokka \"ei harrastanud.
ai-ai-ai-ai automotofoorumis konflikt mõõtühikutega, see asi küll ei lähe
raamat kätte ja üle kordama Smile

M=Mega=miljon
miljon meetrit=tuhat kilomeetrit


masin nii ökonoomne, et mees ei arvesta palju läheb 100-le, vaid tuhandele km-le


Aspelund Kirjutas:40-45 liitrit diislit millimeetri kohta on küll väga huvitav kulu...100-le kilomeetrile teeb see tagasihoidlikud neli miljardit liitrit... 36 miljardit krooni...

Tundub, et kerkinud kütusehindade saladus on teada..samuti Eesti rikkaim inimene, kes sellise kuluga autot pidada suudab Wink

Asp
Ma lihtsalt ääremärkusena mainiks, et rusikareeglina tuleb naabrimehe kütusekulu võrdlemiseks tehase tehniliste andmete kütusekuluga esimene sõltuvalt olukorrast korrutada koefitsendiga 1,5-3. Naabrimehe jutu järgi kulu on tavaliselt rekord, mis on saavutatud maanteesõiduga üks kord, kütusekogus on mõõdetud enam-vähem liitri-paari täpsusega, vahemaa on mõõdetud auto spidomeetriga ning kulu arvutamisel on peast arvutamise lihtsustamiseks numbrid mõnuga soodsamas suunas ümardatud.

Tehase kulu arvutamiseks on kindlad normid ja standardid, näiteks see Priuse kulu sisaldab endas nii maantee- kui linnasõitu ja on mõõdetud mõnevõrra täpsemate vahenditega kui bensutankur ja spidomeeter.

Ei näita kellelegi näpuga, aga lihtsalt manitsen mõistlikkusele. Ükski \"vana ja roostetanud\" Passat ei saavuta nn. \"eurometoodika\" järgi kütusekulu 4,5 liitrit sajale, kuna nad ei saavutanud seda ka uuena. Selleks, et võrrelda mõõtmistulemusi, tuleks arvule lisada ka mõõtmismetoodika kirjeldus. Näiteks rekka järel sõites on võimalik ilmselt suvalise autoga 3l/100km sõita.
No 40-45 liitrit miljoni meetri kohta teeb ikka vana hea 4,5 liitrit sajale ära.

Tore on ju asju keerulisemaks ajada ja miskeid suvalisi mõõtühikuid välja mõelda..aga selguse mõttes võiks siiski enamlevinute juurde jääda..muidu hakkab siin keegi varsti gallonitest rääkima.

A.
jurkman Kirjutas:ai-ai-ai-ai automotofoorumis konflikt mõõtühikutega, see asi küll ei lähe
raamat kätte ja üle kordama Smile

M=Mega=miljon
miljon meetrit=tuhat kilomeetrit


masin nii ökonoomne, et mees ei arvesta palju läheb 100-le, vaid tuhandele km-le
Aspelund Kirjutas:No 40-45 liitrit miljoni meetri kohta teeb ikka vana hea 4,5 liitrit sajale ära.

Ära riku nüüd kodaniku rõõmu, ega see põhikooli füüsikakursus ju muud ei õpetagi, kui mõõtühikute teisendamist Smile
Kõige vähem võtab kütust see mootor, mis seisab, st. üldse käima ei panda.

kadimel112

Suured tänud Teile kõigile mida ma soovin ok korralik auto, mittemingi jama vana parsa, nii et rahas pole ka küsimus et velo osta aga lihtsalt tahaks ökonoomsemat autot, mis mugav kui on laps väike. Algul mõtlsesin picassot aga see võtab palju kütust arvan, üldse vist hea teie pakututest kinni haarata ja siis otsustada
Tänan veelkord kõigile!
kadi
Lehti: 1 2