automoto.ee foorumid

Täisversioon: Keevitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(20-12-2013, 20:18 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Üks teistlaadi mure ka. Kas keegi oskab midagi öelda sellise MMA inverter Lincolni keevituse kasutamisest TIG funktsioonis.

Pildi pealt paistab elementaarne elektroodi-inverter. Pult kaugele ei aita, sest selle pealt saad ainult voolutugevust reguleerida.
Kuna masin annab DC voolu, siis Al TIG keevitus unusta ära, siiamaani pole maailmas veel kellelgi õnnestunud.
Kuna eraldi korrektset TIG-režiimi pole tehases sisse pandud (automaatset, poolautomaatset, täis-manuaalset) saad teha ainult eriti lolli kraapsüütega ja reguleerimisvõimalusteta argoonkeevitust roostevabale terasele. Gaasiklappi ka pole masinas, seega on kraanikeeramine.....
Asju tuleb kasutada vastavalt nende otstarbele. Antud asi on mõeldud elektroodkeevituseks ja selleks on ta hea, kõik muu on jama.
Sry, kui päeva ära rikkusin Smile
gaasi sisse ja väljalülitamise viiteks oleks mõistlik klapi ahelas kasutada aegreleed
igas mõistlikus elektritarvete poes saadaval nii sisse kui väljalülitusviitega jm. funktsioonidega.
viited alates aegadest alla sekundi kuni päevadeni
multifunktsionaalne aegrelee oleks nt. märksõnaks
Suur mure on sellise eksootilise traadikeevitusega Arcos Master 150. Muidu toimetanud aastaid kenasti kuid nüüd ütles lepingu ülesse keevituskäpp. Amatööri pill, gaasiklapp käpa sees. Seal kõri keere katki ja muud hädad. Traadikõri tahab ka vahetust, lisaks veel see katte voolik, kus kogu kupatus sees, mitmest kohast puruks.

Kas mõni lahke kodanik oskab nõu anda kus kogu selle süsteemi uue saaks? Kas oleks võimalik mõne teise keevituse oma aretada? Kahtlen, et selle Arcose enda juppe enam kuskil müüakse.Googeldamine abiks ei olnud. Kahjuks oma ameti tõttu vähe eestis ja aega napib mööda linna jooksmise tarvis. Oleks väga tänulik mõne asjaliku viite eest.

[attachment=47231][attachment=47232][attachment=47233][attachment=47234]
Su massinal vist selline ühendus puudu:
https://www.osta.ee/keevitus-kapp-43413629.html
Teine pilt. Kui juba ehitad, pane universaalne ühendus ka, teeb edaspidise elu oluliselt lihtsamaks.
Odavama otsa Telwinitel näiteks samasugune lahendus kasutuses, gaasiklapp käpas. Ja käpp niiöelda jäigalt aparaadi küljes kinni. Pead minema Tallmaci ja vana asja kaasa võtma. Ennem võiks ka gaasiklapi toitepinge ära mõõta, äkki Telwini oma ei ühti antud hädalisega.
Või siis ostad niiöelda europistikuga käpa. Selle paigaldamiseks on vaja aga ka pistik ise aparaadi külge ehitada. Ja siis gaasiklapp hakkab asetsema aparaadis endas.
Üldiselt viimane lahendus on jätkusuutlikum. Need aparaadi küljes jäigalt olevad käpakaablid kipuvad kergesti aparaadi juurest ära murduma. Võibolla ka tegu liiga kehvade materjalidega. Muidu Kemmpi pisematel inverteritel ka see keevituskäpp ilma pistikuta jäigalt aparaadi küljes.
(03-03-2014, 00:10 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Su massinal vist selline ühendus puudu:
https://www.osta.ee/keevitus-kapp-43413629.html
Teine pilt. Kui juba ehitad, pane universaalne ühendus ka, teeb edaspidise elu oluliselt lihtsamaks.

