automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: Peugeot 307 vead ja head?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

IMMU

Oleks vaja ruttu teavet Peugeot 307 kohta. Igasugune info teretulnud. Kiire!

tommy

Olen omanud ja kellelegi ei soovita. Ära tee seda viga
IMMU Kirjutas:Oleks vaja ruttu teavet Peugeot 307 kohta. Igasugune info teretulnud. Kiire!
Räägiks siis veidi oma kogemustest selle autoga.Auto on saadud tutikana 2004 aasta 19.detsembril ja tänaseks on läbisõit 042778 km.Lõviosa sellest on sõidetud Tallinna liikluses,Tallinna võimatutel tänavatel.Kasutan seda autot oma igapäevatöös(olen liiklus-ja sõiduõpetaja) ja ka oma isiklikeks sõitudeks.Auto ju ongi nii isiklik kui üks liisinguauto olla saab.
Liikuriks mul 1,6l bensiinimootoriga 4-ukselist luukpära.Autol on automaatne kliimaseade,aga puuduvad tagumised elektriaknad,istmesoojendus ja vihmasensor.
Sõidus on ta tegelikult mugav ,õhuline ja mõnus auto,samas surmavalt igav ja anonüümne nagu enamik praegusi autosid.
Peugotidel võib üles lugeda mõned tüüphädad,samad esinevad ka mallil 206(möödunud aasta autolehes oli sellest pikemalt juttu,see mu endine auto)
1.Elektriseadmed
Suuna ja tulede ümberlüliti hakkab elama omaette elu.Tüüpsituatsioon selline-kui pööran paremale ja panen sisse parema suuna siis rooli tagasi pöörates lülitab ta sisse vasaku suuna.Minu 307 on juba kaks korda seda lülitit vahetatud.10000 ja 30000 km läbisõidu pealt.Garantiiga autodel (ja kuuldavasti ka teistel )vahetab esindus selle ilma pikema jututa.Teine ja ka mitte eriti harvaesinev viga on see kui paned armatuurivalgusttuse põlema ja siis lülitad suuna sisse siis lähevad kaugtuled peale.ja mitte mingi väega ei saa sa neid kohe maha.Sel 307 pole seda esinenud,küll aga mu eelmisel 206.Nimetatud lüliti neil aga ühine.
206-l lõppes 80000 peal otsa ka generaator.Samas teistel mulle teadaolevatel PöZödel pole seda häda olnud.Muu elektrisüsteem toimid üldiselt probleemitult.
Kui selle autoga sooja ilmaga paar tundi järjest manööverdada(minu töös see paratamatu) siis võib juhtuda,et elektrohüdrauliline roolivõimendi lülitab end välja.Funktsioon taastub kui korraks seisata mootor ja taaskäivitada,või siis sõita mõnisada meetrit normaalselt.Sama probleem esineb ka teistel sama ehitusega autodel(Õppeautodel)Tavakasutuses ja tänavasõidus ei esine seda kunagi.
Veidi harjumist vajavad ka Peugeoti pidurid.Need on üliäkilised.Nõuavad väga delikaatset ja tundlikku jalga.Sama käib 206 kohta.
Auto pole eriti ökonoomne.Vana 2 liitrine, täiselektroonilise sissepritsega Sierra (vl.a 1990) võtab sama bensiini(ehk isegi veidi vähem!!!) Tallinn -Tartu otsal kui Peugeot 307(1,6 l,vl 2004)Veider eks? Tegelikult pöhjus lihtne.Sierra kui sõita 90-ga teeb 5-nda käiguga umbes 2000 p/minutis,307 aga 3000 p/min.Samas linnasõidus veab ja kiirendab 307 neljanda käiguga 50 km/h väga hästi.Üksi või kahekesi sõites kannatab sirgel,mitte ülesmäge sõita ka 5-nda käiguga.Suurema mootoriga Sierrale käib see ikka kõvasti ülejõu.Siin tuleb eriti välja mootorite paarikümne aastne vanusevahe.Põhjus lihtne-pöördemoment on viidud alla,õlitusprobleeme pole karta-tühikäigulgi on see u. 3 atm.
307 vajaks 6-st kasti.Tegelikult on see olemaski aga ülikallis.
Suvel puhkuse ajal aukliste kruusateedel sõites avastasin(sõitsime kahekesi,kaasas kerge matkavarustus),et tagavedrud on pehmed -teravad läbilöögid tulid väikesel kiirusel ja üldse mitte jubedates aukudes.Kommest lubas asja uurida,väidetavalt see neile üllatus.206 seda häda polnud.Aga samas tuleb 206 väändvedrutust üsna teraselt jälgida.
Olen koos pojaga mõlema Peugeoti mudeliga juba paar aastat käinud Kambja valla jääraja võistlustel.206 käitub libeda etteaimatavalt ja konkreetselt,307 kohta seda kahjuks öelda ei saa-käitub umbmääraselt ja arusaamatult
Aga kokkuvõttes-mitte sitem kui teised sama aja sama klassi autod ja samas sama mugavalt igav.
Tervitades,Flanagan
Õnneks ei ole ise sellist autot omanud, kuid kahjuks on kaks head tuttavat selle üle elanud. Üks neist ostis 307 siis kui see tuli alles müüki ja tundus väga ahvatlev masin. Peale mõningast sõitu ei saanud ta enam väita, et tegu on hea autoga. Pidev lagunemine nii elektrisüsteemis kui ka põhisõlmpunktides. Teine tuttav ostis paar aastat tagasi 307. Sai seda pool aastat omada peale mida andis auto tagasi. Lõputud probleemid kojameestega (nii esimesed kui tagumine), salongiventilaatoriga, generaatoriga jne jne. Auto ei kannatanud üldse sõita. Selle poole aasta jooksul kingiti neile nn valurahaks terve ring talvekumme, peaugoti joped jne.

Ehk siis kokkuvõtteks ei soovitaks seda masinat isegi kõige suuremale vaenlasele.

tommy

Eelkõnelejaga nõus, minul oli ta firma auto ja samasuguseid oli meil lademes, nende hulgas mitte ühtegi korralikku eksemplasri, kõigil esinesid mingid anomaaliad (tõrkuvad konditsineerid jm. elektriseadmed, lagunevad ukselingid jne. jne.) lisaks veel veermiku kolinad ja kooruv värv valget värvi isendil... Loetelu võiks jätkata.
Sad Sama raha eest saab kindlasti parema valiku teha.