automoto.ee foorumid

Täisversioon: UUS PÄÄSTEAKTSIOON ! Tramm
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6
Sai täna see asi arutatud ja kokkulepitud. Uue kodu saaks trammivagun T4 nr. 294, mis on valmistatud 1978. aastal ning lasti Tallinnas käiku sama aasta juuni kuus. Hinnaks 12 000 .- Eesti krooni. Raha kogub \"kris\". Trammile on juba mõeldud ka oletatav kasutusvõimalus J-Jaanis.

Tramm T4 nr.-ga 294 nägi täna välja selline:
http://img366.imageshack.us/img366/4576/jaani0793fh.jpg
http://img366.imageshack.us/img366/1782/jaani0802tf.jpg
http://img366.imageshack.us/img366/9479/jaani0819qh.jpg

Pangaarved siin:

VANATEHNIKA PÄÄSTMINE

Saaja: Kristo Pals
Krediidipank: 4278603646204
Sampo Pank: 336316830007
Hansapank: 221010872489

Selgitus: päästetava masina mark; foorumi kasutajanimi (kui on)

Esmane eelistus Krediidipanga konto, kuid pole primaarne
Täpsustuseks niipalju, et välja sai valitud vagun, mis (tingimata juhtvagun) hetkel kõige komplektsem. Lähemal vaatlusel sai tuvastatud vaid piletisahtli puudumine trammijuhi kabiiniukse sees. Vagun ootab meid täpselt selsamal kohal, kuhu ta 13.05 oma viimase liinilkäigu järel seisma pandi. Regardman`il on tema tänasest päevast pilte, aga näeb teda praegusena ka foorumlase 6631 tehtud viimasel pildil siin galeriis:
http://tallinn.mashke.org/galleries/t4/294-95.html
Mul peaks veel 100EEKu vaba olema. Teen otsa lahti ja paneme selle 100EEKu trammile hakkama!
Kas keegi organisaatoritest seletaks mida selle trammiga JJ-s tegama hakatakse ning kuidas see sinna transporditakse?
isandpauk Kirjutas:Kas keegi organisaatoritest seletaks mida selle trammiga JJ-s tegama hakatakse ning kuidas see sinna transporditakse?

Tramm täidab sama otstarvet nagu sealsed 4-l rattal olevad aparaadid, transporditakse niimoodi nagu ikka tramme uude ellu viiakse.
Panen ka oma 100 trammi alla, seega alustame.

PS - erinevate aktsioonide nurjumise tulemusel on 10700 krooni õhus rippumas - palun kõigil teada anda, kes sooviks antud summast oma osa trammile pühendada.

Praegu seis siis selline:
EdR - 100.-
kris 100.-

Kokku 200.-
Oma panus ka siia !
Teeme taas refreshi:

EdR - 100.-
kris 100.-
regardman: 100.-
Volli: 360.-

Kokku 660.-
Varjupaiga eestvedajad nõustusid külastajate ettepanekutega, hakata koguma ka neid sõidukeid, mis nõukogude ajal meie teedel sotsmaade toodangust tooni andsid (Avia, Nysa, Žuk, Multicar, Ikarus) Kasutaja Volli tuli välja mõttega, et siis võiks ju ka ühistranspordi eksponaadid esindatud olla. Sellegagi oldi nõus. Kuna varjupaik piirneb endise Türi-Tamsalu kitsarööpmelise raudtee tammiga, siis plaanime selle meenutuseks väikese temaatilise kompositsiooni rajada. Ja nähes täna heas seisukorras trammi T-4 juhtvagunit, tekkis tõepoolest huvi see isend varjupaiga kollektsiooni täienduseks saada. Kasutaja TAR, kui vanaautode varjupaiga nime ristiisa, oli nimevahetusegagi nõus - kui tõesti trammi soetamine ning kohaletoomine ning paigaldamine õnneks lähevad, siis järgneb uue nime panemine : tõenäoliselt VANASÕIDUKITE VARJUPAIK. On ju praegugi varjupaigas pritsimeeste jalgratas, motoroller Muravei, kaks traktorit ...
Kuna kasutaja kris on seniste päästeaktsioonide raamatupidajana näidanud end korrektse ja täpse foorumlasena, siis teen ettepaneku temal jätkata.
Palun minugi panus kanda uue \"päästetava\" arvele.
Nüüd saan siis hakata ka traktoreid selle pilguga vaatama ,kui ringi sõidan.Smile
Tore, et üks meie T4-dest nüüd päästetud saab! Ei tea, palju TTTK selle eksemplari eest saada tahab?
martinmannik Kirjutas:Tore, et üks meie T4-dest nüüd päästetud saab! Ei tea, palju TTTK selle eksemplari eest saada tahab?
On ju kohe alguses kirjas, et vagun maksab 12000....see on sümboolne vanaraua hind! TTTK ei saa kahjuks vagunit kinkida, sest see oleks juba heategevus, aga heategevusega ei või tegeleda ettevõte, mis ise elab vaid dotatsioonidest.
Kui nüüd kuidagi saaks lahendatud ka asja transportimine Järva-Jaani, siis võib-olla ei olegi raha kokkusaamine kambapeale väga ulmeline eesmärk?

