automoto.ee foorumid

Täisversioon: Sumpa tossab!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.


Nii probleem siis selles, et varem polnud nagu midagi viga. aga nyyd kui mopi käima löön. hakkab sumbast kõvasti suitsu tulema. ja mitte vähe. sõidan siis on suur pilv järel. ise arvan et peaks õli vähem panema. aga mida arvate teie ?
arvatavasti on väntvõlli vasakpoolne simmer läbi ning käigukasti õli jookseb vända juurde ja sealt silindrisse
v6i siis kyttesegu kihtsalt liiast rikas
Mis vahekorras sa õli ja bensiini paned? Ja mis õli Sa üldse kasutad?

Asp
kasutan seda valvoline 2 taktilise õli. ja panen 5 liitri bensiini kohta 100 ml õli. vahepeal kasutasin ka autooli peale seda hakkaski suitsema. aga autool tundus halvem ja hakkasin uuesti 2 taktilise oma kasutama.
Autool pole oma nimest hoolimata siiski õli, mida mootorrattal kasutada tasuks...kui siis vaid roostet kartvate detailide kerge õlikihiga katmiseks...

Asp
Fantic Kirjutas:vahepeal kasutasin ka autooli...

Kust seda autooli enam kaasajal saadagi on? Kunagi ammu ma mäletan oli saadaval autool AS-8 (AC-8). Aga juba Vene aja lõpust mäletan selle asemel olevat hoopis M8V1 (M8B1) ja Žiguli õli ehk M10G... Seda viimast oilen tänini siinseal kohanud.
ise olen saanud autooli (MV8) igast bensukast.

karukoobaz

autooli on minuarust küllalt laialt levinud asi(ma seda õliks ei tahagi naq nimetada), igas tanklas peaks seda olema...
valdo Kirjutas:
Fantic Kirjutas:vahepeal kasutasin ka autooli...

Kust seda autooli enam kaasajal saadagi on? Kunagi ammu ma mäletan oli saadaval autool AS-8 (AC-8). Aga juba Vene aja lõpust mäletan selle asemel olevat hoopis M8V1 (M8B1) ja Žiguli õli ehk M10G... Seda viimast oilen tänini siinseal kohanud.

ma isegi 1000-ndeid kilomeetreid Žiguliõli peal sõitnud ja sõidan siiamaani.See tanklas täiesti saadaval.

mixix

kas käigukasti poolne simmer või teise võimalusena karteri poolte vahelt satub vända kambrisse