automoto.ee foorumid

Täisversioon: Õpetus, Kuidas Teha Ise Spoilereid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Spoilerite tegemist tuleks ikkagi alustada aerodünaamika ja plastitöötluse põhitõdede õppimisest, selline käkk nagu seal piltidel ei tekita maaefekti ja on liiga raske.
keda se aerodünaamika huvitab, peaasi et oleks hästi suured ja värvilised ja sobix ülejäänud kleepekate ja neoontuledega
se et auto edasi ei lähe pole ju ka tähtis, peaasu et hästi seisab bubi ees
Jesper Kirjutas:Spoilerite tegemist tuleks ikkagi alustada aerodünaamika ja plastitöötluse põhitõdede õppimisest, selline käkk nagu seal piltidel ei tekita maaefekti ja on liiga raske.

See on ainult esispoileri lisa, mitte terve uus esispoiler ja raske ta vaevalt et on.
Tavasõiduauto ei sõida ju nii kiiresti, et ta tuule alla tõmbab ja juhitavus ära kaob.

Aga samas, kui teha terve spoiler tuleb teha see kergest materjalist ja korralikult.
mrt36 Kirjutas:Tavasõiduauto ei sõida ju nii kiiresti, et ta tuule alla tõmbab ja juhitavus ära kaob.

Igasuguse spoileri peamine ülesanne on autole mõjuva aerodünaamilise tõstejõu vähendamine. See, kui ta \"ei tee midagi halba\" on juba iseenesest halb, sest ta ei täida oma ülesannet ja on seega liigne mass.

Selle asemel, et jalgratast leiutada, vaadake parem kuidas edukad võidusõidukonstruktorid on asja lahendanud:

[Pilt: McLaren_F1_GTR_longtail_prototype_front_quarter.jpg]
[Pilt: audi-a4dtm01.jpg]
[Pilt: GarminBrands1.JPG]
[Pilt: 365-8.jpg]
[Pilt: Le_Mans-2001-06-17-057.jpg]
Mis see fiberglass eestikeeles võiks olla? Tuulegeneraatorite mähiseid fikseeritakse mingi fiberglass resin-ga, kas see on sama materjal? Vabandan, et O.T.
künnimees Kirjutas:Mis see fiberglass eestikeeles võiks olla?

Tegu peaks olema-klaasriidega.