automoto.ee foorumid

Täisversioon: M72 raami amordid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi on neid ise laiali lammutanud ?
Kuidas vedru kätte saab ? Pealt sain kaane maha ja seest saab võlli välja löödud, aga vedru kinni. Kui palju peaks olema spiraal vedru vahe (mitu mm), et ära tunda kas on heas korras, või on juba kokku vajunud ja enam eriti vedrust kasu pole?
Alles eile jamasin nendega, difripoolne on veel paigaldamata sain alles täna kardaanisimmeri. Mis modofikatsiooni M-72 sa ehitad?
ma ei saa vedrusid amordi pesadest kätte. Plekk katted pealmised sain kumbagi amordi pealt ära, aga vedru kätte ei saa. Ta on amordi seest nagu peale surutud või keeratud.

Igaljuhul lootusetu vedrusid kätte saada. Küll õli vahele topitud ja roostesurma jne

Tahaks plekid kätte saada, et ära värvida ja reduktorit puhastada jne, aga suht keeruline ju värvida kui amort reduktori küljes kinni. Seda tean, et pleki rant on keeratud sissepoole ja siis vedru peale keeratud või siis surutud. Seega ei saa enne ka plekke kätte, kui vedrud pole käes, sest vedrud suruvad pleki kinni.

Aidake teadjad mehed, kuidas vedrud kätte saada ?
taastan sellise porilaua modifikatsiooniga M72

http://www.autogallery.org.ru/k/u/m72M_RonaldSmith.jpg

Pole hetkel kodus, et vaadata järgi mis modifikatsioon on, igaljuhul dokpole, nr pole jne.

Aga vist peaks olema M72 H ?

A