automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: õli automaatne doseerimine kahetaktilistel?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Öelge mis mootorrattad või nende mootorid ei kasuta enam segatud bensiini (õli+bensiin)
See peaks nüüd küll mootorite kohta A ja B olema, et kahetaktilised põletavad bensiin+õli ning neljataktilised puhast bensiini. Kui õieti nüüd küsimusest aru ma sain.

Tom.
Mingi väike osa kahetaktilistest omab õli dosaator-süsteemi, see tähendab ,et bensiin ja õli on eraldi paakides.Rotax Bombardier mootorid lumekelkudel on valdavalt selle süsteemiga.Tsiklitel ei oskagi öelda ,kus ja kas selliseid kasutatakse.
Vast ei saanud küsimusest aru mis marki (soovitatav) vene mootorrataste mootorid ei kasuta enam segatud bensiini vaid kasutab õli oma karterist ja bensiini paagist
Vene tsiklitest ei kasuta õli näiteks: emmilised (K, Dnepr, Ural). Uuematest olen kuulnud, et on 4 taktlisi Zide ja Minske.
Osad sport iz-el on karteris eraldi õli pump ja anum.
Ennesõjaaegsetel Puch kahetaktilistel, mingitel USA-sse imporditud Jawadel ka õli ja benss eraldi.
Uuematel Jawadel pea kõigil eraldi õli.

trebla

Selge, et 4T mootorid ei kasuta bensiini ja õli segu. 2T mootoritega masinatest vene ajal oli minuteada nn annus-õlitus (st ei olnud vaja õli pensuga segada) ainult IZ Planeta-Spordil. Tänapäeval peaks olema paljudel 2T rolleritel jne samalaadne süsteem.
seletage mis on annus õlitus

trebla

See tähendab seda, et spetsiaalne õlipump lisab iga sisselaske takti ajal kütusesegusse (tavaliselt kohe peale karpat) vajaliku koguse õli. Seda süsteemi nimetati vist täpsemalt annus-seguõlituseks.