Ahvatlev pakkuminde, kuid see käpp eeldab vist, et gaasiklapp keevituse korpuses sees. Kahtlane kas see Arcos nõrguke reduktor jõuab nelja meetrisest kõrist traati läbi lükata? Kus seda universaalset ühendust saaks ärida.

(03-03-2014, 00:21 AM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Odavama otsa Telwinitel näiteks samasugune lahendus kasutuses, gaasiklapp käpas. Ja käpp niiöelda jäigalt aparaadi küljes kinni. Pead minema Tallmaci ja vana asja kaasa võtma. Ennem võiks ka gaasiklapi toitepinge ära mõõta, äkki Telwini oma ei ühti antud hädalisega.
Või siis ostad niiöelda europistikuga käpa. Selle paigaldamiseks on vaja aga ka pistik ise aparaadi külge ehitada. Ja siis gaasiklapp hakkab asetsema aparaadis endas.
Üldiselt viimane lahendus on jätkusuutlikum. Need aparaadi küljes jäigalt olevad käpakaablid kipuvad kergesti aparaadi juurest ära murduma. Võibolla ka tegu liiga kehvade materjalidega. Muidu Kemmpi pisematel inverteritel ka see keevituskäpp ilma pistikuta jäigalt aparaadi küljes.

See gaasiklapp on selline lihtne, elektrit juures pole, töötab lihtsa kraanina päästiku kaudu. Peaks vist jah Tallmaci vendi tüütama. Vaataks siis selle europistikuga käpa ja aretaks gaasiklapi korpusesse. Kuigi keevitamist vähe ja kui käis vana käpp ligi 15 aasat, kui saaks samasuguse siis käiks see uus keevituse lõpuni ära.
Tere! Üks kiire küsimus siia vahele, kas kellelgi on kogemusi selliste keevitusseadmete tootjatega nagu ISKRA VARJENJE ja VARSTROJ ? Mõlemad firmad Sloveenias. Otsin suuremat MIG-i vaikselt.
http://www.iskra-varjenje.si/html/ang/osnovna.html
http://www.varstroj.si/index.php/varstroj-dd.html
http://www.xn--wrx-sna.ee/index.php/comp...l?Itemid=0
http://antehnika.eu/toode/209/Poolautoma...DI_Ecoline
Varstroj on põhimõtteliselt OTC Daihen. Tulevad samadest tehastest, lihtsalt värv ja kirjad on erinevad. Varstrojl hind parem. OTC-ga on endal kogemus olemas ja täitsa kenasti keevitas.
Kergitaks korraks teemat kuna oleks ka vaja mõnikord keevitada. Teenust ei osuta ja seega kergemaks tarbimiseks. Millist tootjat, mudelit?
http://www.stokker.ee/p:1310866/keevitus...-182-turbo
http://www.wörx.ee/index.php/component/v...l?Itemid=0
http://www.wörx.ee/index.php/component/v...l?Itemid=0
http://antehnika.eu/toode/133/Poolautomaat_MIG_170
http://www.remonditehnika.ee/e-pood/mig-keevitused/120
Suurt valikut siin meie turul just pole ja kusagilt e-bay kaudu endale midagi soetada ning pärast asi maha kanda ma ei taha. Garantii on oluline.Tänud kui vaevaks võtate arutleda!
Terv.

vaata ka Rallymig Migatronicu oma - müüvad tööriistamarket ja Sanistal, endal sai auto tegemiseks võetud. Täisautomaatne ja erinevad traadivõimalused. Suhteliselt mõnus lasta - ka 6mm teras pole probleem kui seda palju pole. Väike kompaktne ja kerge.
Teiseks kuid kallim Kemppi Minarcmig 200A - väga hää pill Inglismaalt ostes tuleb kolmandik soodsam ja garantiid kehtivad üle euroopa.

Eks hind paneb asjad paika kuid odav ei pruugi odavaks jäädaSmile

rapidwelding.com ostsin sealt Kemppi tig-i hinnavahe 800 euri siinsega

Hundu77
Siin ka sur alik erinevaid:http://www.tallmac.ee/est/t/k1/keevitusseadmed
(19-03-2014, 16:08 PM)markxx Kirjutas: [ -> ]Suurt valikut siin meie turul just pole ja kusagilt e-bay kaudu endale midagi soetada ning pärast asi maha kanda ma ei taha. Garantii on oluline.Tänud kui vaevaks võtate arutleda!

