automoto.ee foorumid

Täisversioon: Keevitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Meil töö juures keevitaja mälu järgi keevitas nende teraserullidega ja gaasiga. Nimelt keevitas taimekaitsepritsi alumiiniumpoomi pidevalt mul. Tõstis ümber ainult traadirulli, ja reguleeris ning tuld.
(27-10-2013, 16:59 PM)maisalup Kirjutas: [ -> ]Meil töö juures keevitaja mälu järgi keevitas nende teraserullidega ja gaasiga. Nimelt keevitas taimekaitsepritsi alumiiniumpoomi pidevalt mul. Tõstis ümber ainult traadirulli, ja reguleeris ning tuld.
Miks ta seda alumiiniumpooli pidevalt keevitama pidi? Ei jäänud esimese korraga pidama? Smile
Kui ta ühtegi asja raualt alumiiniumi keevitamisele üleminekul ringi ei tõstnud, kaasa arvatud gaasisegu, siis pole ime...
Või keevitas ta rauda ka puhta argooniga?
Ma nii kõva keevitaja pole, iga kord vahetan rullid, juhtdüüsid, kõri ja ballooni.
Harjutamist tahab pidevalt sellegi poolest.
Pideva õmbluse jaoks peab olema ka väga hea jahutusega käpp, sest Al puhul voolud reeglina suuremad.
Ilma kõrgsagedusvooluga "puhastajata" keevitusseadmel tuleb ka see töö endal enne roostevaba harjaga ära teha.
jäi pidama küll, rebenes jälle teisest kohast kuna kiirused suured ja põllud viletsad. Ma pead ei anna, et just nii, aga niipalju kui mina nägin, siis vahetas traati. Võibolla mingi täidistraat või midagi, sest meil alumiiniumi keevitust tuli üliharva(2korda aastas) ette, peamine oli siiski terase keevitus. Kuna ise pole spetsialist siis ei pretendeeri täielikule tõele.
To maisalup- no vilets põld on küll peeglist vastuvaataja viga. Kas seda lagunevat alumiiniumpoomi on mõtet pidada? Just lõpetasime Junkkari pritsile jäikade 21x1,2 terastorust uute tiibade tegemise(pritsimislaius tuleb kokku 20 m). Endised tiivad küll terasest, kuid käisid kokku ja seetõttu rasked, suure inertsiga. Kui satumegi teele, siis sellisest mahiinast hoitakse korraks viisakalt kaugele. Meenub "Kevadtorm"- terve jagu tankihävitajaid jättis relvad ja positsiooni ja plagas allamäge, kui pritsitiib nende kohale ähvardas ulatuda...
Läheb juba teemast välja, kuid meil töölaiuseks 32meetrit, töökiiruseks kuni 25km/h. Mina isiklikult tegelesin ainult taimekaitse töödega, harimisega tegelesid kompanjoonid, kelle otsustada polnud miskit, neid käseb agronoom ja aeg taob kannaga p..sse
Vana pritsi alumiinium poom pidas hulga paremini vastu kui uue teras poom on, see viimane on ikka täitsa hullumaja.
Loodan, et ei lähe teemast välja. Nimelt kas oskate soovitada kedagi kes traadikeevituse remondiga hakkama saaks. Esindust ärge soovitage, sest tegu "kvaliteetse" poola keevitusega ja garantiiremont just seal toimubki. Äkki on lihtsam siin raha eest korda teha, kui kuu aega oodata.
Kuskilt nigu meelde jäänud, et alu keevitamine tahab saada vahelduvat voolu, mitte alalist Rolleyes
Alu keevitades on vaja kõva voolu.
Traadi kogemus on 15a. vana ja ei mäleta sellest muhvigi, aga TIG-imisel on trase jaoks vaja pisut väiksemat voolu kui alu keevitusel. Vähemalt mulle tundub. Ega ma tegelikust ei tea. Ise katseeksitus meetodil õpind.
Gaasi kogus käib minul otsa läbimõõdu järgi. Kui ots on 10mm siis on ka gaasi hulk 10l/min, kui 7mm siis 7l/m jne.



