automoto.ee foorumid

Täisversioon: kes teeks plokikaane tihendi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

usjansa

jutt lyhike.
otsin gaz 67 plokikaane tihendit ja aitaks kindlasti ka see ,kui keegi valmistaks selle või siis soovitaks valmistaja .sinna sobib ka gaz a a oma.ette tänulik olles
Helista ja uuri ,äkitse on kaupluses \"Volga\" see tihend olemas.
Tihendimehed hakkavad välja surema, minu tuttav kes Laagris kunagi neid tegi on igatahes seda teed läinud.
Kui sa muud ei leia siis võid proovida selsamal meetodil teha nagu 67-le kindlasti juba mitu korda on elu jooksul tehtud ehk ise. Kui on materjali siis pole keeruline. Vanasti oli kõige keerulisem nõukogude mõõtudest erinevaid auke teha, tihenditegijatel olid augurauad kindlas mõõdus, (siis raiuti näiteks õhukese meisliga) aga nüüd peaks laseriga metallilõikajad selle töö ehk ära tegema. Silindri aukudele keerati vene ajal trafode ühenduslintidest võetud õhukest vasklinti servadesse.

W.

usjansa Kirjutas:jutt lyhike.
otsin gaz 67 plokikaane tihendit...

Minu teada on \"iivanil\" peal AA mootor ning see omakorda on pea üksühene koopia Ford-A ja Ford-AA mootoritest (Ford tegi 1920ndate lõpul Nižni Novgorodi teise tehase). Viimatimainituist eriti just esimesi peaks maailmas, eriti aga suure lombi taga veel palju ringlema nagu ka varuosigi.

Ehk siis - äkki oleks mõistlik tellida laiast ilmast Ford-A tihendit? Teadjamad mehed - parandage mind, kui Te teate, et Fordi tihend ei sobi mitte kohe mingi nüansi tõttu, mida venelased tihti tegid kopeerimisel...

usjansa

see fordi mõte on kindlasti asjalik,kuna eks fordi sugemeid ja idee teostusi võib sellelt autolt leida kyll.
tihendi ise tegemisega on see probleem ,et tal ei ole põlemiskamber ymmargune vaid lukuaugu kujuline ning,mis tingitud klappide asendist.ja selle plekkserva tegemine tihendile väga komplitseeritud.ma olen nyyd silmanud gaz 51 plokikaanetihendit ning pean võtma kätte ja minema uurima, kas silindri läbimõõt on neil sama või mitte.julgen kahelda ,kuid mine tea.
siis oleks võimalik ehk mingi valemiga kasutada 51 tihendi plekke,kuigi egas kerge see olema saa.olen seni leidnud tegijaid ,kes tavalisi ymmarguste aukudega või ovaalsete aukudega teevad,kuid jah selle tihendi ees tõstavad käed ylesse.samas lootus sureb viimasena ning seega tuleb edasi otsida.asjaliku informatsiooni omamisel loomulikult andke teada ,kuna hyva nõu on oodatud
usjansa Kirjutas:ma olen nyyd silmanud gaz 51 plokikaanetihendit ning pean võtma kätte ja minema uurima, kas silindri läbimõõt on neil sama või mitte.julgen kahelda ,kuid mine tea.

Kahjuks ei.

GAZ-51 silindri läbimõõt on 82 mm. GAZ-AA-l (ja Ford AA-l ning Ford A-l) on selleks 3 7/8 tolli ehk 98,425 mm.

Ligilähedase läbimõõduga on sahaari silinder - alates ZIS-5st kuni ZIL-164ni olid selle reaskuuese silindrid täpselt neljatollise ehk siis 101,6 mm läbimõõduga (varaste ZISide prototüüp oli meerikamaa Autocar). Kuid sealne veidi enam kui 3 mm ehk 1/8 tolli läbimõõdulisa võib siiski liiast olla ning kust sahaarigi tihendeid võtta?
UAZ-i 3-e liitrisel mootoril on kolvi läbimõõt 100 mm.
Sellise mootori plokikaanetihendit on KARTER-i kaupluses viljandimail võtta.
miilits Kirjutas:UAZ-i 3-e liitrisel mootoril on kolvi läbimõõt 100 mm.
Sellise mootori plokikaanetihendit on KARTER-i kaupluses viljandimail võtta.
Mis on UAZ 3 liitrine mootor 67-el 3,3 kas see on see mootor?

usjansa

teema võime nyyd lukustada.leidus yks hea meistrimees Viljandist ,kes siis tegi kolm tihendit .auto sõitev taas.tänud aarne!
jaanus
Võtame teema uuesti lukust lahtiSmile
Kes see mees Viljandis neid tihendeid teeb?
(Võtame teema uuesti lukust lahtiSmile
Kui jutt on Gaz 67 tihendist ,siis on uusi kui vanu.Gaz AA tihendit hetkel pole.
Sorry kui jutt on ültse muust margist.
Kui autocad joonis olemas tihendist on kõik võimalikSmile

