automoto.ee foorumid

Täisversioon: fordi v4
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
soov siis vahetada 1.5 l-ne suurema vastu.tean et 1,5 , 1,7 , ja 2,0 plokid on asendatavad,nüüd aga leidsin väidetavalt 2,5l-se v4 mootori,pealt näha on mootor sama,aga 2,0se starter näiteks ei pidand istuma.küsimus siis järgmine,kas keegi teab sellest 2,5-sest midagi rohkem nt. kas käigukasti kinnitused samad mis väiksematel , jne? aitäh!
Ei ole küll kunagi kuulnud Fordi V4 mootorist, millel töömahtu rohkem kui 2 liitrit. 2,5-liitrine oli juba V6.
2,5 ja 3,0 on Essexid, V6. Suurim V4 on 2.0.
minulegi üllatuseks on see 2,5 v4 ikka olemas.kasutati teda politsei ja kiirabi autodel.pidi olemas olema isegi kirjandust selle kohta,kuid netist ma seda leida ei suuda(või seda polegi netis)
Transit Mk1:
This model was built between 08/65 and 01/78.
In this car the german V4-engine with 1,3-1,7l,
the english V4 \"Essex\"-engine with 1,7-2,0 ccm
and the 4-cylinder Diesel-engine with 2,4l where fitted.

Transit Mk2:
This model was built between 01/78 and 12/85.
In this car 4-cylinder row engines (OHC or PINTO) with 1,6-2,0l
as well as Diesel-engines with 2,4-2,5l where fitted.
In very few cars they built in the V6 3,0l ESSEX-engine. (Need on politsei- ning kiirabimudelid.)

2,5 V4 EI OLE OLEMAS! Smile
ok. sellisel juhul peaks see siis ikkagi 2,0 olema ja see tähendab et käigukasti kinnitus sama mis 1,5-el? kui nii siis lähen seda ostma.mis erinevus nende starteritega siis on? küsimused sellest,et pole enne 2,0 mootorit olnud ja seega ei tea erinevusi väiksemaga.veel niipalju,et omanik väidab ikka edasi et see on 2,5 .kui kaup tehtud saan ju ära mõõta.
Mul olemas kolm 2.0 v4 mootorit. Kui mingeid juppe vaja ehk saan aidata. 4 käigukasti on ka 2.0 v4 le
siis peaksid sa ju täpselt teadma 1,5 ja 2,0 ploki erinevusi,ehk valgustad mind ka.huvi just käigukasti kinnituste poolelt.ja kas hooratas ka sama,või siis vahetatav.
janek555 Kirjutas:siis peaksid sa ju täpselt teadma 1,5 ja 2,0 ploki erinevusi,ehk valgustad mind ka.huvi just käigukasti kinnituste poolelt.ja kas hooratas ka sama,või siis vahetatav.

tean milline näeb välja 2.0 plokk. 1.5 plokki pole kunagi näinud. seega ei oska ka öelda kas 2.0 kast 1.5 otsa sobib ja vastupidikui huvi on võin plokkidest pilte teha ja ise otsustad kas kasti kinnitused on samad või mitte
äkki oleks võimalik tulla oma kastiga sinu ploki juurde?
Keevitaja Kirjutas:
janek555 Kirjutas:siis peaksid sa ju täpselt teadma 1,5 ja 2,0 ploki erinevusi,ehk valgustad mind ka.huvi just käigukasti kinnituste poolelt.ja kas hooratas ka sama,või siis vahetatav.

tean milline näeb välja 2.0 plokk. 1.5 plokki pole kunagi näinud. seega ei oska ka öelda kas 2.0 kast 1.5 otsa sobib ja vastupidikui huvi on võin plokkidest pilte teha ja ise otsustad kas kasti kinnitused on samad või mitte
Fordi V4(1,5) otsa läheb selline käigukast:
http://community.webshots.com/photo/2760...6674KrkXXd
(16-08-2005, 13:35 PM)Keevitaja Kirjutas: [ -> ]Mul olemas kolm 2.0 v4 mootorit. Kui mingeid juppe vaja ehk saan aidata. 4 käigukasti on ka 2.0 v4 le
Jube vana teema küll aga ehk härra Keevitajal on v4 mootor veel tolmu kogumas?
(19-04-2010, 00:23 AM)ylbik Kirjutas: [ -> ]
(16-08-2005, 13:35 PM)Keevitaja Kirjutas: [ -> ]Mul olemas kolm 2.0 v4 mootorit. Kui mingeid juppe vaja ehk saan aidata. 4 käigukasti on ka 2.0 v4 le
Jube vana teema küll aga ehk härra Keevitajal on v4 mootor veel tolmu kogumas?

On ikka, kuigi nüüdseks lahti võetud, üks terve plokk koos pudinatega on olemas