automoto.ee foorumid

Täisversioon: kuidas oleks v6imalik druzba mootorit v6imsamaks teha?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

McAngel_90

Mul on druzba mootor ja panen selle rattale peale aga kardan et j6udu l2heks veel vaja...
druzbast peaks piisama Big Grin
see on samamoodi kui v6rril: tee tyys suuremax.
v6i tee kolbi sisse augud: aga kle kui valmis saad siis tee klõps ja pane siia ylesse; endal oli ka m6te trusba mootor peale panna aga kiskus raami ja ratta k6verax, pole m6tet v6imasmax teha põruutab niigi kuskil 60k/h
ei tea mix m6ned kazutajad siin teemaz arvavad et tyyzi zuuremax tegemine ning mingite aukude kolbi zizze tegemine mootori v6imzamax teeb?

Paugule hakkas ka tähestiku lõpuosa meeldima - XYZ ruulib täiega!!
McAngel_90 Kirjutas:Mul on druzba mootor ja panen selle rattale peale aga kardan et j6udu l2heks veel vaja...
Kas jõudu oleks juurde vaja endale või mootorile???
Pakun välja, et kõige odavam on lisada veel üks druzba.



Romka@soetanud mitu druzbat 50eeki/tk
panne suurem hammakas taha ,tee trenni,või osta uraal
kalev60 Kirjutas:panne suurem hammakas taha
Suurem tagahammakas ei tee mitte kuidagi druzba mootorit võimsamaks. Kusjuures mul üks tuttav kelle loogika samuti ütleb et kui Druzba väntvõlli otsast on 4hj siis reduktori otsast juba 8hj. Kui seda loogikat edasi arendada siis siis võiks ju 1000nde reduktoriga Druzba arendada ........hj!

kalev60 Kirjutas:osta uraal
Vaevalt et noort tjuunijat 1 lisa hj rahuldab.
nojah siis vaadaku kuskil mingi võimsam aparaat
60-70 km/h jääb väheks?
Kõige lihtsam on siis osta juba mõni \"päris\" motikas.
Kuskil juba kirjutati, aga võib ka korrata : selliste mootorite parimaks tuuninguks on nende hoolikas ja oskuslik remont.
muhklik100 Kirjutas:60k/h
Kuidas seda nüüd mõista??? :S


Aga nüüd teemasse:
Kõige tulusam oleks see, kui sa tõstaksid mootori surveastet, teeksid sisselaske ja väljalaske avasid kergelt suuremaks, aretaks mootorile turbo peale, treiksid väntvõlli kergemaks, vahetaksid originaalõhufiltri koonusfiltri vastu ja kindlasti oleks kasu ka nitrosüsteemist
Kui juba nii palju ressurssi kulutatud, võiks juba õlikindlast kummist kolvirõngad panna ja karteri mahtu vähendada, st. see epot täis valada. Samuti on soovitav kolvi tühimikud elavhõbedat täis valada ja mootori temperatuur kuskil -273,15 kraadi ringis hoida.Smile

Üldiselt on tehnikaasjadega (ja arvutiprogrammidega) nii, et enne ära täiusta, kui asi originaalis laitmatult töötab, seda kirjutan mootori kohta. Teiseks, kas ülejäänud motikas
(raam, pidurisüsteem, veermik) üldse kannatab senisest võimsamat mootorit? Harilikult asendatakse Druzba mootoriga mõni <=50 cm^3 mootor. Hiljuti sõitsime vennaga ratastega vihma eest kiirustades kodu poole. Kiirus oli kuskil 30..35 km/h, kui minu rattal tagakumm lõhkes (just lõhkes, mitte ei jooksnud aegamööda tühjaks). Aga kui oleks läinud esikumm või oleks asi toimunud ~70 km/h juures? Tagajärgi võid ise ettekujutada.
Soovitan enne igasuguste muudatuste tegemist põhjalikult mõelda, mis sellega peale oodatava
tulemuse kaasneb või kaasneda võib. Isegi kui iseennast oskad ohtude eest kaitsta (näit. üle
50 km/h ei sõida, hüppeid ei tee jne.), võib Sinu ehitatud/täiustatud masin sattuda kellegi palju uljama kätte, kes puudusi valusat/surmavat/invaliidistavat moodi tundma saab.

Nagu juba kirjutasin, tee alustuseks mootor ilusti korda. Kui seda enne pole täiesti lahti võetud ega kokkujooksutatud, siis peaks piisama karburaatori, süütesüsteemi, kütusefiltri ja väljalaske puhastamisest,
karburaatori kanalite läbipuhumisest, väsinud tihendite ja süüteküünla vahetamisest ja kõige viimase operatsioonina karburaatori häälestamisest, süüte seadmisest. Mul sõber ei raatsi uut süüteküünalt osta ning kannab pidevalt kolme kulunut kaasas, mida iga paari kilomeetri järel vahetab. Ise kirub, et mootor on s**t jne. Uus õige hõõgarvuga küünal võib väga oluliselt mootori tööd parandada (käivitub hästi, jõudu on ka madalatel pööretel jne.).

RigaPower

võta õhupuhasti ära pane kummivoolik asemel selle otsa trehtel ja see külje pealt väljaToungue

sõber tegi masin lendas kenastiToungue
Õhupuhast vahetus on mõttetu kuna druzba oma õhupuhasti on lihtsalt plekkkarp mille ühes ääres on metallvõre. Soovitan panna sul mõne läänesae(Partner, Huskvarna jne)karpa.Klassivennal oli selline kooslus kardi ja läks edasi nagu loom.
Õhupuhast vahetus on mõttetu kuna druzba oma õhupuhasti on lihtsalt plekkkarp mille ühes ääres on metallvõre. Soovitan panna sul mõne läänesae(Partner, Huskvarna jne)karpa.Klassivennal oli selline kooslus kardil ja läks edasi nagu loom.
viilid sisse ja välja laske avasid natukene(allapoole) siis lased treipingis silindril alt ära aga mitte liiga palju.