Kaevasin pisut ringi ja väidetavalt, siis on maa positiivne.
Teab keegi, et kas sääraseid vidinaid müüakse meil kuskil?
Nimeks neil butt-weld clamps või intergrip clamps.

[Pilt: blog5.jpg]

[Pilt: 0812cct_14_z%2Bclecos_c_clamp_and_f_clam...e_view.jpg]
kui käed küljes siis teeb need ju igaüks valmis.
Vajalikud vahendid: - peaga polt M6(5), jupp kanttoru näiteks 20x20x2, tükk 1mm plekki, puur d=6,5mm ning vardajupp D=6mm l=20mm näiteks. Natuke lõikamist, törts keevitust ning valmis.

Ats.

(05-12-2013, 18:13 PM)chopper Kirjutas: [ -> ]Teab keegi, et kas sääraseid vidinaid müüakse meil kuskil?
Nimeks neil butt-weld clamps või intergrip clamps.

[Pilt: blog5.jpg]

[Pilt: 0812cct_14_z%2Bclecos_c_clamp_and_f_clam...e_view.jpg]
(05-12-2013, 18:29 PM)ats97 Kirjutas: [ -> ]kui käed küljes siis teeb need ju igaüks valmis

Seda küll. Võibolla olekski hea end käsile võtta ja ära teha.
Eestis on täitsa olemas inimesed, kes kohapeal keevitusmasinaid remondivad, äkki oleks kasulik neile näidata, kui ise elektrit väga ei jaga.
Näituseks need esindused kes kohapeal analooge pakuvad.
MELI kirjutas... Paar päeva tagasi sai alles teist korda proovitud alumiiniumi keevitada ja ühtäkki käisid aparaadi sisemusest sellised plaksud ja tuli suitsu ka...
See on siis ikka tõsi, et kogu see elektroonika töötab suitsu baasil. Väidetakse ju, et igasse elektroonika komponenti on doseeritud täpne kogus suitsu ja kui see suits välja lasta, siis see elektrooniline komponent ei tööta enam. Big Grin
Vabandan OT pärast
On vist Inglis maalt päritud vana sõna.Ma ei ole nii rikas,et osta odavat asja.Remondi koha pealt võin natuke aidata 53019248 margo.
Kas Tallinna kontaktid huvitavad või jäävad kaugeks?
Mul ka koos tig funktsiooniga elektroodkeevitus inverter, mul peab olema elektrood - , + poolega keevitas ka, aga ei sulatanud nii heasti laiali keevist ja metalli ei liitnud ka heasti.
Üldiselt varis av31 kuumutamatta(külmas läheb härma) Teeb viisaka õmbluse kuigi ise ka asjaarmastaja mitte prof.
Tänapäevastel inverteritel pidavat kõigil elektrood - klemmi alla minema.
alumiiniumi keevitusest nii palju, et mul tuttav ka proovis omal elektroodiga alumiiniumi keevitada- ei tulnud see tal välja, ütles ka, et traadiga on etem. Võibolla oli vool nõrk, et ei põletanud kattematerjali ära?
7 pinnist kaks peaksid olema pinge lülitamiseks (vähemalt Tig võimalusega masinatele) aga arvatavasti on selle masina pesa ainult pinge regulliks. aga Tig puhul see aitaks ka sind tiba, saad enne lahtitõmbamist voolu nulli keerata, või noh minimaalseks. Jalgpedaalid käivad kah 7 pinniga, kui oled Tartust võiksin oma pedaali näidata, saaks ehk targemaks standardi kohta.
Kooli ajast meenub, et keevitusklassis oli meil gaasiga lõikamiseks selline spetsiaalne laud/vann. Peal olid vertikaalselt paigutatud metalliribad, mille peale sai detaili toetada ning vanni põhja vist sai vett lasta. Keegi teab kuidas sellist asja nimetatakse ning kust tänapäeval sellist leida võiks? Suuruse poolest iseenesest midagi väga suurt ta just ei olnud. Võibolla meeter pikk ja nii 40 cm lai.