automoto.ee foorumid

Täisversioon: jama võrri esi ja taga tulega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

miko556

mul ei lähe nii esi kui tagatuli põlema mida teha pirnid on terved
esi oma on kindlasti aga tagumisi ei tea
miko556 Kirjutas:mul ei lähe nii esi kui tagatuli põlema mida teha pirnid on terved
esi oma on kindlasti aga tagumisi ei tea

Kas kusagil on lühis või katkestus.

Võta voltmeeter või tester pihku ning käi jupphaaval kogu ahel läbi alates generaatorimähisest kuni tule(de)ni. Katkestuse korral on mähise otsal mootori töötamise ajal normaalne pinge peal, lühise korral mitte.

Parandad lühise/katkestuse ära ja on taas korras Smile

miko556

aga kas on võimalik akut peale kruttida võrrile
kõik on võimalik ! tahad sa aku peal teha ainult tuled või kogu süsteemi?
miko556 Kirjutas:aga kas on võimalik akut peale kruttida võrrile

Loomulikult on võimalik, aga aku monteerimisel pead arvestama järgmiste lisakulutustega/-jamadega:

1. Tuleb ehitada akulaadimissüsteem vahelduvvoolu-dünamolt.
2. Aku maksab teatud summa ja kestab mõned aastad, siis vaja uut.
3. Akupõhisele alalisvoolu-süsteemile üle minnes pead vahetama signaali, mis Sul tõenäoliselt praegu on nn \"põristi\" vahelduvvoolu sageduse taktis.
4. Kui Sa võrri pidevalt ei kasuta, siis vajab aku vahel laadimist (nt talvel) ning Sul on kindlasti vaja ka laadijat.

Võrrimees

On, mul isiklikult on tehtud, süüde, tuled ja mis kõik veel, kärab hästi ja laadimine on ka lihtne ja pohuistlikult teostatud ja töötab!
Valdo kirjutas
Tsitaat:2. Aku maksab teatud summa ja kestab mõned aastad, siis vaja uut.
Kui akut kasutada käivitamiseks, siis ta ilmselt eriti kaua ei ela. Vaevalt, et konkreetsel võrril starter on või kavatsetakse paigaldada. Ilmselt on
asi rohkem soovis tulesid jm. tarbijaid seisva mootori korral kasutada.
Kui aku pidevalt laetuna hoida ja koormata kuni 0,1*C vooluga, kas ta siis kauem töökorras ei püsi?
künnimees Kirjutas:Kui akut kasutada käivitamiseks, siis ta ilmselt eriti kaua ei ela. Vaevalt, et konkreetsel võrril starter on või kavatsetakse paigaldada. Ilmselt on
asi rohkem soovis tulesid jm. tarbijaid seisva mootori korral kasutada.
Kui aku pidevalt laetuna hoida ja koormata kuni 0,1*C vooluga, kas ta siis kauem töökorras ei püsi?

Akul on omadus tasapisi ka ise tühjaks minna. See puudutab mitmekuulisi või pikemaid jõudeperioode. Ma ei usu, et üht tüüpilist võrri kasutatakse nii mõne kuu tagant regulaarselt ka talviti. Pigem jääb aparaat sügissuvel seisma ja võetakse taas kevadel (kevadsuvel) kasutusse. Selle ajaga võib aku aga tühjeneda nii, et vajab vahepeal (või enne seismajätmist) laadimist.
akude eluiga on suht suhteline, kuid pole ma näinud aku mis üle 10 aa vastu pidanud.
teemast mööda kah vähe.ma kasutan võrri iga päev,igavesti odav liikur.
valdo Kirjutas:Selle ajaga võib aku aga tühjeneda nii, et vajab vahepeal (või enne seismajätmist) laadimist.



No ühele korralikule motoinimesele ei tohiks aeg-ajalt aku laadimine mingi probleem olla....

miko556

aitäh nõu annete eest
Endal on ka selline viga ja asjast jagu ei saa.Kõik juhtmed on korralikult ühendatud ja kõik juhtmed on terved.Kui asjale pihta saad,siis räägi mulle ka.
karlpiff Kirjutas:Endal on ka selline viga ja asjast jagu ei saa.Kõik juhtmed on korralikult ühendatud ja kõik juhtmed on terved.Kui asjale pihta saad,siis räägi mulle ka.

Selle inimese poste lugedes hakkab mul tekkima kahtlus, et kellegil on pühadeajal igav ja katsetab foorumi kaaslugejate valuläve tundlikust.