Kui milleski meie turul valikut on siis keevitusaparaatides kindlasti. Alustades tsinkplekkpang hiinakatega ja lõpetades high-end brändi-inverteritega. Suuda vaid endale sobiv ja õige välja valida. Ja põhiosas on kõik kohapeal olemas, nii proovimiseks kui kaasaviimiseks.
Kuna mul on ikka huvi tulevikus hobikorras autosid taastada-parandada, siis mõtlesin, et oleks vägagi kasulik omale keevitusaparaat muretseda ja keevitamine ära õppida, varem sellega kokku puutunud ei ole. Tekkis aga küsimus, millist seadet valida. Nagu ma aru olen saanud, siis oleks mõistlik vaadata 380V aparaatide poole? Kui võimas peaks keevitus olema, et auto juures kõik korralikult tehtud saaks? Silma on jäänud sellised aparaadid:
http://www.wörx.ee/index.php/component/v...l?Itemid=0
http://www.remonditehnika.ee/e-pood/mig-...mo/120-697
http://www.remonditehnika.ee/e-pood/mig-...50/120-698
http://www.stokker.ee/p:1644748/keevitus...80-2-turbo
Milline neist on parim, või on sellises hinnaklassis mõni parem aparaat? Endale tundub, et sellel Varstroj'l on hinna ja näitajate suhe kõige paremini paigas.
Alusta ehk sellest, et kui kaugel alajaamast asud, kui suured on pingekõikumised, kui vanad ülekandeliinid, kui suur su peakaitse on jne. Kas mõni lüpsilaut võtab palju voolu su alajaamast? Väga kehva elektrivarustatuse korral pole ehk mõtet ostagi, keevituse kvaliteet jääb madal ja ise kirud aparaati ja suure tarbimisega naabreid.
Absoluutsele tõele ei pretendeeri, aga natuke olen hobikorras autosid keevitanud ja minu mõtted/kogemused oleks sellised:

Kui inverterkeevitus, siis on 1-faasiga täitsa võimalik keevitada ja vilets vool ei ole ka üldiselt probleemiks (muidugi mingi piirini). Samas trahvomasin on kindlasti lollikindlam ja kardab tolmu ning niiskust vähem.

Remonditehnika.ee MIG-250 on võimsus alates 60A, aga seda on kindlasti liiga palju ja 0,6mm traati võiks ka saada kasutada.
MIG-200COMO keevituskäpp 1,8m on liiga vähe. Kui auto on näiteks külili, siis ülemist karpi õieti keevitama ei ulata.
1,8m vähe jah. Omal küll mma elektrood keevitus, kuid minu 4meetrised juhtmed kipuvad ka vahest lühikeseks jääma, mis siis veel 1,8 rääkida, pidevalt pead aparaati edasi tarima.
Selle lingi taga on üks universaalsemat sorti keevitus. Peaks saama enamus töid tehtud. Hinnapoolest ka üsna mõistlik.
http://www.stahlwerk.ee/component/virtue...l?Itemid=0
Tsitaat:Toide
AC 230 V
Võimsus
9,6 kW
Vajatav peakaitse
16 A

Kuidas need andmed kokku klapivad? Minu loll pea ütleb, et 10kW tahab 1 faasi puhul saada 40 amprist peakaitset. 16 oleks ehk kolme faasi puhul.
http://www.stahlwerk.ee/component/virtue...l?Itemid=0
Endal kah traadikeevitust vaja. Söön vist paar kuud kiirnuudleid ja ostan inglismaalt Kemppi 200A inverteri. Maksab küll omajagu aga kuna tahaks vahepeal auto juurde ka venitada, siis trafoga keevitust väga ei taha. Remondi poolest ei tohiks ka tulevikus hätta jääda, kuna Kemppil päris korralik tugi.