automoto.ee foorumid

Täisversioon: Lada mootor suitseb...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiiis , jama selline , et vazi mootor suitseb hirmsamat moodi...
Sinine suits on , tyhikäigul ei suitse, 3000rpm ka nagu elax yle ,
aga 6000rpm juures tuleb ikka nii et no hirm hakkab....
Milles v6ib nagu viga olla , karburaatoris viga pole ,kuna see sai
lahti v6etud ja ära regullitud, ....Niisiis jääb järgi 6li....aga kuidas ta sinna silindritesse saab.....? Karteris ka erilist r6hku ei ole...
Tõenäoliselt klapisääretihendid hävinud. Võivad ka õlirõngad läbi olla, kuigi rõngaste jama tekitab reeglina karterisse surve, mida Sa aga ei täheldanud.

Tegelikult ma ei soovita Lada mootorile 6000 rpm näidata - see mootor ei ole nii täpselt tehtud et ta sellise vungi juures ülemäära ei kuluks. Mina olen oma Lada 111 juures püüdnud jääda enamjaolt 2000-3000 rpm piiresse, vaid erandjuhtudel (Soome/Euroopa kiirteed 120-130 km/h, kiired möödasõidud) olen \"näidanud\" talle kuni 3500 rpm. Igatahes 242 tuh km jooksul pole mootori sisemusse vaja tungida olnud ning bensiinikulu endiselt madal ja õlitase naelutatud...
kuidas sul see mootor käitub soojast(kuumast) peast käivitamisel, peale 5...10 min seismist? viskab alguses suurema pahvaku tossu ja jääb siis \"rahulikumaks\", või on tossamise efekt kogu aeg ühtlane?
Unustasin jah mainida , ei ole tänaval korralikult s6itmise masin....
Aga jahh , suitseb koguaeg , aga vaikses tuuris ei suitse, kyynlaid ka ei tahma , ei 6000 oli vist liiast.....no ytleme et 4500-5500rpm on see tavaline pööre , mis too mootor näeb....
Aga äsja peale pandud mootor , arvatavasti ennem eelmine omanik ( loe:normaalne inimene) ei piinanud mootorit.

Yks kysimus veel ,kuidas vahetatakse gaasi hoovastikku, see neetud varras on ju mootori ja kere vahel, ja nii imeliku kujuga , et mitte ei saa teda kätte sealt , kas siis peab mootori maha v6tma?(2107 , 1987a , 06-mootor)
KILLER666 Kirjutas:Aga jahh , suitseb koguaeg , aga vaikses tuuris ei suitse...

Siis karta ikka pigem rõngaid Sad Rikkis klapitihendi korral kipub seismise ajal õli gaasijaotuskanalitesse immitsema ja tekitab käivitamisel pahvakaid.
Aga kas ei saa olla nii , et ainult näitex yks röngas on läbi ,, näiteks murdunud kaheks osaks , yks pytt nagu jah oleks teistest vähe kehvem, see v6is ka kyyla viga olla , no aga kas mitte 6lir6ngaid ei vahettta koos teiste r6ngastega , ja on arvestatud et nad kuluvad yhtlase kiirusega? Sest mootor s6re ei ole ja minek on kaa väga hea (veel) , Siis selline järeldus , et yks v6i rohkem õlir6ngaid on murdunud millegi pärast .
See ainult minu v6hiklik arvamus , parandage mind kui eksin..
KILLER666 Kirjutas:Aga kas ei saa olla nii , et ainult näitex yks röngas on läbi ,, näiteks murdunud kaheks osaks , yks pytt nagu jah oleks teistest vähe kehvem, see v6is ka kyyla viga olla , no aga kas mitte 6lir6ngaid ei vahettta koos teiste r6ngastega , ja on arvestatud et nad kuluvad yhtlase kiirusega? Sest mootor s6re ei ole ja minek on kaa väga hea (veel) , Siis selline järeldus , et yks v6i rohkem õlir6ngaid on murdunud millegi pärast .

Minek sõltub surverõngaste seisust. Täiesti võimalik ka seis, kus otsad on andnud ainult õlirõngad (või üks rõngas) ja surverõngad korras. Võimalik ka purunemine ja kinnijäämine. Vana asjaga võib kõike juhtuda ning ühtlase kulumise teooria ei pruugi kehtida; eriti kui Sa nii suurt \"itsi\" (5000 rpm) oled sellele andnud. Kui jama puudutab üht silindrit vaid, peaks see küünalde värvuses kajastuma küll.

Soovitan oma mootoriga minna kellegi suurte kogemustega spetsi juude ja talle seda näidata, niiviisi kaug-meetodil diagnoos ei ole eriti efektiivne.

