automoto.ee foorumid

Täisversioon: Profidele küsimus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Solenoid

Olen alles väike rebane autode mootorite juures... mul ikka see 2-ne silinder 4-st ei käi, on proovitud kõik, klapitihend sai sellel silindril ära vahetatud sest see oli katki (enam ei käinud kokku) ja uus tihend plokikaanele (sisse- ja väljalaske klapid on korras). See kolv ise ei paistnud liikuvat aga ma kahtlustan seda, mis selles olukorras teha oleks vaja (peale uue mootori ostmisest). Kas ma peaksin hankima mingi kolvi tihendi (kui selline asi olemas on), või koguni uue kolvi? http://www.autoosad.ee/ on palju osi, ma ei tea täpselt millist on vaja... kas keegi saaks mind õigele teele suunata palun. Aitäh.

PS: auto on ikka see sama Opel Corsa A \'87 1.2L (praegu 0.9L)
Kas silindri survet oled mõõtnud? Kui hoolimata klappide remondist (ja kui remondi tegi asjatundja) ikka surve madal on, siis on jah \"kolvi tihend\" ehk kolvirõngad ebatihedad.

Kõige lihtsam, mine kuhugi autoteenindusse ja lase asjatundjatel mootor üle vaadata. Las mõõdavad silindrites surved ära, kontrollivad süütesüsteemi ja reguleerivad karburaatorit. Maksad kokku ehk paarsada krooni, aga ei vaheta vähemalt terveid juppe uute vastu.

Foorumist sa korralikke vastuseid ei saa, kuna ilma mootorit näppimata on raske nõu anda. Seisa teeninduses võimaluse korral kõrval, kui mootorit kontrollitakse ning hoia silmad hästi lahti. Saad oma mootorist 20x rohkem teada kui siin küsimuste-vastuste mängu mängides. Mitte et foorumikasutajad lollid oleks, aga antud juhtum on foorumi teel lahendamiseks lihtsalt liiga keeruline.

Solenoid

Surves oligi asi, see on alla selle mis ta peaks (ei mäleta enam täpselt mis ta oli). Mootorit näppisin ise (ja keerasin persse vahepeal Toungue ka) aga asjatundia oli täiesti juures ja viimane kord vedasin auto temani ja seal ta praegu seisab (kuni ma tagasi tulen paari päeva pärast). Tee peal auto lihtsalt suri välja sest pöörded kukkusid liiga kiiresti ja tal polnud jõudu et ennast käimas hoida. See genekas oli kah ainult pooleldi pingul, nüüd on kõik korras, välja arvatud see silinder... nii et ütled \"kolvi tihend\", kas saaksid mulle öelda kuidas nad seda autoosad.ee\'s nimetavad palun...
Solenoid Kirjutas:klapitihend sai sellel silindril ära vahetatud sest see oli katki .... See kolv ise ei paistnud liikuvat
Ma tean autodest üsna palju,aga sellest klapitihendi jutust ei saa aru.Kolviga on muidugi lihtsam.Kui kolb ei liigu siis see silinder ei saagi tööd teha!!!! Alusta sellest ,et pane kolb liikuma.Kui mootoril kolb seisab paigal ja ülejäänud silindrid töötavad,siis on olukord reeglina ikkagi väga hull.Tõenäoliselt on keps puru ja tõenäoliselt on keps ka palju muid asju suutnud ära lõhkuda.Näiteks silindri, kolvi, võib-olla ka ploki ja väntvõlli. Võta kolb silindrist välja ja vaata ,mida siis näed.Üldiselt on ilma mootorit nägemata sellisel juhtumil peaaegu võimatu nõu anda.
Solenoid Kirjutas:Surves oligi asi, see on alla selle mis ta peaks (ei mäleta enam täpselt mis ta oli). Mootorit näppisin ise (ja keerasin persse vahepeal Toungue ka) aga asjatundia oli täiesti juures ja viimane kord vedasin auto temani ja seal ta praegu seisab (kuni ma tagasi tulen paari päeva pärast). Tee peal auto lihtsalt suri välja sest pöörded kukkusid liiga kiiresti ja tal polnud jõudu et ennast käimas hoida. See genekas oli kah ainult pooleldi pingul, nüüd on kõik korras, välja arvatud see silinder... nii et ütled \"kolvi tihend\", kas saaksid mulle öelda kuidas nad seda autoosad.ee\'s nimetavad palun...

Las see asjatundja, kelle juures sa remondid, ütleb sulle täpselt ja õigete sõnadega, mida sul vaja on.