Masin millega lõigata tahab joonist.
Aga millest seda siis lõigata täpselt? Mingist sellisest materjalist, mille puhul ei pea metallääriseid põlemiskambritele ja õlikanalitele (kui on) peale valtsima?? Minu meelest on just nimelt nende metallservade tegemine kõige suurem probleem... Osaliselt on tehtud neid jätkatuna aga minu meelest peaks need plekid ikkagi ühest tükist olema. Kuidas seda kommenteerime?
Kunagi saagisin vineerisaega 2 mm alumiiniumplekist plokikaane tihandi ja käis küll.
Nagu juba eelpool öeldud, alumiiniumplekist saab teha, vask peaks samuti sobima, vast parem isegi...
Kanada eestlane Märt Kirik tuli kodumaale tagasi koos truu 1930 a Ford A,ga. Peaks õpetama Tartu lennukolledzis inglise keelt. Piiritusel töötavate mootorite fänn, olete vast isegi tema artikleid lugenud. Kodutalus Viljandimaal pole teda sel suvel enam näinud. Unicautode üritustel on tema raudkindlalt oma Ford A`ga kohal olnud. Ja mootorit on ta küllalt remontinud sel. Nii et kanalid tihendite jms saamiseks on tema juhatusel võimalikud. Löö Googles piiritusemootor ja kohe härra tuleb ette.
Viljandimaal Kolga-Jaanis,Meleskis vms kuskil peaks elama mees, kellel neid Gaz67 mitu tk restaureeritud.Ehk on teda lihtsam leida.

Plokikaanetihendid lõigatakse veega ja spets plokiktihendi lehest, ja see ei ole odav.
Seega, täpne joonis - lõpptulemus hea.
Kindlasti on kellegil ka kuskil kuuris naela otsas mõni tihend veel.

Palun täpsusta , mis mootor Sul on

Vanasti tehti vasklehest surveastme tõstmiseks vahetihendeid, alum on kahtlane, et see hea on.
(14-11-2010, 15:25 PM)Andrusss Kirjutas: [ -> ]Viljandimaal Kolga-Jaanis,Meleskis vms kuskil peaks elama mees, kellel neid Gaz67 mitu tk restaureeritud.Ehk on teda lihtsam leida.

Plokikaanetihendid lõigatakse veega ja spets plokiktihendi lehest, ja see ei ole odav.
Seega, täpne joonis - lõpptulemus hea.
Kindlasti on kellegil ka kuskil kuuris naela otsas mõni tihend veel.

Kõmu on kerge tekkima,ühest taastatavast autost saab korraga mitu restaureeritud masinat...

Tihendit saab kodusel teel valmistada,selleks ei pea olema ei täpseid masinaid ega imematerjale.Lihtsalt vaja korralikku meistrimeest.Kui kedagi huvitab tihendite tegemine,võin anda mehe kontaktandmed,kuid privaatselt.Viimast sellepärast,et kui ma siia avalikult panen nime ,saab keegi jälle pahaseks.Nimetagem siis seda tihenditegijat edaspidi ühe ilusa poisslapse nimega-Jaan.Ka edaspidi minu kirjutatud lugudes.
Jaan on teinud mulle mitmele mootorile plokikaanetihendi.Ka Perkins diislile.Mingeid jamasid pole olnud.Jaan keerab ka plekist rõngad,kuigi on jakukohaga,pole brobleeme olnud. Materjalina on ta kasutanud vene oma.Selle ainuke häda on see,et annab kõvasti järgi.Plokikaane pingutamisel tuleb hoolsam olla.Algul tõmmata mingil määral kaan vastu,lasta seista päevakese,siis lõplikult pingutada.Panna mootor tööle,sõita niipalju,et mootor pidevalt tuline ja veel üle pingutada.Siis järgmine pingutus teha 500 km.järel.Omal kontrollisin üle 5000 km.pealt.Oli veel kergelt kokku vajunud.Edaspidi kindluse mõttes vaatan asja üle veel 10 tuh.peal.Võib rahul olla,kuna eelnevatel aastatel sai seda kaant mõra pärast mitmeid kordi maha võetud,kuna tihvtimine vajas uuendamist.See jutt,et iga kord kaant mootorilt eemaldades vaja uus tihend panna,ei pea paika.Vähemalt seda materjali kasutades.
Mind huvitab just see asi, et mootoril on normaalne töötemperatuur 100+ kraadi. S.t. normaalsel kasutamisel mootoris vesi keeb koguaeg. Kaaned on neil üldjuhul kõveraks tõmmanud ja seda ikka mitmetes mm-tes. Viimati sai kaan ära lastud freesida ja sirgeks ta saadi, uus originaal tihend on ka vahel. Tellida kusagilt mainekatest originaal-osasid tarnivatest firmadest nagu ei sooviks, sest kuuldavasti ühele Eesti tellijale olevat saadetud roostes laagreid, uute pähe. vanu ja seenetanud või ribadeks vaskkattega kaanetihendeid jagub endalgi.

Kui vesi pidevalt keeb, siis kuidas käituksid kaane vahel alu.-tihend, vasktihend ja see spets materjalist tihend? Millised on arvamused? Millest see spets värk üldse koosneb, mis ta olemuselt on?

Raudasbest lehest raiub tihendi ka ise välja, pigem on mind seni morjendanud ääreplekkide painutamine-paigaldamine. Vot, las mõttearendus möllataSmile
Lehti: 1 2