automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz jupiter 3 esimene käik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ratas on vähesõitnud (5000 km) kuid juba hädad masinaga.
Kõik käigud vahetuvad sõites ilusti kuid kui seisad paigal töötava mootoriga siis esimene käik ei tule enam välja (ei vaba- ega ka teiste käikude peale). Kui mootor seisata siis käik tuleb kergelt välja. Millest selline käitumine? Siduris ei tohiks vist olla või siiski? Paluks abi või kogemusi sarnaste probleemidega.
Ja veel küss, milline õli käimarile parim.
ml oli sama värk, sain hädast lahti kui võtsin ära seibi mis on käiguvahetus kahvi peal. seda seibi näed sis kui võtad mootori lahti ja tõstad ära parema mootori poole sis selle kahvivõlli peal ongi kohe too seib näha.

minul see aitas kuigi tehase poolt on too seib sinna ettenähtud. aga töötab ka ilmaWink
mina siiski neid seibe ei puuduks, sest võllide/hammasrataste telgloks on üks suur hädade allikas. küsimus võib olla pigem selles, et juba tehases (enamasti just seal) või hiljem on seibid valesti (tagasi) pandud.

aga pole hullu midagi selle esimese käiguga. kuigi ma ajan hoolega alati käigukastis kõik loksud ja vahed korda, on vist pea igal minu käes olnud izh-ol olnud probleeme selle 1. käigu väljatulemisega. alguses uurisin viga - mõnikord tegi seibide ümberpaigutus asja veidi paremaks, aga seisu pealt ei tule mitte alati 1. käik välja. pole muud, kui käiguvahetuse peale peab mõtlema juba enne seismajäämist. liikumise pealt enamasti probleeme pole.

samuti on probleeme mõnikord esimeselt teisele lülitamisega. siin olen avastanud sellise nõksu, et teine käik läheb tunduvalt kergemini sisse kiirenduse peal. ühtlase hooga sõites ei taha sageli sisse minna. ei aita muud, kui teha enne käiguvahetust väike gaasiandmine.

izh-i käigukast on veel selle poolest huvitav, et teatud pöörete juures imeb käik ennast lausa ise sisse. ehk siis tuleb kogemustega omandada see tunne ja siis toimub käiguvahetus hääletult ja jõnksuta. samuti kehtib see reegel käike alla vahetades. vahegaasi andes vajutan õrnalt pedaali otsale ja kui pöörded vajuvad õigele sagedusele, siis \"imeb\" jälle käigu ise kui nõiaväel sisse. ega neid sünkronisaatoriteta käigukaste enam palju pole kah, tuleb lihtsalt ära harjuda.
minul oli seib õigel kohal! tehasest peab juba seib olema seal, aga esimene käik lihtsalt ei läinud sisse sellise seadistusga.