automoto.ee foorumid

Täisversioon: Ikarus, osa 4
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
H. Remmel´i Ikarus 255, millega veel paari aasta eest õppesõitu tehti, praegu pidi ka veel alles olema :
[Pilt: ikarus.jpg]
Regardman Kirjutas:Olen kuulnud, et Kloostrimetsas pidi olema ümberehitatud IK 260.
Olemas ning kunagi ka siit läbi jooksnud. Kuulub see siis Kavor Mootorspordile ning reg. nr. 006MAH.
Uuemad pildid Tartu bussipargi Ikarusidest alates sellest pildist:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP9909
Minul jälle üks totter küsimus vast, aga küsin ära. Ehk oskab keegi õelda mis elu näeb hetkel see ikarus lux mis hiljuti sõitis kui tartus vms bussijuhid streikisid, ja tuli võtta hädavajalikud meetmed, ning kui ma ei eksi siis eraisik sõitis ikarus lux bussiga linnaliini vms. oskab keegi mind värskendada selles osas? Smile
Wäintz Kirjutas:Minul jälle üks totter küsimus vast, aga küsin ära. Ehk oskab keegi õelda mis elu näeb hetkel see ikarus lux mis hiljuti sõitis kui tartus  vms  bussijuhid streikisid, ja tuli võtta hädavajalikud meetmed, ning kui ma ei eksi siis eraisik sõitis ikarus lux bussiga  linnaliini vms. oskab keegi mind värskendada selles osas? Smile
Kas see Lux oli see? Kui jah, siis võin Sinu rahustuseks öelda, et see on heades kätes.Smile Aga et ta linnaliini sõitis...

[Pilt: suursit77resize6fy.th.jpg]
oh, see sama Big Grin , ei linnaliini sõitis ta natukene, tol korral kui streik toimus, tollest oli isegi uudistes kajastus, sellest ajast meelde jäänud Smile
Väga hästi hoitud see buss, soojas garaažis tal ka koht, ei teki mingit isu teda JJ-sse vedada, kui ni heades kätes on.
035 oma tawapäraselt kohalt Kadaka tee parkla kõrwalt kadunud.
036 seisab juba t-2 kanalis, värvitatud nägu uus kollaseks, mustaga originaalsega dekoratiivnega kummilintiga küljel, veel on väike remont ja varsti peaks olema ta valmis!!! 035st võib olla võtavad mõned varuosad 036le...
sasstak Kirjutas:036 seisab juba t-2 kanalis, värvitatud nägu uus kollaseks, mustaga originaalsega dekoratiivnega kummilintiga küljel, veel on väike remont ja varsti peaks olema ta valmis!!! 035st võib olla võtavad mõned varuosad 036le...
Kas tõesti mindi 035 kallale,loodan väga ,et 035 siiski juppe ei võeta.See ju ainuke 280 seeriast ,mis alles jäi. Selle 035 kõrval seisis ja oli ka eile alles küll räsitud moega 260(gr number nagu tawaks hetkel ei meenu,haugi aju ,mis teha.) .Toda saaks ju ka doonorina kasutada.Bussikoondisel ei tohiks küll IKARUSe juppidest puudus olla.Ei usu ,et midagi enam alles pole.
PETSS Kirjutas:
sasstak Kirjutas:036 seisab juba t-2 kanalis, värvitatud nägu uus kollaseks, mustaga originaalsega dekoratiivnega kummilintiga küljel, veel on väike remont ja varsti peaks olema ta valmis!!! 035st võib olla võtavad mõned varuosad 036le...
Kas tõesti mindi 035 kallale,loodan väga ,et 035 siiski juppe ei võeta.See ju ainuke 280 seeriast ,mis alles jäi. Selle 035 kõrval seisis ja oli ka eile alles küll räsitud moega 260(gr number nagu tawaks hetkel ei meenu,haugi aju ,mis teha.) .Toda saaks ju ka doonorina kasutada.Bussikoondisel ei tohiks küll IKARUSe juppidest puudus olla.Ei usu ,et midagi enam alles pole.
Teine on 2273 ja see on juppidest paljaks võetud.
PETSS Kirjutas:
sasstak Kirjutas:036 seisab juba t-2 kanalis, värvitatud nägu uus kollaseks, mustaga originaalsega dekoratiivnega kummilintiga küljel, veel on väike remont ja varsti peaks olema ta valmis!!! 035st võib olla võtavad mõned varuosad 036le...
Kas tõesti mindi 035 kallale,loodan väga ,et 035 siiski juppe ei võeta.See ju ainuke 280 seeriast ,mis alles jäi. Selle 035 kõrval seisis ja oli ka eile alles küll räsitud moega 260(gr number nagu tawaks hetkel ei meenu,haugi aju ,mis teha.) .Toda saaks ju ka doonorina kasutada.Bussikoondisel ei tohiks küll IKARUSe juppidest puudus olla.Ei usu ,et midagi enam alles pole.
2035 oli ikka täitsa läbi omadega. Kui 4 aastat tagasi oma viimaseid sõite tegi tuli käigukang sõidu ajal küljest ära! Ja eetriga pidi mootorit käivitama.

sasstak Kirjutas:036 seisab juba t-2 kanalis, värvitatud nägu uus kollaseks, mustaga originaalsega dekoratiivnega kummilintiga küljel, veel on väike remont ja varsti peaks olema ta valmis!!! 035st võib olla võtavad mõned varuosad 036le...

