automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kokkupandavale rattale druzba mootor?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

McAngel_90

On plaanis nagu vene kokkupandavale jalgrattale druzba mootor peale panna... juba m6ned m6tted arenevad aga 2kki oskaks keegi sel alal paremat n6u anda?

Ette t2nades, Ats!
no mis nõu seal ikka anda.... arvesta, et drusba(tagurpidi lugedes ABSURD) lippab/peaks lippama päris edukalt, võibolla annab jalgratas alla?
tegelt no kui sa tahad drusba mootorit peale panna, pead saama kõigepealt selle keerleva \"võlli\" otsa sobiva hammaka. seejärel pead saama selle hammaka õige nurga alla, see pöörlev osa ei keera nii palju, et mootor oleks otse ja samas jokseks kett otse....
siis peab veel välja mõtlema kinnitused jms... niiet ma soovitaks pigem mingi juba niigi ronditud mopi raami hankida ja sinn seda sobitada..... aga noh ise tead, mis teed..
ära aja kokukaga natuke rohkem jama aga korda saab nagu nax

McAngel_90

ma saan ta vict homme valmis sis yritan pildid ka ylesse panna
Soovitatav on keevitada juurde selline \"meesteka\" toru sinna lisaks. See hingega raamipoolte liitmiskoht on suhteliselt nõrk, niisama družba peal ta kokku ei vaju ja heal juhul kannatab su ka ära, aga kui oma 70 km/h mõni hüppeke või tõusuga lõppev langus tuleb oled näoli maas ka.

McAngel_90

Toda toru ei saa sinna keevitada, sest mootori silinder jääb ette.
Me panime kunagi Riga-11 raamile(tagapaagiga võrr) ka družba ja sellel jäi mootor reduktori otsa kaldega, nii ,et silinder oli raamitoru kõrval mingi nurga all reduktori ketiratta suhtes teispool ,et kaalu ühtlustada. Družba mootor pidavat töötama igas asendis tegu ju ikkagi kunagise mootorsaega.
töötabki peaaegu igas asendis ,teist pidi päris ei soovida panna.
kahetaktiline mootor on võimeline töötama igas asendis, vajalik on ainult spetsiaalne karbuss, mis oleks samuti võimeline igas asendis töötama (n. saekarpad).
Osad 4-taktised enduro/krossimootorratastel kasutatavad mootorid on samuti võimelised igas asendis töötama, kuigi enamuse ajast peaksid nad ikka õigetpidi olema. neil on lihtsalt kasutusel nö. kuiv karter. Õlipump võtab õli eraldi paagist ning samas korjab karteripõhjas leiduva õli tagasi paaki.
Kas keegi druzba mootorit müüb vä?? Või vahetab milegi vastu? Saatke vastus Tauri.Noot.001@mail.ee, ise plaanin selle IZ jupiteri raamile panna, saatke häid pilte enda masinatest ja ideid, kuidas seda teha. Kõik soovitused ja õpetused on tertulnud.

Raami pilti näete aadressil: http://pilt.ee/photo/669349/15953707/
mossepower Kirjutas:Soovitatav on keevitada juurde selline \"meesteka\" toru sinna lisaks. See hingega raamipoolte liitmiskoht on suhteliselt nõrk, niisama družba peal ta kokku ei vaju ja heal  juhul kannatab su ka ära, aga kui oma 70 km/h mõni hüppeke või tõusuga lõppev langus tuleb oled näoli maas ka.
Mul oli kunagi kokukas, millel umbes aasta-paari jooksul VIIS korda keskelt liitekoha kõrvalt keevitus järgi andis.
mina arvan et paha mõte kokkukale druzba mootor sest mul on selline aparaat olnud või kui tahad ikka teha siis pead taga arki tugevdama sest see ei pea kaua vastu aa mul jäi mainimatta et sellel aparaadil oli delta käigu kast ja tava sidur. ma soovitaksin pane see druzba mootor delta või mingi mopiraamile.