automoto.ee foorumid

Täisversioon: Keevitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
minuomal oli küll nii jah, et miinus ja plus juhe tuli ära vahetada...
temaomal vast pole gaasi võimalustki?
Ei vist. Minul see näiteks ei mõika. Spetsid ütlevad ka, et täidistraat on jama. Ja see 220v pole miski keevituse toide. Kui tahad kvaliteeti siis ikka 3f.
Mina isiklikult arvan ka nii. Kuigi jah, nii mõnedki 1f aparaadid teevad suht head tööd...
gaasiga saab panna küll. polaarsus ei muuda peaaegu midagi.
polaarsus muudab ikka küll - kas tahad läbi keevitada või peale keevitada. Ühefaasilised väikesed inverter elektroodkeevitused keevitavad ikka päris hästi - muidugi mehest sõltub ka palju. Üldjuhul on ikka nii, et odavalt head asja ei saa (aga kallilt s..a võib küll saada)!
Keevitan ka elga 1,2-se täidistraadiga,seda muidugi 3f keevitusega ja 300-400 amprise voolu juures kaatetiks tavaliselt12-15.Mina ütlen selle peale et voolab kui vesi ja kuradima ilus õmblus on.
Punktida saab ka aga vool peab vastav olema täidistraat ei pritsi ja tatista kui tal rohkem särtsu anda.
Põhiline on see et kui lased ühte õmblust mitu korda siis iga õmbluse järel slakk maha lasta.
njah, mul 220 pealt ja ei tulnd suurt midagi välja
sellega ei kipu jah asi korralikult välja tulema. 220-nesele oleneb voolust peaks kõige paremini sobima 0,6 traat
See on sama "viga" mis mul. Weld wellist mainiti kah et ega ta õige asi pole.
To Hundu615 Kas 0,9 siis ei sobi?
Oleneb amperaasisit,oli omalgi kodus kunagi 220-ne pealt töötav aparaat see sirises nagu 0,6-se traadiga plekki keevitades paremini, nt 0,8 ei jõudnud nagu traati sulatada ja kukkus tatistama.
mnjah. Mul ju lülititega võimsuse regull. Täisvõimsusel lööb küll uhke "ilutulestiku " üles ja plekil on auk järgi ja see on ka kõik. Ei tea mis ime aparaat see on...
0.8 täidistraat vastab vooluvajaduselt ehk vast umbes 0.6 tavatraadile ja 220-ga läheb nagu sirin. Pritsimine sõltub ikka palju pinna eeltöötlusest. Kui täidistraadiga lasta värvist õlist ja roostest plekki, siis lendab suur jagu traadist pritsmetena laiali...
Plekk puhas. äkki vilets traat? Elektroodidega oli nii: Ehituspoest ostetud elektrood pritsis ja ei keevitanud peaaegu üldse. Läksin Weld well-i ja need
elektroodid lähevad vaikse sahinaga. keevisõmblus jääb normaalne. Läbimõõt oli sama. Keevitus ka 220v.
Tegelt miks üldse nt tavalist õhukest plekki autole nt täidisega keevitada.
Vahe võibolla selles ka et mul puha tööstuse värk materjali paksus algab seal ikka 12mm-70mm
Mina arvan ka nii. 3f. ikka midagi muud! (Tegelikult on see siilile ka selge)Big Grin
See küsimus peaks siia teemasse sobima.
Keegi ehk teab - kas Eestist on võimalik kuskilt selliseid vidinaid osta: http://www.collisionservices.com/csicata...CFD4F8.jpg
Kutsutakse neid "butt weld clamp"-ideks või "intergrip"-ideks vms.
Täidis traadid on erineva kvaliteediga.
nt keevitusega kaasas olev pisike rull ei kõlba kuhugi võrreldes lincolni omaga.[/i]
Mis mark täpsemalt see on, ja kus müüakse?
Huvitav kas nn nõukaaegset suurt 3 faasilist elektroodkeevitust ka kellegil vaja läheb? Ise vaatan ka sinna http://www.telwin.com/webtelwin/prodotti...m&E|820091| poole kuna mul selle vana suure tööloomaga ei ole auto kerede juures miskit teha ja koguaeg külapeal käia ka ei saa aga paksemat rauda laseb ta muidugi nagu leiba seega ei tahaks niisama minema ka visata ju.
pets4524 Kirjutas:Huvitav kas nn nõukaaegset suurt 3 faasilist elektroodkeevitust ka kellegil vaja läheb? Ise vaatan ka sinna http://www.telwin.com/webtelwin/prodotti...m&E|820091| poole kuna mul selle vana suure tööloomaga ei ole auto kerede juures miskit teha ja koguaeg külapeal käia ka ei saa aga paksemat rauda laseb ta muidugi nagu leiba seega ei tahaks niisama minema ka visata ju.
Kuni ta töötab ja tema jaoks ruumi leidub, oleks rumal minema visata. Kuskil töökojas võiks vabalt leida rakendust.