automoto.ee foorumid

Täisversioon: Minu I põlvkonna Gaz21 aastast 1958
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ahti44

Sai seda kaua otsitud ning Kuldse Börsi kuulutuse peale ära ostetud 10 000 EEKiga u. aasta tagasi. Siis kui ma seda vaatama läksin oli auto täiesti sõidukorras koos kehtiva Üv ja kindlustusega. Sai ise veel sellega paar nädalat sõidetud enne kui garaazi alla taastamist ootama saatsin. Selle ajajooksul 2 korda ostusoovi avaldati volgale ette sõites ja kinni pidades ning hinnaks 35 000 pakuti- kuid ma ei müünud. Praegu on auto garaazis ja ootab aegu, mil kõik vajalikud jupid on olemas ja saab taastamisega pihta hakata. Volga endine omanik teadis rääkida et tema selle omanik alates aastast -59. Algupärane värv oli sel isendil olnud katus tumesinine ja altpoolt valge. Siis oli ta värvitud roheliseks kunagi ja siis beeziks, mida ta on senini. Kui mina ta sain sis olid tal küljes gaz24 plokikaan (see oli selleks pandud et kütet vähem läheks). Uuem esisild tavotiniplitega algupärase pumba ja tsentraalõlituse asemele, väljavahetatud esiiste II põlvkonna oma vastu, mingi teine soojendusradiaator kuna orig. olevat umbe läind, loomulikult teine rool, laepolster on -60nda aasta oma sest koer selle olevat katki närinud, samuti on küljes valed tagatuled. Pikema jutu käigus endise omanikuga tuli välja aga , mis kõige huvitavam, et kõik osad (plokikaan, soojendusradiaator, esiiste jne. välja arvatud esisild) on tal kõik kuuri all alles ning sai needki ära sealt toodud. Nüüd käib juppide otsimine täie hooga ja täpselt niipalju kui rahakott lubab. Tulevikuplaan on ehitada volga peaaegu originaali lähedaseks v.a värv , mis peaks tulema kuni akendeni kas tumepunane või tumesinine ning katus elevandiluu valge. Samuti salongi materjal tuleb tavapärase kunstnaha asemel elevandiluu valge pärisnahk. Ning plaanis on veel lisada export variandi poritiiva ja aknaümbruse liistud. Nüüd ongi plaan sisu ära valmis lasta teha mis kokku aga u. 25 000 maksma läheb (nahk, istmete ja uksepolstrite restaureerimine ). Ja varsti ka auto liivapritsi alla ja eks sis näeb palju vajab keevitust ja mõlkide väljavõtmist......


Pilte autost näeb siit: http://www.carrating.org/car.php?4064
see on auto on oma vanuse kohta ikka yx vägagi ilus pillSmileToungue
Nüüd siis 4aastat mööda läinud viimasest postitusest. Sai lõpuks taastamisega algust tehtud. Peale pikka seismist isegi käima läks ja varjualt garaazi omal jõul sõitis. Vahepeal sai siis teinegi I seeria masin muretsetud sellele isendile doonoriks.Sai veel soetatud uus plekiring, uued I-seeria tuled, Iluvõresid isegi 2 tükki läbi juhuste, uus spidomeeter, el.juhtmestik, nupud,tihendid, poolraamid jne. Lahtivõtmise käigus selgus et kui korralikult teha siis tööd rohkem kui mitme uue auto ehitamisega. Sai siis algust tehtud. Vaja vahetada esimesed poolraamid, küljekarbid, sisemised karbid, osaliselt põhja, tagumised rattakoopad, tagumised poolraamid tuleb ise uued teha. Kogu Mehaanika saab ka 100% kap.remondi jne. Hetkel veel komplektsusest puudud stanged ja valge rool. Edaspidi ilmub siin ka pildimaterjal kogu taastamisprotsessist!
[attachment=31740][attachment=31741][attachment=31742][attachment=31743][attachment=31744][attachment=31745][attachment=31746]
Hea vaadata kuidas vanakesele elu taas sisse puhutakse! Minupoolt jõudu ja jaksu ning paksu rahakotti! Smile