Solenoid

Tsitaat:Ma tean autodest üsna palju,aga sellest klapitihendi jutust ei saa aru
Vabandan, see oli midagi sarnast, nukkvõll vajutab selle peale, see on seoses klappidega, täpne nimi ei jää mul kundagi meelde. See kolv käis ilusti, kui pöörded kõrgemale ajada siis paistab et mootoril pole aega seda survet kaotada ja peaks ilusti käima (teoreetiliselt)... tuleks asja pigem nii võtta et mootor on korras aga silinder ei käi ja survet pole (madalatel pööretel).
sass: see klapitihend on hüdrotõukur ja see ei puutu enam asjasse.

TOM167

Hommik.nii palju kui su jutust aru sai on viga hüdrotõukuris (see asi avab klappe).pööretel saab piisavalt õli.ja töötab nii nagu peab (enam vähem)aga tühi käigul on õli kogus nõrk.Küsimus millal viimati õli vahetasid???mootoris peaks kostma sellisel juhul ka kolks.(klapi tagumine)vaata uuri kui ei saa võta ühendust.56716127 Tom

Solenoid

TOM167 Kirjutas:Hommik.nii palju kui su jutust aru sai on viga hüdrotõukuris (see asi avab klappe).pööretel saab piisavalt õli.ja töötab nii nagu peab (enam vähem)aga tühi käigul on õli kogus nõrk.Küsimus millal viimati õli vahetasid???mootoris peaks kostma sellisel juhul ka kolks.(klapi tagumine)vaata uuri kui ei saa võta ühendust.56716127 Tom
Jah, seda ütles mulle see asjatundja, ma ise ostsin uue hüdrotõukuri - aga kolksu ei olnud, hüdrotõukur igatahes ei tõuganud. Aga paistab et asi on siis selles silindri tihendis, peaks selle ära vahetama, aga ma ei tea kuidas nad seda seal autoosad.ee\'s nimetavad, vist ei tasu ka kuhugi suvalisse auto osade poodi minna ja sealt mingisugune võtta - või piisab neile silindri läbimõõdu ütlemisest ja saab õige? Ja siis ma peaksin selle ära vahetama, see sama tundja oleks abiks, aga ma ei taha eriti teda tülitada (ta on niigi lahkelt mulle vastu tulnud). Kas peaks nende silindrite tihendite vahetamiseks lähtuma auto alt, kruvides õlipaagi lahti ja seal edasi väntvõll lahti kangutada... ja siis klappide kallale hakata? Ärge pange pahaks kui see on kõige idiootlikum asi mida kuulnud olete, ma olen ainult 1 kord mootorit lahti kuskunud, ja ainult ülevalt poolt.
Mis kuradi kolvi ja silindri tihendid, Räägi inimese keeles Smile.
Ma saan aru niipalju, et sul kolb ikka liigub sees ja klapid on korras ning kompressiooni pole. Seega on sul rõngad läbi (kolvi tihend???) või kolb katkine.
Seega pead tegema:
Plokikaane maha võtma
Mootori maha võtma (või nii liigutama, et õlivannai maha saaks)

Siis võtad selle silindri kepsutekkeli maha (kahe mutriga), mille külge keps läheb
Lükkad kepsu ülesse ja võtad ülevalt (plokikaas maas) kolvi koos kepsuga välja.

Siis on näha, milles probleem on, ja vastavalt sellele lähed autokauplusse ja ostad kas uued rõngad või terve kolvi.

jne

Tegelikult soovitaks küll keegi juurde võtta, kes asju natukenegi jagab, läheb kiiremini, odavamalt ja valutumalt, aga kui tahad poolpimesi eksperimenteerida, siis on nii ka võimalik.

Solenoid

Suur aitäh, plokikaane maha võtmine on kerge, õlivann otse on all ja peaks kah kergelt ära tulema, ülejäänud teen nii nagu ütlesid, ja mul peaks üks korralik prof ka juures olema...
Mutreid/polte keerates jälgi kinnituse jõu momente ja järjekorda,eriti blokikaanel.Väike mootor küll, kuid sellega hoiad oma tihendeid (eriti blokikaane tihendit) jms. Soovitan raamatukogust selle auto remondi käsiraamatut laenutada, raamatutes on üldiselt tööde teostuse järjekorrad ja asjade õiged nimed ning muu vajalik sees.

TOM167

ASI POLE NII LOOTUSETU.vaatasi su sellest neti poest seal on kõik olemas eeldusel,et originaal moto.sul on vaja klapi sääre tihendeid,kolvi rõngaid kas siis ühele või soovitavalt kõigile kovidele.kindlasti ka ploki kaane tihendit ja vajadusel ka karteri tihendit.laena kusagilt nm võti(newton meeter võti) ja pingutus järje korra ning jõudude andmed.tundub jube raske aga pole hullu ise teen sellist tööd 6 tunniga.võta keegi appi või helista soovitan kedagi.esimest korda on ikka raske.EDU