automoto.ee foorumid

Täisversioon: Lada pensupump
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selline : millegi pärast kulub see pulk , mis läheb mootori sisse(ja paneb pumba tööle) koguaeg ära....
Et kui panńa elektriline pump ( nt. escorti pump)? , kas siis vaja teha ka tagasivool?
Kas on sel yldse m6tet?
mille vastu see pulk seal mootori sees läheb?
KILLER666 Kirjutas:mille vastu see pulk seal mootori sees läheb?
Bensiinipumpa käitatakse Ladadel nukkvõllilt. Kui pulk kiiresti kulub,võib tingitud olla ebapiisavast määrimisest.
Ise kasutand sapika elektrilist soojenduse bensupumpa , subaru leone 1,8 ja audi 2,2 mootoriga toitis ära küll , ja tagasivool peaks ikka kudagi mudu juba lahendatud olema Wink

[/quote]
Bensiinipumpa käitatakse Ladadel nukkvõllilt. Kui pulk kiiresti kulub,võib tingitud olla ebapiisavast määrimisest.
[/quote]
Kas lada mitte pole yla-nukv6lliga?
Aga pump on mootori ploki kylles ja suht allpoolel....

Ladal on minu meelest pensupumbal isiklik pisike nukkv;ll,voib/olla on see kulunud et ta seda pulka kulutab.Nukkvoll on ladal jah yleval.
Edu
seesama väike ühe nukaga võll ajab ringi ka jagajat ja õlipumpa
Siiani pole küll kohanud Ladat,millel see varras või nukk oleks olnud ära kulunud.Tavaliselt annavad otsad bensupumba klapid või membraan.
Ära kuluda ei ole seal midagi.kui just klappide peal olevad
tekstoliit seibid.Pumba remontkomplektid ka poes hirmsa välja -
nägemisega(klapipesad korralikult töötlematta,ääred karvased).
Lihtsam poest uus pump peale ja pole seda närvikulu.Minul
Žiguli pump 46.000 km-it teeninud.Tehase oma vahetasin
100.000 pealt.
Kas sõidad Ladaga üle 100000km ja siis kulub või kasutad naela bensupumba tõukurina.Muud põhjust ei saa olla!
See varras peab oma pool milli vastu.Olen remontinud ühe 06 -81a tagadifrit.Auto enda läbisõit oli 600000km.Selle ajaga oli vahetatud 3 nukkvõlli ja vahetatud ka üks põlenud klapp.Muidugi oli vahetatud ka klapisääretihendeid.Tean ka teist Ladat mis oma 400000km läbisõidu juures oli saanud vaid korra uusi klapisääretihendeid(200000km ls.juures) ja kui sellel autol nüüd uuesti tihendeid vahetasin,siis avastasin,et need endisedki oleksid sõitnud küll ja küll (tegemist oli ftoroplastist nn.lutt-tihenditega,millele tehas andis läbisõiduressursiks 100000km).
Aga kunagi pole kuulnud kellelgi vardaprobleemidest.
mesinik Kirjutas:See varras peab oma pool milli vastu.Olen remontinud ühe 06 -81a tagadifrit.Auto enda läbisõit oli 600000km.Selle ajaga oli vahetatud 3 nukkvõlli ja vahetatud ka üks põlenud klapp.

Just curious... Mitu kapremonti mootori alumisele otsale selle aja jooksul tehtud oli?
Alumise osaga polnud tehtud midagi,mootor polnud maas käinud.Isegi rõngaid polnud vahetatud.
no aga vastust pole ma siiani saanud....Sad
Ma tahtsin teada ,, kas on vaja teha tagasivool , kui panen elektrilise pumba (suvalise sissepritsega masina kyljest) v6i on lada karbussi n6elklapp piisavalt tihe , et r6hu all vastu pidada..?????
(Ma ei tea kui suurt r6hku pritsepump arendab...)
Oleneb pumba võimsusest/tootlikusest. Igal mõistlikul pumbal on tehnilistes andmetes näidatud tootlikkus ja max rõhk (need sõltuvad teineteisest), parematel on rõhk reguleeritav. Kui tahad panna kasutatud \"escorti alt\", siis pane kohe pumba juurde manuaalne rõhuregulaator, nii ei pea hakkama tervet pikka tagasivoolu tegema.

Minuteada ei kasutata ühtki elektrilist pumpa ilma rõhuregulaatorita.