Palju mootor muide õli sööb? Kas 1000 km läbisõidu juures on taseme langust märgata?
Kõige tõenäolisem on õlirõnga purunemine. Teada saad nii, et mõõdad rõhku silindris. Kui see on ebanormaalselt suur(läheneb diisli rõhule) siis on seal silindris õlirõngas puru. Väga levinud viga Ladadel.
Purunenud õlirõngaid pole ladadel kohanud.Küll on suht sageli purunenud kolvi ribi esimese ja teise rõnga vahelt.Kuid siis oleks ka surve karteris.Probleem võib olla selles,et näiteks mootor on pikemat aega seisnud ja silindrid rooste läinud.Kui siis on mootor tööle pandud hakkavad rõngad silindritelt roostet maha nühkima.Õlirõngad kui kõige õrnemad kuluvad seejuures rohkem.
See kehtib eriti ilma karbussita seisnud mootorite kohta,kuna üks sisselaske ja üks väljalaske klapp ju pidevalt avatud.
Mootor vedeles jah ennem mitu aastat niisama , aga olen täheldanud ka mingit vaikset klõbinat (saale kolin see ei ole)

TOM167

seismisega on ehk rõngad lihtsalt kinni jäänd.üks nipp on mis võib aidata kui rõngad lihtsalt kinni on.helista räägin täpsemalt.56716127 Tom
valdo Kirjutas:Mina olen oma Lada 111 juures püüdnud jääda enamjaolt 2000-3000 rpm piiresse, vaid erandjuhtudel (Soome/Euroopa kiirteed 120-130 km/h, kiired möödasõidud) olen \"näidanud\" talle kuni 3500 rpm. Igatahes 242 tuh km jooksul pole mootori sisemusse vaja tungida olnud ning bensiinikulu endiselt madal ja õlitase naelutatud...
Täna panin tähele kui sa Kehra lähistel mulle vastu tulid, siis sa sõitsid seal ebatasase tee peal nii kiiresti, umbes 80-90km/h. Kuidas amordid ja veermik sellele vastu peavad? Ise sõitsin seal 60km/h ja selle universaal Oldsmobilega, kui jõudsid märgata.
Nii aeglaselt selle pärast et tee oli halb ja käigukastis peaaegu puudus õli mida läksime ostma Kehra bensiinijaama, seal aga ei olnud midagi ja tuli edasi sõita samamoodi 40km kuni tuli järgmine tankla.
Mootor hakkab ka siis suitsema,kui bensiinipumba membraan katki ja benss valgub karterisse.Siis läheb õli vedelaks ja läheb nii rõngaste kui tihendite kaudu karterisse ja tagajärg paiskub summutist suitsuna välja.
Siis ka õlituli madalatel tuuridel kipub põlema.
rahvatarkusi rõngaste lahtiehmatamisest
..ilma mootorit lahti võtmata.

Mummuke

Tasane klõbin? Klapiklõbin siis äkki? Ega muud üle jää, plokikaan maha, vaata mis pilt avaneb. Ühtlasi soovitaks igaks juhuks plokikaane tihendi ära vahetada ning vahetamise käigus siis klapid ka ära reguleerida. Lisaks vaata üle küünalde seisukord-äkki mõni tõmbab õliseks (pane auto korra käima, siis keera süüde välja ja vaata ükshaaval küünlad üle)? Kui on, siis kindel, et klapisääretihendid, sellest tulenevalt ei pruugigi kõik silindrid ilusti kogu aeg töös olla ning rõhk karteris madal.
Aga tossu sellise vea puhul olla ei tohiks, nii et õlirõngaste küsimus jääks ka ikka teemasse. Muide, mis nägu on karteri tuulutuse voolik seestpoolt?
Martti Kirjutas:
valdo Kirjutas:
Täna panin tähele kui sa Kehra lähistel mulle vastu tulid, siis sa sõitsid seal ebatasase tee peal nii kiiresti, umbes 80-90km/h. Kuidas amordid ja veermik sellele vastu peavad? Ise sõitsin seal 60km/h ja selle universaal Oldsmobilega, kui jõudsid märgata.

Nägin Sind. Amordid vahetatud, üks šarniir ka. Üks rooliots ka, aga sellel murenes kummkate. Muu originaal. Usun, et 248 000 ls pealt pole väga paha? Olen kuulnud, et mõni juba alla 100 000 pealt midagi veermikus vahetab...

Mis kiirusse puutub, siis... minu 80-90 km/h on mõne teise autoga võrreldes ikka üsna väike. On palju juhte, kes minust kui postist mööda sõidavad ja seda ka siis, kui mul siin-seal vahel 100 lähedal kiirus on.