automoto.ee foorumid

Täisversioon: Keevitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(21-10-2018, 20:11 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]
(21-10-2018, 19:33 PM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]
(21-10-2018, 17:14 PM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]Küsimus kui palju hoiate gaasivoolu keevitamise ajal. Mul regulaatoril üsna lai roheline ala kirjas MIGi jaoks, aga konkreetset liitrit minutis olke sparem teada. Hetkel tundub, et nagu liiga palju kulutaks seda gaasivärki. Pool 5kg rulli umbes ja samas ka pool 20kg segukaasist ka läinud. Vähemalt mulle tundub nii kella järgi.

Ma saan 15kg rulli 20 gaasiga ära lastud.

Mul on umbes 15l/min reguleeritud ja 30kg ElmeMesseri suure ballooniga saan mitmeid 15kg rulle ära lasta, äkki 3-4tk vms.

Mul sussutamine ka,sumpse jne. ja reduktori kellad ka katki.
(22-10-2018, 08:17 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]... ja reduktori kellad ka katki.

 Selle vastu aitab püstoli otsa käiv gaasi vooluhulga mõõdik. Saab hulka täpsema tulemuse, kui vana kella seiereid uurides.  Smile
(22-10-2018, 20:06 PM)korvimees Kirjutas: [ -> ]
(22-10-2018, 08:17 AM)hundu615 Kirjutas: [ -> ]... ja reduktori kellad ka katki.

 Selle vastu aitab püstoli otsa käiv gaasi vooluhulga mõõdik. Saab hulka täpsema tulemuse, kui vana kella seiereid uurides.  Smile

see oli ka kunagi olemas,ära kadund rsk Smile
Kas kellelgi on olnud kokkupuudet Leedus 90ndate alguses valmistatud elektroodkeevitusega Volta-1251?

Äkki on kellelgi sellest alles jäänud keevitusjuhtmeid?

A.
Oskab äkki keegi soovitada, et millist keemiat saaks kasutada, et keevisliitel saaks keevise läbivust kontrollida?
Väljamaal pidavat ka mingi roostesurm töötama. Või on kuskil keevitus tarvete poes sellist asja müügil? 
Teine asi on mõrade kontroll vedelik, et kust ka seda võiks otsida?

Panen lingi ka videost kus roostesurma kasutatakse. 
http://www.weldingtipsandtricks.com/macro-etch.html
Kas keegi oskab jagada linki/videot kus oleks hästi näidatud alt üles plaadi põkkõmbluse(PF) teostus. Vene keeles ei oska otsida ja ammeerika maa keeles videotel tehakse enamus ülalt alla.
(06-12-2018, 21:58 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab jagada linki/videot kus oleks hästi näidatud alt üles plaadi põkkõmbluse(PF) teostus. Vene keeles ei oska otsida ja ammeerika maa keeles videotel tehakse enamus ülalt alla.

https://youtu.be/XeQ2P-F35Is?t=190 ?
Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?
olen aru saanud sellest et odavatel on 2 rulliga traadi etteanne aj see jukerdabki kui kõri hakkab ära väsima. Kuna sellel max 0,8 traat siis pane 1mm kõri juukseb vabamalt. Traadirulle kontrolli ka vajadusel vaheta välja. Endal plaanis soetada 4 rulliga pill, kaovad igasugused etteande probleemid ära.

4 vedu on ikka 4 veduSmile
(07-01-2019, 21:39 PM)jupiter22 Kirjutas: [ -> ]Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?

Nendel telwinnidel on pealeveo mootor lahja. Sinna järele pikema kõri panek ei paranda ilmselt midagi. Gaasiklappi on tõenäoliselt vaja, kuna minu mälu järgi nendel odava otsa asjadel on klapp käpas sees, mille avad mehhaaniliselt, päästikut vajutades. Tee masinal korra luuk lahti ja vaata, kas CO2 voolik jookseb regulaatorist käppa otse või läbi mõne elektromagnetklapi. Sisend-väljund voolikuühendus ning 2 sisenevat juhet on tavaliselt asjad, mille järgi vastava klapi ära tunneb.
(07-01-2019, 21:39 PM)jupiter22 Kirjutas: [ -> ]Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?

Vaja on masina külge euro connectorit.
LINK   pilt
Käppa näiteks SEE 
Ei ole joonist käepärast ja ei oska gaasiklapi olemasolu kinnitada (reeglina masina küljes kohe gaasi vooliku sisendi teisel poole) aga kui seda pole siis vaja LINK ja Pilt

Kelligil olnud sama probleem LINK[url=LINK][/url]
(06-12-2018, 20:51 PM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]Oskab äkki keegi soovitada, et millist keemiat saaks kasutada, et keevisliitel saaks keevise läbivust kontrollida?
Väljamaal pidavat ka mingi roostesurm töötama. Või on kuskil keevitus tarvete poes sellist asja müügil? 
Teine asi on mõrade kontroll vedelik, et kust ka seda võiks otsida?

