automoto.ee foorumid

Täisversioon: delta vänt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

elvis1

Kuidas saab väntvõlli nõellaagreid vahetada

Luup

Ma saan aru et sa mõtled kepsu alumist laagrit,kuna väntvõlli laagrid on kuullaagrid.
Igatahes on see suht lihtne kui sul on õiged vahendid olemas,proovi see keskmine pulk välja pressida,kui ei tule siis kuumuta.Kui lahti saad siis saad juba ise hakkama.
Aga kas selline võimalus on ka punnvõrri väntvõllil.
Luup ära aja inimesi eksiteele, väntvõlli laagi vahetamine pole sugugi nii lihtne. Pärast tuleb väntvõll ju ära ka tasakaalustada...edasi mõtle juba ise.

elvis1

Kuulge kas teil on delta kohta veel infot mull oleks vaja deltale jalakäike aga kusneid külge monteeritakse
Kui sa eriti midagi Deltast ei tea, siis ei soovita hakata käigukasti ringi ehitama, võid selle lihtsalt ära rikkuda.

Luup

Kuule loe ka ennem:Igatahes on see suht lihtne kui sul on ÕIGED VAHENDID olemas,proovi see keskmine pulk välja pressida,kui ei tule siis kuumuta.Kui lahti saad siis saad juba ise hakkama.
Luup Kirjutas:Kuule loe ka ennem:Igatahes on see suht lihtne kui sul on ÕIGED VAHENDID olemas,proovi see keskmine pulk välja pressida,kui ei tule siis kuumuta.Kui lahti saad siis saad juba ise hakkama.

jama jutt. lahti saab selle kümneaastane ka. kokkupanek pole ka eriline kunsttükk. tasakaalustamine juba küll.

krt, mõtled ka, enne kui sellist asja suust välja ajad? kui see nii lihtne on, siis hakka seda tööd tegema. saad hulga raha ja järjekord on ukse taga. niikaua, kuni järjekorda ei ole, pole ka tõsiseltvõetav jutt.

Luup

Mul pole neid vahendeid aga siis kui oleks siis teeks küll,ning siis oleks see ka väga lihtne.
Luup Kirjutas:Ma saan aru et sa mõtled kepsu alumist laagrit,kuna väntvõlli laagrid on kuullaagrid.
Igatahes on see suht lihtne kui sul on õiged vahendid olemas,proovi see keskmine pulk välja pressida,kui ei tule siis kuumuta.Kui lahti saad siis saad juba ise hakkama.

Väntvõlli kepsulaagri vahetamine eeldab:
1) suure survejõuga (eeldatavalt hüdraulilist) pressi;
2) täpset indikaatorkelladega rihtimispinki, millega väntvõll õiges asendis kokku pannakse.

Kui nr 2) tegemata jääb ehk väntvõll kuidagi põlve otsas ja käsikaudu kokku pannakse, jääb pea kindlalt võlli samatelgsus rikutuks ning töötamise ajal hävitavad vibratsioon ning võlliotste \"võnkumised\" väntvõllilaagrid (ja tihti ka kepsulaagrid ja muude detailid) üsna pea.

Muide, suurte kogemuste, nutika pea ja kuldsete kätega meistrimees teeb nr 2) mainit rihtimispingi ise valmis küll. Ainult et kaugeltki mitte iga lukksepp. Soovitan viimasest \"Hobiklubist\" (nr 4) lugeda artiklit legendaarsest hr Harald Talmarist ja teha järeldused...

Luup

Õigete vahendite all ma mõtlesingi pressi ja indikaatorkelladega rihtimispinki!Kui need on olemas läheb töö juba lõbusalt!