PETSS Kirjutas:Kas tõesti mindi 035 kallale,loodan väga ,et 035 siiski juppe ei võeta.See ju ainuke 280 seeriast ,mis alles jäi.
kukkurkurat Kirjutas:2035 oli ikka täitsa läbi omadega. Kui 4 aastat tagasi oma viimaseid sõite tegi tuli käigukang sõidu ajal küljest ära! Ja eetriga pidi mootorit käivitama.
2035 viimane õppesõita TAKs: 31.07.2004 (pilt ka olemas Smile )
Regardman Kirjutas:
sasstak Kirjutas:036 seisab juba t-2 kanalis, värvitatud nägu uus kollaseks, mustaga originaalsega dekoratiivnega kummilintiga küljel, veel on väike remont ja varsti peaks olema ta valmis!!! 035st võib olla võtavad mõned varuosad 036le...

PETSS Kirjutas:Kas tõesti mindi 035 kallale,loodan väga ,et 035 siiski juppe ei võeta.See ju ainuke 280 seeriast ,mis alles jäi.
kukkurkurat Kirjutas:2035 oli ikka täitsa läbi omadega. Kui 4 aastat tagasi oma viimaseid sõite tegi tuli käigukang sõidu ajal küljest ära! Ja eetriga pidi mootorit käivitama.
2035 viimane õppesõita TAKs: 31.07.2004 (pilt ka olemas Smile )
Kui 2035 tuli jalle mustamäe pargisse (4. kolonn (Rävala liinid(3035) likvideeriti), tema garaazi number oli juba 2935, aga reg. number 035TAK - buss sõitis kõikjal linnas, aga kui tehnoülevaatus lõpetatud (buss oli väga vana ja vajas suur remonti), siis õppebuss tegi oma sõitu ainult TAKis - ja juba poolteist aasta seisis 1. trassil autoparkla ääres!!!
Kes mäletab rohkem?Mäletan,et LUXsid olid enamuses punased -(tumedast heledani)valged,leidus ka hall-valgeid ja üksikuid puna kollaseid ja rohelist valgeid.620 toonid olid enam vähem samad lisada võib wast sinise tooni.Üks buss oli ka kollane walge.556-180 olid walged punase triibuga .Kaks bussi olid sinise triibuga.Walge oli suht varieeruv(sõltus sellest mida saada ol ,kaptaali bussid enne hallikad kui valged 645 lause rohekas walge)Samuti oli ka 260-280 bussidega.Tehase kollane oli kapitaali busside juures alates tumekollasest lõpetades ebamäärase oraaziga.Siia arvestage juurde veel valge-punased ja üksikud puna -valged.Oleks tänulik kui keegi asjasse rohkem selgust tooks.
Sai paari kaasvõitlejaga täna arutletud vanadest Ikarustest.Kerkis üles küsimus,kas 620 oli patjadel või ei.Ise pooldasin viimast varianti.
PETSS Kirjutas:Sai paari kaasvõitlejaga täna arutletud vanadest Ikarustest.Kerkis üles küsimus,kas 620 oli patjadel või ei.Ise pooldasin viimast varianti.
Patjadel olid Ikarused alates 250-st. Ik620 oli väga jäikade vedrudega ja munakivikattega Pärnu maanteel Järvelt Nõmmeni põrutas hirmsasti.
PETSS Kirjutas:Sai paari kaasvõitlejaga täna arutletud vanadest Ikarustest.Kerkis üles küsimus,kas 620 oli patjadel või ei.Ise pooldasin viimast varianti.

[Pilt: Ik620_alv_h_kore_800.jpg]

[Pilt: Ik620_alv_e_kore_800.jpg]

180 olid ju ka patjadel?Õismäe wahet sõitwatel 35 liini omad olid tihti väga lääpas .Wedru purunemine ei tohiks nii kreeni asja ajada.Siis weel üks asi ,kuskilt nagu meelde jäänud ,et osa 255-256 olid ka ilma patjadeta.
Päris vanad 250-d ja/või 255-d olevat jah veel lehtvedrudel olnud. Kui palju selliseid Eestis liikus, ei tea.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12