Panen lingi ka videost kus roostesurma kasutatakse. 
http://www.weldingtipsandtricks.com/macro-etch.html



ideealseks tulemuseks vajad 3 asja

1   2  3
Telwinitel on plastist kõri, traat sööb ruttu sinna vaod sisse. Enda omale sobitasin Migatronicu kõri (tundus olevat metallist?) ja probleem kadus.
(07-01-2019, 21:39 PM)jupiter22 Kirjutas: [ -> ]Mureks see, et mig- keevitus Telwin Telmig 180/2 traat ei jookse hästi peale, seda uuest peast alates, niikui kõril pisemgi kaar sees, siis ei toimi, kui sirge, siis on asi OK! Tekkis mõte asendada 2,5m pikkune kortsmoonikust originaalpõleti EURO- otsaga 3 m pikkuse põleti vastu. Oma peaga mõtlen, et vaja on: põletit, põleti pistikupesa (auk keevituse korpuse küljes olemas). Aga kas gaasiklapp on vaja ka juurde vaadata, või midagi veel? Mida arvate, kas selline pisike täiendus aitab traadil paremini peale joosta?
Panin keevitusele külge odava rauast traadikõriga põleti, taolise nagu originaal. Traadi etteande probleem lahendatud. Traat ei jooksnud ka uuel keevitusel nii hästi peale, kui nüüd. Tundub, et see valgest plastikust traadikõri on Telwinil juba uuena probleeme põhjustav.
Tere, mure nagu ikka vene keevituse ACP 0.8-105 traadietteandega. Nimelt põleb sel lolli järjekindlusega läbi üks transistor, кт818бм. Kui see juhtub siis jookseb traat ette ainult maksimum kiirusega ja maha reguleerida ei saa. Üks aasta ostsin Kurtna laadalt taskutäie transistoreid ja olen neid vahetanud aegajalt, kuid nüüd on varud otsas jälle.  Kaasfoorumlane h2rra jagas kunagi mulle selle keevituse skeemi ka, VT3 on see mis pidevalt rikneb. Siin skeemil on mustaga VT3 juurde joonistatud dioodid mis pidid selle läbipõlemise mure lahendama, kas keegi oskab seda kommenteerida? Ja kui nii siis mis näitajatega need lisatavad dioodid olema peaks.  http://static3.nagi.ee/i/p/996/87/24921775fe5587_o.jpg
[Pilt: 011194506747bc5.jpg]
Kas lähedasega asendada ei saa? Sahtlis umbes kaks kilo uusi: KT 805 A,B 17 tk, KT 902 A 8 tk, 2T809 A 29 tk, KT 808 A 26 tk, KT 803 A 8tk, jne teisi paarikaupa. Aga päris 818 pole. Või võta ESAB, Lincoln poodist transistorite kuluva raha eest...
Tuli üks mõte sellest keevitusest. KT818 kannab 15 amprit sellise radiaatoriga. On pisike võimalus, et mootor on tuksis, tarbib rohkem. Ja veidi suurem võimalus, et mootori lülitusrelee või tema juhtmetega on mingi probleem. Kui päästikut ei vajutata, lühistab relee mootori klemmid omavahel, et toimuks kiire traadi pidurdus. Kui nüüd päästikut vajutada, peab lühis enne ära kaduma, kui juhtvool peale antakse. Kui lühise katkestamine jääb hiljaks, on transistor koheselt läbi, sest juhtelektroonikas pole ülekoormuse kaitset, puudub isegi labane eeltakisti.

Edit: 15 amprit eeldavad muidugi seda, et pind transistor-radiaator on ideaalses kontaktis. Termopasta peaks ka vahel olema.
(06-02-2019, 01:59 AM)Wiki432 Kirjutas: [ -> ]Tuli üks mõte sellest keevitusest. KT818 kannab 15 amprit sellise radiaatoriga. On pisike võimalus, et mootor on tuksis, tarbib rohkem. Ja veidi suurem võimalus, et mootori lülitusrelee või tema juhtmetega on mingi probleem. Kui päästikut ei vajutata, lühistab relee mootori klemmid omavahel, et toimuks kiire traadi pidurdus. Kui nüüd päästikut vajutada, peab lühis enne ära kaduma, kui juhtvool peale antakse. Kui lühise katkestamine jääb hiljaks, on transistor koheselt läbi, sest juhtelektroonikas pole ülekoormuse kaitset, puudub isegi labane eeltakisti.

Edit: 15 amprit eeldavad muidugi seda, et pind transistor-radiaator on ideaalses kontaktis. Termopasta peaks ka vahel olema.

Ma olen kasutanud ka Kt818гм, see peaks olema 20a? Pastat vahel muidugi ei ole...  

Aga probleem on sellisele keevitusele omane, ka siin foorumis on seda varasemalt mainitud.  Relee vaatan üle.
Tere. Põllumehe Kaubamajas selline riistapuu "Inverterkeevitus TWINMIG 200A MIG/MAG MMA". https://www.pmkaubamaja.ee/et/tooriistad...g-mma.html

Omab keegi sellist? Kannatab sellega midagi teha ka, või ainult pläriseb ja tatistab? Põhiliselt siis auto plekk ja summutid, vajadusel võiks ka 4-5 mm jämedat kokku liita.

[Pilt: weld.jpg]
(07-02-2019, 20:52 PM)Kuusiku_ Ets Kirjutas: [ -> ]Tere. Põllumehe Kaubamajas selline riistapuu "Inverterkeevitus TWINMIG 200A MIG/MAG MMA". https://www.pmkaubamaja.ee/et/tooriistad...g-mma.html

Omab keegi sellist? Kannatab sellega midagi teha ka, või ainult pläriseb ja tatistab? Põhiliselt siis auto plekk ja summutid, vajadusel võiks ka 4-5 mm jämedat kokku liita.

[Pilt: weld.jpg]

ise oman telvin vist kah inverter 200A tuuri poolautomaat ja keera materjali paksus mm paika ja tuld.töötab ja rahul,see muidugi puhastraat keevitus.