Igatahes kui on olemas äraveoks ja selle tehniliseks lahendamiseks vähegi tõsisemad ja reaalsed plaanid/kavad (seda niisama nt Janu-Juku sappa ei pane), siis kaalun ka ise projekti toetamist. T4 näib Tallinnas igatahes ajalugu olevat - kuigi nt Daugavpilsis sõidavad veelgi vanemad trammid.
Kui minul ka mingi osalus kusagil üleval on, palun selle kanda trammi kontole.
Täna algavad eelläbirääkimised äraveo asjus. Soov oleks ainult suhteliselt kiiresti teada saada foorumlaste reaktsiooni antud ettevõtmise suhtes üldse ...
valdo Kirjutas:Kui nüüd kuidagi saaks lahendatud ka asja transportimine Järva-Jaani, siis võib-olla ei olegi raha kokkusaamine kambapeale väga ulmeline eesmärk?
Igatahes kui on olemas äraveoks ja selle tehniliseks lahendamiseks vähegi tõsisemad ja reaalsed plaanid/kavad (seda niisama nt Janu-Juku sappa ei pane), siis kaalun ka ise projekti toetamist.
Jah, plaan tundub esialgu ehk hullumeelne, kuid seda vaid esialgu Smile Ja kui paljude ideede aretajate peale on alguses näidatud näpuga ja koputatud otsmikule, kuid hiljem, kui plaanid teostatud, imestatud, miks ise midagi taolist ei võinuks teha!
Esialgne kava on selline, et lgp. Muuseumipapa leiab vagunile sobiva koha ja valmistab ette seisuplatsi. Transport tuleks organiseerida kahes jaos: esimese satsiga viiks kohale vajaliku koguse rööpaid ja liipreid, vaguni alusvankrid ja vooluvõttur. Seejärel, kui tee paigas ja alusvankrid seal peal, tooks kohale vagunikere enda.
Lõpetuseks üks kunagi loetud mõttetera, mis mulle kohutavalt meeldib:
ei ole lahendamatuid probleeme, on vaid laisad inimesed! Kui vaid õnnestuks sellise mõttega alati elada Smile
Ahjaa, mainimata jäi selline huvitav fakt, et seoses käimasoleva projektiga peaks Eesti saama esimese jupikese euroopaliku laiusega kitsarööpmelist trammiteed (1000mm) Toungue
See justkui jälle üks asi, mis senini lätlastel on, aga meil veel ei ole Sad
Minu summa ka trammi arvele paluks.
Toetan trammi soetamist.

Kas Volli valgustaksid lähemalt rööpmelaiuse muutumise protsessi. Kas alusvankrid on originaalid (Tallinnas rööpalaius pool sülda e. 1067mm), kas liiprid ja relsid tuleb ise hankida jne.

TAR Kirjutas:Toetan trammi soetamist.
Kas Volli valgustaksid lähemalt rööpmelaiuse muutumise protsessi. Kas alusvankrid on originaalid (Tallinnas rööpalaius pool sülda e. 1067mm), kas liiprid ja relsid tuleb ise hankida jne.
Rööpmelaiuse muutmine on imelihtne: vagun tuleb oma senistest alusvankritest transportimise ajaks niiehknii vabastada (kõrguslikult ei mahu treiler trammiga igasuguste liinide alt ju muidu läbi), maha laadides aga uuesti alusvankritele paigutada. Et aga 1067 mm alusvankreid on TTTK-l endal vaja, üle on aga Saksamaalt ostetud vagunite 1000 mm-id
alusvankreid, siis need võtamegi Smile
Rööbaste-liiprite osas on läbirääkimised veel algusjärgus, kui kellegil selles osas võimalik abi või ideid pakkuda, siis need on teretulnud! Asi lihtsalt selles, et neid jagatakse natuke teises kohas, kui trammi ennast Toungue Aga põhimõtteline kokkulepe, et needki saame, on juba olemas!
Lehti: 1 2 3 4 5 6