automoto.ee foorumid

Täisversioon: Väike jama
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Luup

Selline lugu et panin oma deltale teise karpa K-36P ja sumpast tuleb rohkem tossu kui varem,saan aru et bensiin ei põle piisavalt ära?
Mis teha et seda tossu vähemaks saada?
Ise mõtlesin et teen silindris sumpa ava suuremaks ja selline lugu et äkki siis kui on tugevam säde siis ka olukord paraneks?

Ootan asjalikke vastuseid!

Luup

Ega ma ainult karpat ei olegi pannud,tõstsin surveastet,panin teised laagrid,varsti panen minski süüte(12v),silun ja suurendan silindris aknaid,muudan sidurit ja teen sport väljalaske.
Muideks karpa sobib täitsa normaalselt,kui vahetüki teed,aga ma ei ole sõitmas käinud seega ma ei tea kas ta midagi juurde on ka andnud?

Luup

Ega ta läheb mul küll pöördesse aga mitte piisavalt kiiresti,see v-50 mootori väntvõll on ju jube raske.
Kuidas valujääke silindrist eemaldada?
Vanast heast kolhoosiajast meeles veel üks võimalus v-50 mootorit paremaks teha. Tolleagsete võistlusmootorite väntvõllid pandi pinki kus treiti põskedelt maha u. 5mm, seejärel pressiti kummalegi põsele peale 5mm terasrõngas, augud täideti epoga ning tasakaalustati. Tulemuseks oli täiesti ümmargune väntvõll mis vähendas karteri mahtu ning parandas läbipuhet. Kui mujale areneda enam pole, siis võite seda varianti katsetada. Koduste vahenditega ei saa kahjuks hakkama...