automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-750 le elektronsüüde
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Plaanis panna MT-10 le K-750 mootor, 12V dnepri genekas juba ka peal. Nüüd siis vaja teha 12V süüte süsteem.
Äkki keegi oskab öelda kas mõni 12V auto süütepool sobiks ning kui jätta jagajal kondekas ära ning panna peale Ohmi poes pakutav elektonsüüte blokk.

Kas sellise skeemi järgi toimiks http://www.highlegrun.com/moto/genekas/K...nsyyde.jpg

Kõik soovitused on teretulnud
Auto süütepool just tulebki panna. Soovitaks Lada oma. See on kasutuses ilma variaatorita (takisti). Paljudel teistel süütepoolidel tuleb variaator vahele panna. Romulast lääne oma ostes ei tea sa, kas seal peab variaator vahel olema.
Transistor süüted paigaldati paljusilindrilistele autodele. Muidu pole seal kontaktid vastu pidanud. Ei näe M-il erilist vajadust selle järele.
Iseasi, kui panna transistorsüüde koos võimsama pooliga (spets transistorpool). Siis on ka säde võimsam. Sädevahet aga ei tohi ikkagi küünlal väga suureks ajada (transistoril 0,9mm). See vana jagaja (sõna otseses mõttes) võib sellist pinget lekitama hakata.
Elektriskeem sobib. Selle ohmu poes müüa oleva vidina kohta ei oska midagi kosta.
Mina kasutaks sel puhul hoopis Zil\'il ja Gaz\'il peal olnud süsteeme. Neid komka poes võileiva (tordi) hinna eest saadaval.
http://www.uralmoto.ru/content.php?cat=s...icrosystem
siin üks lehekülg Urali kodulehelt.Kirjeldatakse erinevaid toodetavaid elektronsüüte blokke.Vene keeles muidugi.MZ3 blokk oli justkui Tallinnas kusagil müüa ,vist Kloostrimetsa poes.Kas tahad panna kontaktivaba- või transistorsüüte???Mõlemat võib tegelikult elektronsüüteks nimetada.Artikkel on kontaktivabast süütest.
Tsitaat:Kas tahad panna kontaktivaba- või transistorsüüte???

Tahaks ikka asja kontaktivabaks saada. Kui ma nüüd õieti aru sain, siis ei anna see transistorsüüde midagi juurde.
Kui kellegil on vastuväiteid või kogemusi, siis andke tulla.

Tänud asjalike vastuste eest
Zil tüüpi transistorsüüde annab küll juurde.
Kui kontaktivaba panna, siis ei kõlba sinu el.skeem kuhugi.
No nüüd peangi enda jaoks selgeks tegema kumba teed minna, kas panna MZ3 kontaktivaba blokk või Zil-i oma. Ilmselt maksab see MZ3 blokk päris mitu raha.
Selge on see et kontaktivaba jaoks ei kõlba see skeem kohe kindlasti, aga kui keeruline see kontaktivaba peale aretamine (skeem) võib olla?
Kontaktivaba süüte skeem on komplektiga kaasas, ja maksab see mälu järgi umbes 1000EEK kõik kokku, üks sõber mul hiljuti paigaldas oma Dneprile ja midagi keerulist seal ei olnud.Vana katkesti-jaotur(jagaja) tuleb eemaldada ja selle asemele kogu vigur käibki, mingi karp on veel eraldi.Ma ise ei ole sellist ümberehitust teinud, äkki mõni targem oskab kommenteerida.
See Oomi poes müüdav süsteem toimib. Proovitud D8 mootori peal ja väga hästi läks käima, säde oli ilus ning kontaktide vahel ei tekkind sädelust. Ainuke viga oli see, et D8 enda generaator on kehvakene ja tuli kasutada välist toiteallikat.
Ma panin selle elektronsüüte alumiiniumkarbi sisse (seal samas Oomi poes müüakse) ja siis võis radiaatori ära jätta kuna alumiiniumkarp toimib ise radikana (jahutust vajav transistor kinnitada elektriliselt isoleerituna karbi põhja külge).
Selle elektronsüütega kaasas olnud õpetused on siin üleval.

velo58

Välja pakkuda kontaktidega transistorsüüte pool B114 ja blokk TK 102 (vene, uued). Tahtsin transistorsüüdet peale panna söeraja JAWA500 mootorile sest magneeto püsivmagnet on nõrk, nüüd aga leidsin elektriku, kes on võimeline püsivmagnetit taastama. Asun Viljandis 58012611Rolleyes
Dneprile sobiv kontaktivaba süsteem kohe mitte kuidagi ei istu k-750/m-72-le kuna 750-se mootori kontakte liigutav nukk on nukkvõlliga ühes tükis erinevalt dnepri poldiga käivast. Kindlasti on midagi võimalik aretada aga selle täpselt tööle saamine suht keeruline.